| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. nov. 12. 12h:23' EZ A 813. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD 814. játékheted kezdete: nov. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| tv 97 114 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 114. varázslatot |
| v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
| v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
| v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
| h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
| kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
| hh 1253 201 1534 | használod az 1253. tárgyat a 201. tárgyat az 1534. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg királynő fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra rontasz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 945 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal első lábát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1568 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
| be 709 138 19 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [127,78] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,79] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel felnyitod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű testét. Kritikus ütés! (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a dögkeselyű testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra rontasz. Vadászkéssel megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar íjász jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra rontasz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vörös rakolits kitines vázát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 22 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
| m 6 1 2 | mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [129,78] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [130,78] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel végigmetszed a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel.
| m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [130,79] Még mindig füves síkságon vagy.
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel alaposan megvágod a tetemember fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a tetemember jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 173 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel felnyitod az arató csattanat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
377 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák bal vállát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| h 1602 151 2 | használod az 1602. tárgyat |
| kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| ef 44 519 | energia fejlesztése 44 |
| * 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
| Erő: | 43 (67) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (61) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (39) | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
| Egészség: | 20 (30) | Életpont: | 590/309 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 25 (50) | Varázspont: | 992/205 | Pénz: | 57356 arany | Kép. pont: | 47 |
| Tudatpont: | 44/0 | Pszi pont: | 240/97 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 10/8 (+13%) | ökölvívás: | 20/50 (+4%) | szúrófegyverek: | 3/22 |
| vágófegyverek: | 10/40 (+41%) | ütőfegyverek: | *32/100 (+1%) | lőfegyverek: | 29/19 (+6%) |
| dobófegyverek: | 23/28 (+4%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -22.); tolmokov-koktél (#351) (23 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/93 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 91/11 (+4%) | 3. lopás: | 1/37 (-300%) |
| 4. mászás: | 16/51 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 23/83 | 6. csapdaészlelés: | 10/56 (-300%) |
| 7. gyógyítás: | 53/10 | 8. titkosírás: | 4/88 | 9. felderítés: | 31/62 (+2%) |
| 10. szörnyidomítás: | 7/64 | 11. teológia: | 45/47 (+12%) | 12. taumaturgia: | 38/66 (+21%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/17 | 14. versengés: | 20/61 | 15. harcművészetek: | 14/12 |
| 16. zene: | 19/20 | 17. szörnyismeret: | 47/4 (+20%) | 18. pszi: | *28/100 |
| 19. zárnyitás: | 3/78 (-300%) | 20. vadászat: | 22/47 | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/28 | 23. úszás: | 12/29 (+15%) | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
| kisebb quwarg isten (#213) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tűzvihar (#175, 24 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
| hadiszerencse III (#59) | villámmágia (#227) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | varkaudar katona (#691) | hhaar burka II (#162) | >> | csataremák (#694) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 208 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 257 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 5 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | 3 | bőrsisak (#57) | |||
| 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
| 4 | fülemüle agyar (#267) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
| 5 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
| 1 | mocsári penke (#148) | 1 | rájabőr (#404) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
| 1 | rókafarok (#124) | 1 | szopókő (#259) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 1 | tükör (#43) | 5 | ubuk tüske (#131) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
| 1 | vassisak (#160) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 736 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | bronzpenge (#126) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | ezüstshuriken (#327) | 11 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
| 10 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
| 3 | polip szívóka (#391) | 1 | rakolits por (#669) | 2 | remák szív (#264) | |||
| 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | shinai gömb (#348) | 3 | spiritusz (#170) | |||
| 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
| 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||||||