| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. nov. 23. 15h:15' EZ A 815. JÁTÉKHETED, 388. FORDULÓD 816. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
| v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
| kf 820 1739 817 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1739. tárggyal a 817. tárgyat |
| hh 1253 201 1534 | használod az 1253. tárgyat a 201. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus bal oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és egy kék orchidea. 3316 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel felnyitod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| jlk 3011 | jelszó kimondása 3011 |
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza pöttyös oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel végigvagdosod a massza jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A massza belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Előrehajolva csap a massza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, egy aranygyűrű, egy igazgy. fülbevaló és egy ezüstshuriken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 óndarabot. 3112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Tiszteletet látsz megcsillanni a szemében, amikor a kitűzőre téved a pillantása. Természetesen ingyen bemehetsz.
A sátrak közt bolyongva, egyszer csak egy kolosszális épületre leszel figyelmes. A sötétségbe vesző bejárata felett nagybetűk hirdetik: "SZELLEMKASTÉLY". Szemügyre veszed az őrt álló kísértetet is, akinek áttetsző szellemalakjára pillantva, borzongás fog el.
- Megvan az öt tárgy, amit az alappróbákon szereztél? - kérdezi tőled, érdeklődésedet kihasználva.
- Itt vannak - mondod, és sorban mind előkerül (halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), hogy átnyújthasd őket.
- Rendben - mondja a kísértet. - Tegyél próbát! A kastélyba léphetsz. - Remegő térddel indulsz neki a következő megmérettetésnek. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (137 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán az ősi szellem vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen. Pillanatok alatt felismered, hogy ez ellen a szörny ellen semmi esélyed. Hátrálni kezdesz, majd mikor biztonságosabbnak ítéled a helyzetet, hátat fordítasz, és futásnak eredsz. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+329 életerő). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 7 1 | mozogsz keletre, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [129,81] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 40 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,80] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bonus Mortalis. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel felnyitod az arató csattanat testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
| m 8 | mozogsz északra |
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 41 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 44 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű csupasz nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a dögkeselyű csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra testét. Kritikus ütés! (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a nómenklatúra testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
| m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 41 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel megcsapod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 42 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,78] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy kardfogú fülemüle nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| h 1602 396 20 | használod az 1602. tárgyat |
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel.
| kt 114 30 | elkészíted a 114. tárgyat (30 darabot) |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| im | imádkozol |
| h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
| kb 112 108 999 | kiveszel a bankból a 112. tárgyat (108 darabot) |
| ee 112 108 | eladod a 112. tárgyat a 108. tárgyat |
| bb 101 40 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (40 darabot) |
| ve 101 40 | megveszed a 101. tárgyat 40 |
| bb 101 40 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (40 darabot) |
| ve 101 40 | megveszed a 101. tárgyat 40 |
| bb 101 40 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (40 darabot) |
| ve 101 40 | megveszed a 101. tárgyat 40 |
| m 2 | mozogsz keletre |
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
| kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
| a 391 3588 20 | átadod a 391. tárgyat a 3588. kalandozónak (20 darabot) |
| a 214 3588 3 | átadod a 214. tárgyat a 3588. kalandozónak (3 darabot) |
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| ef 45 519 | energia fejlesztése 45 |
| * 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
| Erő: | 46 (67) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (66) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/32 év |
| Egészség: | 20 (30) | Életpont: | 587/559 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 25 (46) | Varázspont: | 1004/613 | Pénz: | 125882 arany | Kép. pont: | 48 |
| Tudatpont: | 45/24 | Pszi pont: | 246/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 10/92 (+12%) | ökölvívás: | 20/90 (+8%) | szúrófegyverek: | 3/22 |
| vágófegyverek: | 12/19 (+27%) | ütőfegyverek: | 33/17 (+1%) | lőfegyverek: | 29/41 (+3%) |
| dobófegyverek: | 23/63 (+7%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/93 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 92/74 (+34%) | 3. lopás: | 1/37 (-300%) |
| 4. mászás: | 17/4 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 23/83 | 6. csapdaészlelés: | 10/56 (-300%) |
| 7. gyógyítás: | 53/10 | 8. titkosírás: | 5/98 (+11%) | 9. felderítés: | 32/13 (+8%) |
| 10. szörnyidomítás: | 7/64 | 11. teológia: | 51/81 (+14%) | 12. taumaturgia: | 45/22 (+20%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/40 (+1%) | 14. versengés: | 21/2 (+5%) | 15. harcművészetek: | 14/12 |
| 16. zene: | 19/20 | 17. szörnyismeret: | 48/50 (+20%) | 18. pszi: | 29/53 (+12%) |
| 19. zárnyitás: | 3/78 (-300%) | 20. vadászat: | 22/47 | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/28 | 23. úszás: | 13/49 (+18%) | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
| kisebb quwarg isten (#213) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tűzvihar (#175, 24 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | villámmágia (#227) | fürkésző szemek (#213) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | varkaudar katona (#691) | hhaar burka II (#162) | >> | csataremák (#694) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 242 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 165 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 20 | álompor (#396) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
| 1 | deus ex machina (#1) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
| 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 9 | kaja (#2) | |||
| 14 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tükör (#43) | |||
| 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 13 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1110 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
| 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
| 1 | dözmöng szív (#122) | 6 | ezüstdarab (#326) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 30 | kaktusztüske (#114) | 2 | mandibulakasza (#127) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
| 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
| 4 | quwarg tojás (#360) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
| 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||||