| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. nov. 5. 9h:26' EZ A 812. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD 813. játékheted kezdete: nov. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
| v 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
| v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
| kf 329 | kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat |
| kb 351 37 | kiveszel a bankból a 351. tárgyat (37 darabot) |
| flh 23 351 | felt. lőfegyver haszn. 23 a 351. tárggyal |
| bb 329 15 | beraksz a bankba a 329. tárgyat (15 darabot) |
| hh 1253 1534 201 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 201. tárgyat |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod a quwarg királynő torát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 8 madártoll. 3316 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
| h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
| kf 820 1739 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1739. tárggyal |
| bb 108 112 999 | beraksz a bankba a 108. tárgyat (112 darabot) |
| a 1113 3588 1 | átadod az 1113. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot) |
| aa 126 84 88 | átadod a 126. tárgyat a 84. tárgyat a 88. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1014 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| m 4 | mozogsz délre |
| be 698 5 | bemész a 698. épületbe |
| m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [131,78] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardfogú fülemüle közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,78] Az erdőt síkság váltja fel. Észreveszel egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 38 életpontot sebeztél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb karját. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra ugrasz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontpálcával többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a vark. kardtáncos fegyverével. (4 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Csontpálcával többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a vark. kardtáncos bal karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a vark. kardtáncos fegyverével. (4 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 359, gyógyulás: 0, összesen: -359 ÉP}
| m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a halálhozó bal lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó bal oldalát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a halálhozó nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a halálhozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 45 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 6229 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 377, gyógyulás: 0, összesen: -377 ÉP}
(Továbbmész...) [130,79] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Épületek tűnnek fel.
| m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [130,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy varkaudar falut. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Csontpálcával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| a 244 3588 9 | átadod a 244. tárgyat a 3588. kalandozónak (9 darabot) |
| aa 391 1137 1113 | átadod a 391. tárgyat az 1137. tárgyat az 1113. tárgyat |
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| h 1602 213 2 | használod az 1602. tárgyat |
| kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra ugrasz. Vadászkéssel kilukasztod az élőholt mirg pikkelyes lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök bal első lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg jobb lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
| ef 44 519 | energia fejlesztése 44 |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
| HARCI MASZK (1739. TÁRGY) A gnóm által átadott arcvédőt a különlegesen felkészített harcosok szokták viselni amikor csatába indulnak. A fej védelmén kívül a rá vésett rémisztő vonások feladata az ellenség megrémisztése és viselője önbizalmának növelése. Mágiát nemigen érezni rajta, de ha felveszed, máris átszellemülsz egy éberebb, harciasabb állapotba kerülsz, védettséged, ügyességed, támadásod és erőd is 3-mal növekszik tőle. |
| Erő: | 42 (66) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (61) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (39) | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/25 év |
| Egészség: | 20 (30) | Életpont: | 591/578 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 24 (49) | Varázspont: | 986/67 | Pénz: | 63472 arany | Kép. pont: | 47 |
| Tudatpont: | 44/0 | Pszi pont: | 240/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9/20 (+15%) | ökölvívás: | 20/30 | szúrófegyverek: | 3/22 |
| vágófegyverek: | 7/90 (+54%) | ütőfegyverek: | 32/89 (+8%) | lőfegyverek: | 29/2 (+2%) |
| dobófegyverek: | 22/94 (+22%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -22.); tolmokov-koktél (#351) (23 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/93 | 2. nyomkövetés: | 89/91 (+23%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 16/23 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 23/65 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/56 |
| 7. gyógyítás: | 52/59 | 8. titkosírás: | 4/88 | 9. felderítés: | 31/22 (+4%) |
| 10. szörnyidomítás: | 7/64 | 11. teológia: | 44/47 (+23%) | 12. taumaturgia: | 37/48 (+22%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/6 (+11%) | 14. versengés: | 20/29 (+18%) | 15. harcművészetek: | 14/12 |
| 16. zene: | 19/20 | 17. szörnyismeret: | 45/76 (+20%) | 18. pszi: | 28/56 (+10%) |
| 19. zárnyitás: | 3/78 | 20. vadászat: | 22/47 | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/27 | 23. úszás: | 11/24 (+24%) | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tűzvihar (#175, 24 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | jellemrejtés (#23) | erőpajzs III (#127) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) |
| fürkésző szemek (#213) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | varkaudar katona (#691) | hhaar burka II (#162) | >> | csataremák (#694) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 148 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 465 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 230 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
| 2 | bronzpenge (#126) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | csillezsályalevél (#1253) | 17 | csontpálca (#329) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
| 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
| 1 | gólem talizmán (#811) | 2 | gyíkfű (#201) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 1 | korinthai talizmán (#814) | 9 | kvazár (#244) | 39 | madártoll (#112) | |||
| 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 11 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | nyu-shuriken (#157) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | rókafarok (#124) | |||
| 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | ubuk tüske (#131) | 1 | varázskő (#305) | |||
| 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vortex talizmán (#812) | 2 | xirnox szív (#213) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 3 | kaja (#2) | |||
| 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kőszem (#304) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 12 | pirkit (#153) | 1 | rájabőr (#404) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
| 25 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||||