| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. dec. 23. 15h:06' EZ A 543. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD 544. játékheted kezdete: dec. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1375. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| vv 220 188 59 | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot az 59. varázslatot |
| tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
| kb 2 40 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot) |
| ftv 231 526 | felt. tám/véd. varázslat a 231. varázslatot az 526. szörnyet |
| ftv 231 527 | felt. tám/véd. varázslat a 231. varázslatot az 527. szörnyet |
| lm 21 21 2 | mozogsz 21 21 2 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh harcos testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh harcos testét. (7 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) A zztrissh harcos csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a zztrissh harcos testét. (3 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) A zztrissh harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh harcos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7624 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1478, sebződés: 373, gyógyulás: 215, összesen: -158 ÉP}
| lm 13 15 15 | mozogsz 13 15 15 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh veterán éles csáprágóját. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh veterán bal vállát. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Csáprágójával a zztrissh veterán megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zztrissh veterán testét. (5 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) A zztrissh veterán megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7914 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 415, gyógyulás: 224, összesen: -191 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh harcos testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zztrissh harcos testét. (7 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) Csáprágójával a zztrissh harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a zztrissh harcos bal lábát. (4 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) A zztrissh harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7548 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1464, sebződés: 362, gyógyulás: 221, összesen: -141 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zztrissh harcos nyakát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh harcos kitinpáncélját. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh harcos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a zztrissh harcos kitinpáncélját. (3 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Csáprágójával a zztrissh harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7596 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1411, sebződés: 354, gyógyulás: 203, összesen: -151 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh veterán testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zztrissh veterán egyik karját. (6 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). A zztrissh veterán megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zztrissh veterán testét. (5 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). A zztrissh veterán belecsíp a derekadba. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A zztrissh veterán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7883 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1569, sebződés: 398, gyógyulás: 235, összesen: -163 ÉP}
| ftv 266 39 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 39. szörnyet |
| lm 19 19 19 | mozogsz 19 19 19 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh veterán testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zztrissh veterán jobb lábát. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a zztrissh veterán éles csáprágóját. (4 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A zztrissh veterán csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7893 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1495, sebződés: 370, gyógyulás: 223, összesen: -147 ÉP}
| kpcs 3 19 | kapcsoló 3 |
| lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zztrissh veterán éles csáprágóját. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zztrissh veterán bal oldalát. (5 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Csáprágójával a zztrissh veterán megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zztrissh veterán éles csáprágóját. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8186 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1617, sebződés: 424, gyógyulás: 249, összesen: -175 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh veterán testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh veterán kitinpáncélját. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A zztrissh veterán megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zztrissh veterán nyakát. (5 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A zztrissh veterán csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh veterán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 448, gyógyulás: 210, összesen: -238 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zztrissh veterán fejét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zztrissh veterán kitinpáncélját. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zztrissh veterán testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Csáprágójával a zztrissh veterán megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A zztrissh veterán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7984 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1593, sebződés: 387, gyógyulás: 243, összesen: -144 ÉP}
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [238,92] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy leviathán lárva. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a leviathán lárva ráncos bőrét. (5 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A leviathán lárva megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A leviathán lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a leviathán lárva testét. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A leviathán lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 6821 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 17, gyógyulás: 165, összesen: +148 ÉP}
(Továbbmész...) [238,91] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy ősi rúnatornyot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy elemi pulzátor!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor jobb szárnyát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 6118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 360, gyógyulás: 178, összesen: -182 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő jobb oldalát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-10 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8444 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 209, gyógyulás: 203, összesen: -6 ÉP}
| m 7 8 5 | mozogsz északnyugatra, északra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [237,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy kristálypalotát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy gránitelementál!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál fejét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a nanda bal oldalát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [236,90] Továbbra is síkságon vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették.
| m 5 6 4 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [234,91] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Felfedeztél egy pézsmatököt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
(Továbbmész...) [234,92] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét.
