| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. nov. 3. 15h:09' EZ A 812. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD 813. játékheted kezdete: nov. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
| v 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
| fkt 4 | felt. készítesz a 4. tárgyat |
| kb 37 20 | kiveszel a bankból a 37. tárgyat (20 darabot) |
| ftv 50 694 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 694. szörnyet |
| ftv 162 694 | felt. tám/véd. varázslat a 162. varázslatot a 694. szörnyet |
| v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
| bb 124 30 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (30 darabot) |
| hh 1534 201 | használod az 1534. tárgyat a 201. tárgyat |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstdarab felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vadászkéssel megvagdalod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2300 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
| h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
| a 1113 3588 1 | átadod az 1113. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot) |
| aa 224 171 247 | átadod a 224. tárgyat a 171. tárgyat a 247. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 33 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Megmutatod a ruhádra aggatott drágakövet, a cirkuszi kitűzőt. Széles vigyorral arcán enged utadra.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem nyakát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. Kritikus ütés! (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 254, gyógyulás: 0, összesen: -254 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 128 életpontot vesztettél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvarázsló áttetsző karját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a kísértetvarázsló jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mallon botjával megcsapod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a kísértetvarázsló fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3360 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nektoraf testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a nektoraf testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 699 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,78] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle bal lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,78] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 37 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm nyakát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 390 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a varkaudar katona testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a varkaudar katona testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a varkaudar katona bal lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 291, gyógyulás: 0, összesen: -291 ÉP}
| m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [130,79] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a dögkeselyű jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 31 életpontot sebeztél. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 39 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
| v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
[100,80] Épületek tűnnek fel.
| ve 101 80 | megveszed a 101. tárgyat 80 |
| be 594 | bemész az 594. épületbe |
| deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
| bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
| lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
| grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, |
| antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, |
| rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
| mérleg (#81) 16 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
| bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, |
| vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, |
| fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, |
| mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
| szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, |
| sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, |
| ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
| karbin plazma (#199) 20 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
| manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, |
| ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, |
| lajhár csont (#236) 6 ap /db, | lant (#238) 30 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
| márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
| gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
| jégszív (#282) 30 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, |
| huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
| degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, |
| halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
| rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, |
| elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, |
| kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, |
| jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, |
| ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, |
| varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, |
| csillezsályalevél (#1253) 20 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db. |
| aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | bőrkantár (#1125) 30 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, |
| cirkuszi pergamen (#1233) 80 ap /db, | csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, |
| dobóháló (#221) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | ezüstdarab (#326) 4 ap /db, |
| fpi formázó minta (#419) 25 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | galachmit (#310) 30 ap /db, |
| gyíkfű (#201) 1 ap /db, | hűségérme (#1141) 40 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, |
| kis ónixkulcs (#1110) 95 ap /db, | koboldkorona (#1629) 300 ap /db, | kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
| kulcskarika (#648) 80 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 7 ap /db, | mágusszelence (#1076) 25 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, |
| márványkulcs (#245) 16 ap /db, | mászókampó (#165) 12 ap /db, | moa obszidián (#380) 12 ap /db, | moa varázsdoboz (#1133) 410 ap /db, |
| moa zafír (#381) 40 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, | pszi kő (#248) 100 ap /db, |
| purifikátor háj (#269) 18 ap /db, | quwarg teleportgömb (#1534) 500 ap /db, | quwarg tojás (#360) 2 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, |
| rájabőr úszógatya (#405) 15 ap /db, | rakolits por (#669) 7 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, |
| ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, | ryuku vadászing (#1158) 400 ap /db, | sáfránykristály (#675) 20 ap cseppje, | sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, |
| sallank karom (#128) 2 ap /db, | sáska amulett (#668) 15 ap /db, | Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, |
| sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent jogar (#150) 50 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, |
| távcső (#42) 16 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, |
| vasérc (#152) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, | xirnox szív (#213) 10 ap /db, |
| zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje áron. |
| be 591 | bemész az 591. épületbe |
| szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
| fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
| bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
| szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
| mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
| bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
| rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
| göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
| ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
| kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | vasvért (#164) 120 ap /db, |
| rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, |
| mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, |
| láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, |
| tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, |
| rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, |
| varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
| csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, |
| szigony (#389) 28 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | bányászcsákány (#434) 20 ap /db, |
| cápaölő tőr (#480) 48 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | tünde íj (#553) 60 ap /db, |
| tünde nyíl (#554) 12 ap /db, | csatabárd (#555) 44 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, |
| varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db. |
| Aritma ostora (#1605) 130 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | díszes nyereg (#1645) 140 ap /db, |
| ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, |
| Khór maszkja (#1138) 500 ap /db, | Krough fejdísze (#1570) 270 ap /db, | Mallon botja (#1526) 180 ap /db, | mandibulakasza (#127) 25 ap /db, |
| mászókarom (#78) 10 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | rájabőr úszógatya (#405) 15 ap /db, | ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, |
| ryuku szablya (#695) 70 ap /db, | ryuku vadászing (#1158) 400 ap /db, | sallank nyíl (#129) 3 ap /db, | szigony (#389) 14 ap /db, |
| ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, | vadászkés (#1264) 12 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db áron. |
| m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [130,80] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az arató csattanat egyik lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. Kritikus ütés! (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| h 1602 213 2 | használod az 1602. tárgyat |
| h 1233 | használod az 1233. tárgyat |
| ef 44 519 | energia fejlesztése 44 |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
| Erő: | 41 (62) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (61) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/28 év |
| Egészség: | 20 (30) | Életpont: | 663/663 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 24 (49) | Varázspont: | 980/39 | Pénz: | 61219 arany | Kép. pont: | 47 |
| Tudatpont: | 44/4 | Pszi pont: | 240/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 8/75 (+15%) | ökölvívás: | 20/20 | szúrófegyverek: | 3/22 |
| vágófegyverek: | 6/29 (+30%) | ütőfegyverek: | 32/69 (+7%) | lőfegyverek: | 28/92 (+4%) |
| dobófegyverek: | 22/38 (+12%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/93 | 2. nyomkövetés: | 89/1 (+25%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 16/1 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 23/41 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/56 |
| 7. gyógyítás: | 52/59 (+11%) | 8. titkosírás: | 4/88 | 9. felderítés: | 31/5 (+5%) |
| 10. szörnyidomítás: | 7/64 | 11. teológia: | 43/69 (+36%) | 12. taumaturgia: | 36/56 (+22%) |
| 13. szerencsejáték: | 4/73 (+11%) | 14. versengés: | 19/73 (+24%) | 15. harcművészetek: | 14/12 |
| 16. zene: | 19/20 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 44/96 (+20%) | 18. pszi: | 28/21 (+8%) |
| 19. zárnyitás: | 3/78 | 20. vadászat: | 22/47 (+11%) | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/27 | 23. úszás: | 10/64 (+18%) | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tűzvihar (#175, 24 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| hadiszerencse III (#59) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | fürkésző szemek (#213) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | >> | csataremák (#694) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 107 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 506 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 203 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bot (#4) | |||
| 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 2 | gyíkfű (#201) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
| 33 | rókafarok (#124) | 1 | rövid kard (#171) | 16 | sünmedve tüske (#14) | |||
| 1 | tükör (#43) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
| 2 | xirnox szív (#213) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 3 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
| 18 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
| 1 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 10 | madártoll (#112) | |||
| 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
| 3 | polip szívóka (#391) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
| 1 | remák szív (#264) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
| 1 | shinai gömb (#348) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
| 1 | teremtés zsákja (#818) | 80 | tinta (#101) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
| 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||||||