392. forduló, 394. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 20. 15h:03'
EZ A 401. JÁTÉKHETED, 393. FORDULÓD
402. játékheted kezdete: dec. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán.
Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+358 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy őrült varázsló nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és egy téfea-agy. 2655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 99, gyógyulás: 4, összesen: -95 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 567.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 563.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 553.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 553.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 551.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 549.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 548.]

* 8. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 542.]

* 9. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 540.]

h 697 500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+250 varázspont, -500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +112 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +115 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 540.]

t 234 1 támadod a 234. szörnyet
FT 234 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 540.]

vv 192 161 112 elmormolod a 192. varázslatot a 161. varázslatot a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szétkened a lótuszvirág szirmait az állataid hátán. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 536.]
257 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

v 1 666 22 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 22 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 531.]

v 6 666 35 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 526.]

vv 217 elmormolod a 217. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A következő alkalommal, amikor kalandozóval harcolsz, kapsz +10 támadást. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 524.]

pki 5000 kiveszel a bankból 5000 aranyat
Kiveszel a bankból 5000 aranyat. A számládon van még 223 arany. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[187,61] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épületeket látsz: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,36] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor császár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 251 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a purifikátor császár bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4536 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 45, gyógyulás: 117, összesen: +72 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tündérpalota (750. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod Répilla táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Meséljen neked Sotydo vicceket!. Találkozol egy félelmetes, rettegést keltő lénnyel, alakját tündöklő misztikus fény övezi, felette óriási éjfekete felhők gomolyognak. A jelenség ugyan nem takarja el a napot, de a részleteket képtelen vagy kivenni. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött.
[26 pontot használtál fel, van még 498.]

kld 22 küldetés végrehajtása 22
Kicsit fülelsz, és máris meghallod a méhecskék döngicsélését. Elindulsz a hang után. A kaptár alig nagyobb egy mórigyümölcsnél, ezért óvatosnak kell lenned. Felnyitod a tetejét, és elhessegeted a porszem méretű méheket. Ajjaj! Hát ez csupán egy csepp méz, tizedéig sem lett vele a csupor! Szerencsére a közelben több kis kaptárt is találsz. Egyesével mindet kifosztod, ügyet sem vetve a kis szörnyikék dühös támadására. Órák múlva nagy nehezen, végre megtelik a csupor. [200 pontot használtál fel, van még 298.]

be 750 bemész a 750. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. A piciny tündér (alig arasznyi magas), sebesen körberepül téged, és karba font kézzel ott marad az orrod előtt függve, lebegve a levegőben. Úgy látszik megismert, mert türelmetlenül várja a beszámolód. Rendben, kiérdemelted, hogy a szolgálatodba szegődjem! Ha valami kell, csak szólíts, s egy szempillantás alatt ott termek, hogy elintézzem neked! Alant olvashatod a szerződésem feltételeit - mondja, majd átnyújt egy iratot, amelyet gyorsan át is tanulmányozol. (ld. enc.) Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

v 96 187 59 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,36) tündérpalota (#750), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), purifikátor császár (#393), Répilla (3065. kalandozó), Lad (2131. kalandozó)

[187,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívei emelték. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (642. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 283.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tolvajvér. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 248.]

vtn 242 varázslat tanulás: a 242. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Thargodan illúzió. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 213.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[186,60] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (13 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (24 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 26, gyógyulás: 38, összesen: +12 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy királyi emlékművet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy királyi palota (651. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz Tsalez Lau'pezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Dornodon teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Rughar gyűrűjét, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy keyrasi démonlidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Lát téged! Vajon hogyan? Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Az őselemi mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy tolvaj klánjelvényt, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Arsa trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elsétál melletted. (Auralátás: Dachande - 3983. kalandozó)

(Továbbmész...) [186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és egy rókafarok. 2655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 80, gyógyulás: 4, összesen: -76 ÉP}

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 197.]

be 639 300 100 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! A rulettasztalnál próbálsz szerencsét. Micsoda disznóság, hogy háromféle nulla is van a keréken! Minden tudásodra, szakértelmedre szükség van, és még így is van egy pillanat, amikor azt hiszed, mindened elveszett. De végül győztél, megszerezted az előre célul kitűzött 100 aranyat. Elegánsan meghajolsz a pókerarcú krupié felé, és a bejárat felé indulsz. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

be 639 300 100 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Hatalom Kártyáit játszol, komoly tétre. Sajnos a kaszinó által összerakott paklival kell játszanod. Minden tudásodra, szakértelmedre szükség van, és még így is van egy pillanat, amikor azt hiszed, mindened elveszett. De végül győztél, megszerezted az előre célul kitűzött 100 aranyat. Elegánsan meghajolsz a pókerarcú krupié felé, és a bejárat felé indulsz. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

be 639 300 100 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Hatalom Kártyáit játszol, komoly tétre. Sajnos a kaszinó által összerakott paklival kell játszanod. Minden tudásodra, szakértelmedre szükség van, és még így is van egy pillanat, amikor azt hiszed, mindened elveszett. De végül győztél, megszerezted az előre célul kitűzött 100 aranyat. Elegánsan meghajolsz a pókerarcú krupié felé, és a bejárat felé indulsz. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

be 639 300 100 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! A rulettasztalnál próbálsz szerencsét. Micsoda disznóság, hogy háromféle nulla is van a keréken! Átok, átok! A kezdeti nyerő széria után veszteni kezdtél, és végül elfogyott mind a 300 arany, amit a játékra szántál. Dühöngve állsz fel az asztaltól. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

be 639 300 100 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Ezúttal a kockával próbálkozol. Itt legalább a te ügyességednek is szerepe van! HAHH! Izzasztó és kemény körök alatt ugyan, de sikerült összenyerned 100 aranyat! TÖKÉLETES vagy! Feszülő mellel, a többi játékos irigy pillantásának kereszttüzében állsz fel az asztaltól. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

be 639 300 150 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Ezúttal a kockával próbálkozol. Itt legalább a te ügyességednek is szerepe van! Minden tudásodra, szakértelmedre szükség van, és még így is van egy pillanat, amikor azt hiszed, mindened elveszett. De végül győztél, megszerezted az előre célul kitűzött 150 aranyat. Elegánsan meghajolsz a pókerarcú krupié felé, és a bejárat felé indulsz. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

be 639 300 150 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! A rulettasztalnál próbálsz szerencsét. Micsoda disznóság, hogy háromféle nulla is van a keréken! HAHH! Izzasztó és kemény körök alatt ugyan, de sikerült összenyerned 150 aranyat! TÖKÉLETES vagy! Feszülő mellel, a többi játékos irigy pillantásának kereszttüzében állsz fel az asztaltól. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 162.]

be 639 300 150 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Ezúttal a kockával próbálkozol. Itt legalább a te ügyességednek is szerepe van! HAHH! Izzasztó és kemény körök alatt ugyan, de sikerült összenyerned 150 aranyat! TÖKÉLETES vagy! Feszülő mellel, a többi játékos irigy pillantásának kereszttüzében állsz fel az asztaltól. Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 157.]

mak 1 10 makró 1 10
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 1 50 (makró mentése:) lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 2 50 (makró mentése:) lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 3 50 (makró mentése:) lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 4 50 (makró mentése:) lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 5 50 (makró mentése:) lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 6 50 (makró mentése:) lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 7 50 (makró mentése:) lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 8 50 (makró mentése:) lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 9 50 (makró mentése:) lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

l 1 211 (makró mentése:) lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[185,60] Még mindig a városban vagy. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 342 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A pestisaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 10516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1076, sebződés: 59, gyógyulás: 118, összesen: +59 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).

(Továbbmész...) [184,61] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy Blounther apó. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó bal lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszúrod a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Pestisaurád 7 sebzést okoz. A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 2 fekete gyöngy. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 22, gyógyulás: 30, összesen: +8 ÉP}

Látsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Tb.gátló Vlagyimir, akinek azért kellett elbuknia, mert a MAFFIA KT engedélye nélkül lopott az ő területükön." magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Van itt egy piroslámpás ház (614. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 141.]

be 614 1 bemész a 614. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 20 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Szegény ember vízzel főz - gondolod, ahogy előbukkan Marcsa, egy egyszerű parasztruhába öltözött, kissé túlzottan gömbölyded, fekete, göndör hajú leány. Rád mosolyog - egy kicsit foghíjasan - majd beléd karol, és bekísér az egyik földszinti szobába. Egyszerű a berendezés, az asztalra rakott egyetlen gyertya szolgáltatja a világítást, a másik fő bútor az ágy. Marcsa hamar a tárgyra tér, megszabadít a ruhádtól, majd ő is ledobál mindent. Talán nem a Marcsa által használt dorony permet a legjobb illatosítószer, de ez most igazán mellékes, ahogy Marcsa rád veti magát, és eláraszt cuppanós csókjaival. A továbbiakban kiderül, hogy tökéletesen érti a dolgát. Tíz perc múlva már öltözöl is, és Marcsa megy a következő vendéget fogadni. A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

