| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. jan. 7. 9h:05' EZ A 545. JÁTÉKHETED, 366. FORDULÓD 546. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1375. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| kf 1374 739 | kézbeveszed/felveszed az 1374. tárgyat a 739. tárggyal |
| v 181 187 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,59] Épületek tűnnek fel. Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívei emelték.
| vtn 75 | varázslat tanulás: a 75. varázslatot |
| vtn 41 | varázslat tanulás: a 41. varázslatot |
| vtn 47 | varázslat tanulás: a 47. varázslatot |
| vtn 51 | varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
| v 75 102 | elmormolod a 75. varázslatot |
| tv 33 41 47 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 41. varázslatot a 47. varázslatot |
| tv 51 33 | támadó/véd. varázslat az 51. varázslatot a 33. varázslatot |
| ftv 186 28 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 28. szörnyet |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris bal oldalát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris bal hátsó lábát. (5 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Karmait felemelve, az ében tigris meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az ében tigris belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris ébenfekete bőrét. (4 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében tigris, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7871 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 263, gyógyulás: 206, összesen: -57 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rohansz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Karmaival a szubreális vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szubreális vámpír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szubreális vámpír karmai majdnem eltalálnak! A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
| v 198 228 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,76] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP]
| be 692 | bemész a 692. épületbe |
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| im 0 2 | imádkozol |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [227,79] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gort Grán lábát masszírozza. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy káoszszellem. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 220 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 427 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszszellem testét. (5 támadással 472 életpontot sebezve.) Te 59 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 203 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 949, gyógyulás: 162, összesen: -787 ÉP}
(Továbbmész...) [227,80] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Látsz egy gránátkaktuszt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy katamán ordas került az utadba. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a katamán ordas vicsorgó pofáját. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a katamán ordas vicsorgó pofáját. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) A katamán ordas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a katamán ordas testét. (5 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Félrehajolsz, de a katamán ordas karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1351, sebződés: 261, gyógyulás: 207, összesen: -54 ÉP}
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón hájas derekát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hájas okerón hájas derekát. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {HD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hájas okerón hájas derekát. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1247, sebződés: 0, gyógyulás: 183, összesen: +183 ÉP}
(Továbbmész...) [229,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ében tigris. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris jobb vállát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében tigris testét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 47 életpontot vesztettél. Az ében tigris megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris nyakát. (5 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az ében tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 káosztiara (ld. enc.). 8216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1343, sebződés: 354, gyógyulás: 205, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [230,83] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg ikerbolyt. (ld. enc.) Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié.
| m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [232,85] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Felfedeztél egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {HD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kőkorszaki szaki nyakát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az óriáspók testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón tömzsi lábát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. {HD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a hájas okerón hájas derekát. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {HD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a hájas okerón testét. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 0, gyógyulás: 209, összesen: +209 ÉP}
(Továbbmész...) [231,86] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fekélyes hernyó közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-44 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 130, gyógyulás: 256, összesen: +126 ÉP}
| vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| szk 482 489 | keresed a 482. szörnyet a 489. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 27 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért |
| MÁGIAFELOLDÁS (75. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal rajtad érvényben levő varázslatokat szüntethetsz meg (pl. láthatatlanság). Kiadása 5 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. Az általad felrakott varázslatoknál mindig biztos a siker, a mások által rád mondott, ártó szándékú varázslatoknál a siker az ellenfél teológiájának/taumaturgiájának (a rád rakott varázslat típusától függően) és a te taumaturgiádnak a különbségétől függ. Van néhány varázslat, amelyet mágiafeloldással nem lehet eltávolítani. A mágiafeloldáshoz a V 75 <varázslatszám> parancsot kell kiadnod. Ha egyszerre több azonos sorszámú (de más paraméterű) varázslat is van rajtad, a mágiafeloldás mindig az elsőt fogja megszüntetni. |
JÉGCSÓVA (41. TÁMADÓ VARÁZSLAT)Ezt a kegyetlen varázslatot elmormolva, ellenfeledre iszonyatosan hideg jégfuvallatot bocsáthatsz. A sebzés mértéke a taumaturgiádtól függ. Anyagi komponense egy púderkő, elmondása 15 VP-be kerül. |
| FEHÉR GLÓBUSZ (47. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A vakító fehér színnel vibráló fehér glóbusz részleges védelmet nyújt a téged érő varázshideggel és a szörnyek jeges köpetével szemben, a harc időtartama alatt. Anyagi komponense egy amniosz, és 13 VP-be kerül. |
| ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab. |
KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY)Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. |
| KATAMÁN ORDAS (484. SZÖRNY) Már a valaha Kelet-Ghallán élt bo'adhun törzsek életét is alaposan megkeserítette a katamán ordasok létezése. Mintha mi sem volna természetesebb, sokszor törtek be a törzs lakóhelyeire, és miközben lemészárolták a legderekabb to'aghanokat is, sok csecsemőt elragadtak szüleiktől. Mivel az így elragadott védtelen áldozatokat a katamán nőstények táplálására szánták, a holttesteket még hosszú-hosszú mérföldeken át vonszolták a barlangjaik mélyére. Kinézetük olyan, mint egy éhes farkasé. Legkülönösebb vörösen világító szemük, mely a sötétben is elárulja őket. Gyorsaságuk legendás. A leghatékonyabban szúrófegyverrel védekezhetsz ellene, hiszen ha fegyvered hosszánál közelebb engeded magadhoz, minden esélyed elszállt. |
HÁJAS OKERÓN (462. SZÖRNY)Ez a vaskos lábú, nagy testű szörnyeteg úgy néz ki, mintha egy másik emlős (amely közel kétszer akkora, mint ez) bőrébe bújtatták volna. Már akkor is léteztek, amikor még a bo'adhun barbárok lakták Kelet-Ghalla déli részét, és a minden porcikájukról alácsüngő zsírrétegnek köszönhetően komoly szerepet játszottak a környék harcosainak étlapján. Leterítésük azonban nem is olyan egyszerű, talán ütőfegyverrel a leghalványabbak az esélyeid. |
| KÁOSZTIARA (765. TÁRGY) Egy egyszerű, vasból készült tiara, amelyet sűrűn rótt bo'adhun rúnák borítanak. Ha hinni lehet az ősi legendáknak, ha egy bo'adhun sámánúr elegendő hatalomra tett szert, saját kezűleg kovácsolta meg a káosztiarát, amelyet elvitt a Pusztulás kráterébe, és ott a Teriadan káoszszellemek elkészítették belőle a bo'adhunok legendás szent tiaráját. Kár, hogy a sámánúr engedelmességre kényszerítő varázslata sokszor csődöt mondott, és a feldühödött szellemek darabokra tépték... |
| QUWARG IKERBOLY (1740. TEREPTÁRGY) Még Téged is - aki látott már quwargok építette bolyt -, meglep, hogy milyen hatalmas erődítményeket képesek létrehozni ezek a szapora rovarok. Ez az óriási, ikertornyú vár félelmet sugároz magából. Sokáig nem érted, mitől is riasztó annyira, de minél tovább bámulod, annál inkább biztos vagy benne: ez a torony él! Ezer, mit ezer, millió rovar nyüzsgése lepi be! Nagyot nyelsz, de úgy ítéled meg, egy bátor kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban néhány követelménynek meg kell felelned. Először is védelmed legyen legalább 90-es, hogy túléld a behatolás közben téged ért csípéseket. Ha ez megvan, vedd elő hátizsákodból a mászókarmodat (H 78), és a legalább 28-os mászás szakértelmedet latba vetve, 50 Tvp-nyi időt rászánva mászd meg! De vigyázz, a Vasalt Bunkók óva intenek! Ahogyan ennek az építménynek a megjelenését is megjövendölték, épp úgy jósolják most neked: fertelmes jószágok laknak odabenn! |
| Erő: | 57 (78) | Szint: | 41 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 47 (55) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 56 (64) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/38 év |
| Egészség: | 47 (59) | Életpont: | 1030/1184 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 50 (57) | Varázspont: | 1772/1019 | Pénz: | 11018 arany | Kép. pont: | 14 |
| Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 164/211 | Halhatatlanság: | 10 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 33/73 (+5%) | szúrófegyverek: | 31/34 (+2%) |
| vágófegyverek: | 26/34 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
| dobófegyverek: | 35/72 (+2%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); vas dobónyíl (#189) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 44/2 | 2. nyomkövetés: | 89/71 (+23%) | 3. mászás: | 27/13 (+10%) |
| 4. csapdakészítés: | 32/64 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 27/18 | 6. gyógyítás: | 36/44 |
| 7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/20 | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
| 10. teológia: | 83/99 (+46%) | 11. taumaturgia: | 97/99 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/10 | 14. harcművészetek: | 33/28 | 15. zene: | 6/57 |
| 16. szörnyismeret: | 41/1 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 4/31 |
| 19. vadászat: | 7/67 | 20. vitalitás: | 3/75 | 21. bányászat: | 35/1 (+12%) |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 7/46 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 69 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) |
| áldomás II (#169) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
| Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
| tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) | méregsemlegesítés (#14) |
| varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | jégoszlop (#231) | >> | 37. szintű lényekre | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
| jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | |
| jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | |
| bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
| 3.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 14 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 21 TU-t fejlesztettél be.. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 157 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
| 5 | bűvös shuriken (#562) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégkristály (#593) | |||
| 16 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 3 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | káosztiara (#765) | 1 | molluszk ház (#353) | 1 | púderkő (#119) | |||
| 1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | |||||