| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. aug. 11. 9h:09' EZ A 496. JÁTÉKHETED, 376. FORDULÓD 497. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
| * 4. KP: | használod az 1101. tárgyat |
| * 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
| * 6. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
| * 7. KP: | alakváltás 13 |
| * 8. KP: | energia fejlesztése 4 |
| hu 437 591 199 | hulladék: 437 591 199 |
| hu 199 829 348 | hulladék: 199 829 348 |
| p 74 232 12 | használod a 74. pszi képességet |
| kre 232 1221 5 | kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot) |
| vv 224 86 139 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 139. varázslatot |
| tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
| ep 146 240 | építed a 146. tárgyat 240 pontért |
| h 145 | használod a 145. tárgyat |
| im | imádkozol |
| m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 356 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő és 2 vasérc. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy életsziklát. (ld. enc.) Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tollaskígyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 355 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tollaskígyó testét. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A tollaskígyó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 75 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a tollaskígyó testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A tollaskígyó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A tollaskígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. [madártoll ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 10272 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 270, gyógyulás: 0, összesen: -270 ÉP}
(Továbbmész...) [363,66] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gunymák anyó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia angyala. (ld. enc.) Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
| kt 582 5 | elkészíted az 582. tárgyat (5 darabot) |
| dd 22 56 535 | eldobod a 22. tárgyat az 56. tárgyat az 535. tárgyat |
| v 15 582 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
| m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a halálelementál jobb karját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál testét. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bronz taiderrel többször eltalálod a halálelementál vörösen izzó képét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia angyala. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
(Továbbmész...) [361,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy ében hadúr. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 372 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ében hadúr testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt az ében hadúr a mellkasodon. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 360 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidérckirály jobb lábát. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály jobb karját. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
| m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 344 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 378 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 444 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 107 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 140 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 691, gyógyulás: 0, összesen: -691 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[361,62] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé.
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| v 96 310 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
| hh 1096 504 552 | használod az 1096. tárgyat az 504. tárgyat az 552. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| * 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY) A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni. |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
| SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
SZELLEMPAJZS (461. TÁRGY)A szellempajzs egy mágikus tárgy, amelyet ha használsz, a harc során szinte szó szerint szellemmé válsz, ellenfeled látása összezavarodik, így a védettséged 15-el megnő! A csökkentett szubsztancia sajnos némi hátránnyal is jár, amíg a szellempajzsot használod, erőd hárommal alacsonyabb, azonban kapsz +3 mentődobást méreg és mentális támadások ellen. A szellempajzs előállításának módja nem ismert. A szellempajzsot csak tapasztalt kalandozók forgathatják - ha nem vagy legalább 20. szintű, nehogy megpróbáld KF-elni! |
| MITHRIL KESZTYŰ (463. TÁRGY) A mithril kesztyű elegáns, és kényelmes viselet, keménysége ellenére: védettségedet öttel növeli meg, és emellett ad egyet az ügyességedhez is. A mithril kesztyű elkészítése egyszerű, mindössze egy gór formázó mintát, 6 mithrilt és 3 ezüstöt kell beszerezned, és a KT 463 paranccsal, 80 arany felhasználásával egy vaskohónál a varázstárgy készítéssel legyárthatod 80 TVP árán. A mithril kesztyűt csak legalább 17. szintű kalandozó veheti fel. |
NEHÉZ HARCI KESZTYŰ (464. TÁRGY)A nehéz harci kesztyű a zangrozi fegyverkovácsok titkos alkotása, készítésének módját még senkinek sem sikerült megszereznie. A nehéz harci kesztyű 7-el növeli a védettségedet, kettővel az erődet, és a végéből kiálló hegyes karmok miatt ad +4 sebzést pusztakezes harcban, viszont nehézkessége miatt csökkenti szerencsédet eggyel és támadásodat kettővel. A nehéz harci kesztyűt nem használhatod 18. szint alatt. |
| MITHRIL SISAK (465. TÁRGY) A mithril sisak mellett elsősorban csekély súlya, másodsorban a fej tökéletes védelme szól. A mithril sisak nemcsak megnöveli a védettségedet héttel, de még ad egyet az ügyességedhez is. Előállítása kizárólag mágikus úton lehetséges, egy bev formázó minta, 8 mithril, 4 ezüst, egy moa smaragd (ez csak a díszítés kedvéért), egy vaskohó, 100 arany és 100 TVP segítségével. A mithril sisak használatához min. 17. szintűnek kell lenned. |
MORGAN SIPKÁJA (466. TÁRGY)Morgan, a főmágus viselte először ezt az azóta olyannyira divatossá vált varázslósipkát. Már önmagában az, hogy a sisak 6-al megnöveli a védelmedet, egy igen hatékony érv, de ez csak a jéghegy csúcsa: emellett ez a kissé tréfás, hegyes-csúcsos fejfedő ad egyet az IQ-dhoz, kettőt a taumaturgiádhoz, a táborozásod elején 10-el több VP-t regenerálsz (de ezt a nekrofun és más hasonló hatások nem duplázzák), és a védekező varázslataid nagy többsége (hmmm... ez kicsit homályos megfogalmazás, de ennél pontosabb adat sajnos nincsen) nem igényel anyagi komponenst! Persze, nincsen öröm üröm nélkül, a varázssipka eközben kettővel csökkenti az erődet és a támadásodat. Morgan sipkáját nem viselheti 20.-nál alacsonyabb szintű kalandozó. És ami a legszebb, a sipkát magad is elkészítheted! Ehhez - a varázstárgy készítés mellett - egy bev formázó mintára, 4 ezüstre, két praglonc hártyára, egy fekete gyöngyre, 120 aranyra és 50 TVP-re van szükség. |
| ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
RAIA ANGYALA (333. LÉNY) Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat. |
| Erő: | 42 (47) | Szint: | 33 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
| IQ: | 42 (45) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
| Ügyesség: | 42 (48) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/44 év |
| Egészség: | 32 (40) | Életpont: | 474/147 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 43 (51) | Varázspont: | 1231/230 | Pénz: | 12785 arany | Kép. pont: | 17 |
| Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 222/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 114 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 4 | ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 34 |
| vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 29 |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 101 (+1) | 3. lopás: | 2 |
| 4. mászás: | 20 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
| 7. gyógyítás: | 143 | 8. titkosírás: | 12 | 9. felderítés: | 30 |
| 10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 52 (+1) | 12. taumaturgia: | 86 |
| 13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 18 | 15. zene: | 9 |
| 16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 32 | 18. zárnyitás: | 1 |
| 19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 35 | 21. úszás: | 8 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| ongóliant (#159), halálelementál (#279) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
| gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
| méregfelhő II (#193, 18 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
| teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
| direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
| Alakváltó és tudati képességeid | ||
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) |
| erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
| tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| jégoszlop (#231) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
| 2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
| 3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 2 | kaja (#2) | 5 | kerek kő (#19) | 25 | mákrózsa virág (#56) | |||
| 1 | rókafarok (#124) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
| 18 | tüske (#22) | 6 | vasérc (#152) | 3 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 168 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
| 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | 3 | ilkin érc (#232) | |||
| 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | ramit kő (#226) | |||
| 5 | vámpírfog (#1221) | |||||||