363. forduló, 365. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. okt. 30. 12h:07'
EZ A 811. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD
812. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Caramonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy angyalok gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy szőrös azuka! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+200 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 521.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy harmadik szem varázslat! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 515.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 494.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 490.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 485.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 475.]

v 78 elmormolod a 78. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 470.]

le 529 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

kf 1570 820 822 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 820. tárggyal a 822. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 470.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 470.]
Az ujjadra húzod a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

hh 1534 201 használod az 1534. tárgyat a 201. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 37 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 945 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 pular kristályt. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 429.]
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [5 pontot használtál fel, van még 424.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 419.]

bb 112 108 351 beraksz a bankba a 112. tárgyat (108 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 madártollat. Beraksz a bank széfjébe 10 nyílvesszőt. Beraksz a bank széfjébe 2 tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

a 1113 3588 1 átadod az 1113. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar csontot Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

a 260 5439 5 átadod a 260. tárgyat az 5439. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 isteni könnycseppet Caramon részére. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

a 124 5439 4 átadod a 124. tárgyat az 5439. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 rókafarkat Caramon részére. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

aa 695 529 átadod a 695. tárgyat az 529. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku szablyát Caramon részére. Ok, sikeresen átadtál 2 angyalok gyűrűjét Caramon részére. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az arató csattanat testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Bonus Mortalis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Megmutatod a ruhádra aggatott drágakövet, a cirkuszi kitűzőt. Széles vigyorral arcán enged utadra.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a kék rothasztó testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mallon botjával többször eltalálod a kék rothasztó testét. Kritikus ütés! (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5762 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Orzag bilincse, 1 Orbitális mackósajt, 1 Szerencsejáték, 1 Sötét motyogó, 1 Garokk. Ez sajnos semmit nem ér. Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse, 1 Temető, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 3 Illúziósárkány, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Influenza. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Temető, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét motyogó, 1 Illúziósárkány, 1 Aranyeső. Nyertél. 3. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Orzag bilincse, 2 Illúziósárkány, 1 Sötét halál. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Orzag bilincse, 3 Illúziósárkány. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Tisztítótűz, 2 Orbitális mackósajt, 1 Mákrózsa főzet, 1 Sötét motyogó. Ez csak egy pár! Nyertél. 1051 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 81 aranyát. Az árnymanó hitetlenkedve csóválja a fejét, látszik rajta, hogy még mindig nem fogta fel, hogyan kaphatott ki. Kelletlenül egy aranytermő erszényt húz elő az asztal alól, és a kezedbe nyomja. A fődíjjal együtt sietve távozol a kellemetlen alak mellől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.)
[26 pontot használtál fel, van még 393.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 373.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 353.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 333.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(130,80) arató csattanatok (#144), gumifa (#38), tavacska, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kék rothasztó (#421), trosnyogó szakóca (#192), elektromos angolna (#196), opati polip (#195)

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 323.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 318.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,80] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Bonus Mortalis lábát masszírozza. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 308.]

kut 10 kutatsz 10 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 38 életpontot sebeztél. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 31 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szöges páncél, egy bakkura csizma, egy sallank nyíl és egy bronzhegyű lándzsa. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [10 pontot használtál fel, van még 298.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(130,79) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 32. jellempróba, patak, zombi (#49), nómenklatúra (#158)
(130,80) arató csattanatok (#144), gumifa (#38), tavacska, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kék rothasztó (#421), trosnyogó szakóca (#192), elektromos angolna (#196), opati polip (#195)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 288.]

be 497 6 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 35 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 31 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 31 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits egyik karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vörös rakolits fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar behemót jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 600 aranyat. [65 pontot használtál fel, van még 223.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,79] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [130,78] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy óriáspók!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók egyik lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 kis vaspajzsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [131,78] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [43 pontot használtál fel, van még 180.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(130,78) márványtorony (#175), 25. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303)
(130,79) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 32. jellempróba, patak, zombi (#49), nómenklatúra (#158)
(131,78) kardfogú fülemülék (#146), trikornis (#104)

[73,60] Lakott területre érkeztél. Találsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

fa 20 2533 1 feladod a 20. tárgyat a 2533. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Sudár Virág részére szánod. Átadsz 1 fúvócsövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 167.]

fa 23 2533 100 feladod a 23. tárgyat a 2533. kalandozónak (100 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Sudár Virág részére szánod. Átadsz 100 mérgezett tüskét. Ennek elküldése 126 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 6 1 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 6 álomport 6 aranyért, 2 bakkura csizmát 22 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 dorony dudát 28 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 4 fülemüle agyart 20 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 2 rejtőköpenyt 28 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért.
Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,78] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [132,77] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tetemember lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember jobb lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista jobb vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 149.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(131,78) kardfogú fülemülék (#146), trikornis (#104), purifikátor (#157)
(132,77) 35. jellempróba, Tharr oltár, tetememberek (#123), ryuku gárdista (#360)

[102,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Felfedeztél egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Frank Onesteinnel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Caramonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 144.]

a 391 3588 40 átadod a 391. tárgyat a 3588. kalandozónak (40 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 polip szívókát Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 nyílvessző, egy mérg. vas dobónyíl, egy nyu-shuriken és egy bumeráng. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élőholt mirg jön feléd.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót készül a lemészárlásodra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [35 pontot használtál fel, van még 109.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

kb 36 15 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

h 1602 36 15 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 15 fáklyát. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 15 isteni könnycseppet kapsz. (Nincs mibe rakni 5 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 106.]

ef 44 519 energia fejlesztése 44
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 20, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 505 pontot. A következő körben tehát 517 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 258. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 364. fordulód.

Erő: 39 (55) Szint: 29 Merészség: 10/10 Magasság: 162 cm
IQ: 36 (58) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (33) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 27/32 év
Egészség: 20 (27) Életpont: 488/293 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 24 (46) Varázspont: 947/495 Pénz: 62387 arany Kép. pont: 44
Tudatpont: 44/0 Pszi pont: 234/4 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3792 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25283 TP-t kaptál. Jelenleg 2876216 TP-d van. A következő szinthez még 123784 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Rodrig, acélkolosszus. A 305. fordulódban 107781 arany került a bankszámládra. 113170 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/82 (+18%) ökölvívás: 19/47 (+12%) szúrófegyverek: 3/22
vágófegyverek: 3/96 ütőfegyverek: 32/45 (+1%) lőfegyverek: 28/53 (+4%)
dobófegyverek: 21/34 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vadászkés (#1264)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); sallank nyíl (#129) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/93 2. nyomkövetés: 87/26 (+27%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 15/64 (+5%) 5. csapdakészítés: 23/2 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/56
7. gyógyítás: 52/37 8. titkosírás: 4/88 9. felderítés: 30/74 (+4%)
10. szörnyidomítás: 7/64 11. teológia: 47/28 (+8%) 12. taumaturgia: 40/12 (+14%)
13. szerencsejáték: 4/51 (+11%) 14. versengés: 19/3 (+9%) 15. harcművészetek: 14/12
16. zene: 18/98 17. szörnyismeret: 43/7 (+20%) 18. pszi: 27/91 (+14%)
19. zárnyitás: 3/78 20. vadászat: 22/25 21. vitalitás: 1/30
22. bányászat: 31/27 23. úszás: 9/65 (+18%) 24. csapatmunka: 5/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse III (#59) láth. észlelése (#78) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> varkaudar hadúr (#270) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) energiafolyam (#136) >> autentikus vámpír (#154)
élőholt pozdorja (#134) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
élőholt pozdorja (#134) >> csontváz hadúr (#423) villámcsapás (#50) >> varkaudar iszákos (#688)
élőholt pozdorja (#134) >> kísértetvarázsló (#424)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 543 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1 bakkura csizma (#96)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dorony duda (#235) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327) 2 fülemüle agyar (#267)
1 fúvócső (#20) 2 gyíkfű (#201) 5 kaja (#2)
100 mérgezett tüske (#23) 1 mocsári penke (#148) 5 nyílvessző (#108)
2 obszidián függő (#195) 2 rejtőköpeny (#277) 5 rókafarok (#124)
1 rövid íj (#107) 1 ryuku szablya (#695) 6 sallank nyíl (#129)
1 sárga erőöv (#276) 3 spiritusz (#170) 2 tolmokov-koktél (#351)
1 tükör (#43) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
667 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 borkonyó bibe (#312) 1 bumeráng (#249) 1 karbin plazma (#199)
2 madártoll (#112) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157)
1 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669) 1 varkaudar látógömb (#1107)
8 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek