| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. nov. 4. 15h:05' EZ A 812. JÁTÉKHETED, 374. FORDULÓD 813. játékheted kezdete: nov. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
| v 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
| v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
| hh 1253 1534 201 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 201. tárgyat |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 4 pirkit. 3316 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
| h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
| im | imádkozol |
| kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 36 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször eltalálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor keményen megütöd a smaragdgólem fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a smaragdgólem nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 6179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 248, gyógyulás: 0, összesen: -248 ÉP}
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [130,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Látsz egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bonus Mortalis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog farkát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
257 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a csataremák testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a csataremák testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}
| m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [130,79] Síkság, továbbra is csak síkság.
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 147 életpontot sebeztél. Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki bal lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [131,78] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel megcsapod a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,77] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tetemember közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel kilukasztod a tetemember jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Lakott területre érkeztél.
| ve 1272 50 | megveszed az 1272. tárgyat 50 |
| ve 271 50 | megveszed a 271. tárgyat 50 |
| ve 244 50 | megveszed a 244. tárgyat 50 |
| ea 233 2 | eladod a 233. tárgyat 2 |
| m 2 | mozogsz keletre |
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Látsz egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| a 69 1808 10 | átadod a 69. tárgyat az 1808. kalandozónak (10 darabot) |
| aa 271 269 | átadod a 271. tárgyat a 269. tárgyat |
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| h 1602 213 2 | használod az 1602. tárgyat |
| kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
| ef 44 519 | energia fejlesztése 44 |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
| Erő: | 41 (62) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (61) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/25 év |
| Egészség: | 20 (30) | Életpont: | 662/611 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 24 (49) | Varázspont: | 986/30 | Pénz: | 60895 arany | Kép. pont: | 47 |
| Tudatpont: | 44/0 | Pszi pont: | 240/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9/5 (+15%) | ökölvívás: | 20/30 (+6%) | szúrófegyverek: | 3/22 |
| vágófegyverek: | 7/36 (+30%) | ütőfegyverek: | 32/81 (+5%) | lőfegyverek: | *28/100 (+3%) |
| dobófegyverek: | 22/72 (+10%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/93 | 2. nyomkövetés: | 89/68 (+19%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 16/18 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 23/59 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/56 (-600%) |
| 7. gyógyítás: | 52/59 | 8. titkosírás: | 4/88 | 9. felderítés: | 31/18 (+4%) |
| 10. szörnyidomítás: | 7/64 | 11. teológia: | 44/24 (+19%) | 12. taumaturgia: | 37/26 (+24%) |
| 13. szerencsejáték: | 4/95 (+11%) | 14. versengés: | 20/11 (+18%) | 15. harcművészetek: | 14/12 |
| 16. zene: | 19/20 | 17. szörnyismeret: | 45/56 (+20%) | 18. pszi: | 28/46 (+7%) |
| 19. zárnyitás: | 3/78 | 20. vadászat: | 22/47 | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/27 | 23. úszás: | 11/0 (+18%) | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tűzvihar (#175, 24 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| tulajdonságpajzs (#26) | varázsvédő varázs (#370) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| hadiszerencse III (#59) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | fürkésző szemek (#213) |
| méregsemlegesítés (#14) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | varkaudar katona (#691) | hhaar burka II (#162) | >> | csataremák (#694) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 473 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 305 | arany (#50) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
| 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | furulya (#233) | |||
| 1 | gyíkfű (#201) | 4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
| 1 | rókafarok (#124) | 1 | rövid íj (#107) | 10 | szárnyas hernyó (#69) | |||
| 1 | tükör (#43) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
| 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | xirnox szív (#213) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
| 2 | bumeráng (#249) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | gólem talizmán (#811) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
| 15 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 44 | Kaldor varázspora (#1272) | |||
| 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kőszem (#304) | 9 | kvazár (#244) | |||
| 7 | madártoll (#112) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
| 8 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 4 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
| 3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
| 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||||||