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Fókuszpengével végigmetszed a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével alaposan megvágod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[234,94] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sir Basil a Bunkó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
| im 0 2 | imádkozol |
| ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
| HALGAR KULCS (877. TÁRGY) A halgar kulcs szürke, nyúlós anyagból készült, melyet némi varázsenergia tart össze, nehogy idő előtt szétfolyjon. Az ősi időkben használtak ehhez tartozó zárakat a nagyobb kincseskamrák őrzésére. A kulcs, ha ilyen zárral egyesül, a megfelelő formára olvad - feltárva ezzel az előtted álló ajtót -, de ezután sajnos már nem tudod semmire sem használni. |
BO'ADHUN CSAPÁS (266. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) A Bo'adhun sámánok mágikus hatalma legendás volt. Most, egy ősi labirintus mélyén, végre eltanulhatsz egy parányi morzsát ebből az elveszett tudásból! A Bo'adhun csapás félelmetes villámvarázslat, egyetlen nyalábba sűrített, koncentrált csapást mér az ellenfélre, amely 500 életpontot sebződik, mentődobás nincs ellene. Természetesen, a varázslat sebzése tovább módosítható varázslatokkal és tárgyakkal, de persze az elektromos pajzs véd ellene. Elmondása mindössze 60 varázspontba kerül, anyagi komponense pedig szerves energiát kíván - 3 kaját kell elmorzsolnod, amikor elmondod. |
| STRISSHA (528. SZÖRNY) A rovarlények általánosan elismert vezetője! A félelmetesen nagyra nőtt zztrissh legalább háromszor akkora mint bármelyik fajtársa, és hihetetlen intelligencia szorult testéhez képest kicsiny fejébe. Rég volt már, hogy ő is csupán egy volt a bo'adhun fenyegetés idején gyűlést ülő veteránok közül, azóta sok minden történt: a zztrisshek élére állt, kegyetlen rajtaütéseket szervezett a bo'adhun falvak lakosságán, és elismertette a barbár néppel jogos követeléseiket. Azóta kicsiny közösségeik háborítatlanul élnek a környék legsötétebb szegleteiben. |
| LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY) Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle? |
| Erő: | 57 (80) | Szint: | 40 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 47 (57) | Támadás: | 62 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 56 (66) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/38 év |
| Egészség: | 47 (61) | Életpont: | 1015/774 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 50 (61) | Varázspont: | 1734/474 | Pénz: | 7920 arany | Kép. pont: | 10 |
| Tudatpont: | 28/23 | Pszi pont: | 164/195 | Halhatatlanság: | 10 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 33/66 (+11%) | szúrófegyverek: | 31/30 |
| vágófegyverek: | 26/34 (+2%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
| dobófegyverek: | 35/67 (+4%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); vas dobónyíl (#189) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 44/2 | 2. nyomkövetés: | 89/48 | 3. mászás: | 26/74 (+22%) |
| 4. csapdakészítés: | 32/52 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 27/12 (+6%) | 6. gyógyítás: | 36/44 |
| 7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/20 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
| 10. teológia: | 83/9 (+75%) | 11. taumaturgia: | 97/71 (+26%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/10 | 14. harcművészetek: | 33/28 | 15. zene: | 6/57 |
| 16. szörnyismeret: | 41/1 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 4/31 |
| 19. vadászat: | 7/67 | 20. vitalitás: | 3/75 | 21. bányászat: | 34/82 (+4%) |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 7/46 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 48 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Eruol (#378) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) |
| áldomás II (#169) | sorvasztás (#102) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
| Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
| tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) | hatalomvarázs (#220) |
| esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
| háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | |
| jégoszlop (#231) | >> | 37. szintű lényekre | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
| jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
| jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
| 3.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 14 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 21 TU-t fejlesztettél be.. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 16 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 11 | jégkristály (#593) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
| 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | spiritusz (#170) | |||
| 1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 83 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
| 10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halgar kulcs (#877) | 28 | kaja (#2) | |||
| 2 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
| 1 | sünmedve tüske (#14) | 2 | ugh méreg (#166) | |||||