be 614 2 bemész a 614. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 50 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Vendéglátód Ilonka, egy bájos, karcsú, hosszú vörös hajú, zöld szemű leány. Csábító mosolyt villant feléd, majd könnyedén beléd karolva, felvezet az emeletre. Egy kellemes hangulatú, privát szobába mentek, amelyet egy széles, puha ágy dominál. Ugyan láthatóan nem húzzák át minden vendég után, de ez most mellékes. Ilonka vérpezsdítő csábtáncolt lejt előtted, miközben döbbenetes szakszerűséggel szabadul meg csekélyke öltözetétől. Ennél jobban már nem is lehetnél beindulva! Hamarosan kiderül, hogy a leányzó tökéletes szakértője a szakmájának, mennyei örömökben részesít. Egy dolgot sajnálsz: hogy a dolog ilyen rövid ideig tartott. No de a folyamatos üzletmenet miatt fontos, hogy minél hamarabb elbúcsúzz. "Gyere máskor is!" - köszön el Ilonka. A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

be 614 3 bemész a 614. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 126.]

szk 274 keresed a 274. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy őrjáratozó katonát. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 121.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 116.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 116.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 112.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 107.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mantikór. 3 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 107 pontod maradt, ebből a következő körre 107 pontot vihetsz át. Kapsz még 534 pontot. A következő körben tehát 641 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAKRÓK
Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat.
A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz.
A makrók beállítása a MAK paranccsal történik.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség.
A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni.
Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!)
Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod.

TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát.

THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT)
Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, égszínkék szemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Papi hited: 709. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 393. fordulód.

Erő: 47 (75) Szint: 35 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 47 (64) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 47 (64) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 47 (56) Életpont: 743/742 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 1
Szerencse: 59 (78) Varázspont: 1446/471 Pénz: 8917 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 162/257 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 20
Eddig összesen 3022 szörnyet (7 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 27827 TP-t kaptál. Jelenleg 5780129 TP-d van. A következő szinthez még 219871 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, triklem drakolder, térfaló. A 393. fordulódban 223 arany került a bankszámládra. 223 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/4 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 38/2 (+2%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/17 dobófegyverek: 33/59 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/51 2. nyomkövetés: 69/28 (+5%) 3. lopás: 58/35 (+6%)
4. mászás: 9/14 5. csapdakészítés: 25/4 (+6%) 6. csapdaészlelés: 64/31 (+2%)
7. gyógyítás: 90/86 8. titkosírás: 6/0 9. felderítés: 29/26
10. szörnyidomítás: 23/44 11. teológia: 107/47 (+38%) 12. taumaturgia: 65/10 (+9%)
13. szerencsejáték: 29/59 (+25%) 14. versengés: 25/85 15. zene: 3/36
16. szörnyismeret: 32/26 (+30%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 23/96
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 3/60 21. bányászat: 28/29
22. úszás: 10/3 23. főzés: 11/5 24. csapatmunka: 2/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az emberektől (1) aranyat (#50) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (3x), az alakváltóktól (7) bármit (9x), a kobuderáktól (8) bármit (6x), a mutánsoktól (9) bármit (6x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (10x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) csupasz izom (#28)
pestisaura (#210) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) állatvédelem (#192)
varázsenergia (#161) vámpirizáció (#1) áldomás III (#217) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> nők (#999)
lidércidézés (#219) >> férfiak (#998) fürgülés (#92) >> Forradásos (#674)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK
élőholt sullár (#216) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét!
3.) A manakristályok szabályos kristályszerkezetükkel a rendet képviselik. Áldozz fel hát ötöt, ezzel is ritkítva számukat!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 5 gyógykenőcs (#313) 8 isteni könnycsepp (#260)
6 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 1 sáfránypor (#211)
1 szvó-ektoplazma (#151)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1876 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390) 1 lótuszvirág (#447)
4 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269) 2 rókafarok (#124)
1 téfea-agy (#172) 1 vasérc (#152) 10 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,61) Blounther apó (#972), piroslámpás ház (#614), Elenios oltár
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), őrjáratozó katona (#274)
(186,60) részeg kalandozó (#187), királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), Tsalez Lau'pez (3550. kalandozó)
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), őrült varázsló (#255), Fairlight oltár
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek