| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. dec. 1. 9h:25' EZ A 540. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD 541. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1375. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| im 377 | imádkozol |
| kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
| kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
| vv 377 88 138 | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
| tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
| tno 3 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
| hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
| m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru egyik lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy arany. 3701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal vállát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra támadsz. {HD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) {HD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály csuklyáját. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 41, gyógyulás: 109, összesen: +68 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra támadsz. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a lidérckirály jobb oldalát. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Óriásölővel néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 40, gyógyulás: 109, összesen: +69 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (64 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. {KCC:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 114 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 87 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 71 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy fűszertartó és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 13650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 611, gyógyulás: 153, összesen: -458 ÉP}
(Továbbmész...) [315,75] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az áldott okerón testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod az áldott okerón testét. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
| v 198 364 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,67] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
| v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.
| m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [189,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. {KCC:} Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Bronz taiderrel megdöfködöd az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Nem vagy felkészülve a 3 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 fekete gyöngy, egy arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 103, gyógyulás: 157, összesen: +54 ÉP}
(Továbbmész...) [188,106] Továbbmész a város utcáján.
| be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| be 652 | bemész a 652. épületbe |
| m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rontasz. {HD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a Barnega testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A Barnega öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A Barnega összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 2 vasérc, ezenkívül 1 varázskorsó (ld. enc.). 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
| pbe 10000 | beraksz a bankba 10000 aranyat |
| m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [189,108] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy purifikátor császár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A purifikátor császár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (186,106)-> 54 arany, -2 ÉP] 3623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 19, gyógyulás: 115, összesen: +96 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Karmaival a szubreális vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szubreális vámpír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [190,108] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg parafenomén. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Óriásölővel felnyitod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 310, gyógyulás: 88, összesen: -222 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
| hh 473 473 1543 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat az 1543. tárgyat |
| vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
| PAPI AURA (377. VARÁZSLAT) Végre igazán közel kerülhetsz istenedhez, ha jellemed nem torzult egyik irányba sem, és a semleges utat járod! Mostantól fogva nem szükségesek számodra a fétisek, ereklyék, szent tárgyak ahhoz, hogy érezhesd az istenedtől kapott erőt, amely eddig csak a papi karkötőkben tudott materializálódni. A varázslatnak éppen ezért anyagi komponens igénye sincs, 50 VP-ért és 5 TVP-ért tudod elmondani, ha az arany papi karkötő hatalmát akarod érezni a következő táborozásod végéig (azaz varázslataid erőssége megnő). Hatása nem adódik össze a tárgy viselésével! |
| THARGODAN CSONT (1181. TÁRGY) Egy jókora, lucskos Thargodan csontot tartasz most a kezedben. A Sötét Föld vezető fajának belső testfelépítése úgy néz ki, nem sokban hasonlíthat Ghalla többi fajáéra. A vastag, szürke csont két végén három újabb hosszúkás bütyök van. Nehéz elképzelni, hogyan illeszkedhetnek ezek egymáshoz, tulajdonosuk számára fájdalommentesen biztos nem. Lehet, hogy a Thargodanok minden lépését szikrázó fájdalom követi, ahogy a csontjaik egymáshoz érnek? Soha nem tudjuk meg... még ha így is volna, egy Thargodan ilyet soha nem vallana be. |
A HARCOSOK KÖNYVE (719. TÁRGY) Ez a könyv remek tanácsokkal szolgál egy kezdő vagy haladó harcos számára. Nagyhatalmú mágiája, csakúgy, mint a lapokon rejlő bölcsesség, meghozza a kívánt eredményt - ha elolvasod a H 719 paranccsal, 50 TVP árán, akkor szúró, vágó és ütőfegyver szakértelmed közül a legalacsonyabb megnő hárommal (ha ökölvívásod magasabb, mint az ütő, és alacsonyabb, mint a vágó vagy szúró, akkor ökölvívásod fog nőni az ütő helyett - csupán a szint számít, a fegyverszakértelem fejlődés %-os értéke nem!). A könyv nem átadható, nem ellopható, és használat után megsemmisül. |
| VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY) Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt! |
| Erő: | 57 (74) | Szint: | 40 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 46 (54) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 56 (61) | Védekezés: | 114 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/55 év |
| Egészség: | 47 (56) | Életpont: | 1009/787 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 50 (57) | Varázspont: | 1678/1311 | Pénz: | 5416 arany | Kép. pont: | 8 |
| Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 164/178 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 33/31 | szúrófegyverek: | 31/29 (+3%) |
| vágófegyverek: | 23/4 (+4%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/95 |
| dobófegyverek: | 35/42 (+4%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 41/94 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 88/65 (+21%) | 3. mászás: | 25/3 (+13%) |
| 4. csapdakészítés: | 32/16 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 26/82 | 6. gyógyítás: | 36/44 |
| 7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/52 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
| 10. teológia: | 73/87 (+35%) | 11. taumaturgia: | 96/37 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/10 | 14. harcművészetek: | 33/28 | 15. zene: | 6/57 |
| 16. szörnyismeret: | 40/61 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 4/23 |
| 19. vadászat: | 7/67 | 20. vitalitás: | 3/75 (+13%) | 21. bányászat: | 34/67 |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 7/46 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Eruol (#378) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| mágia megértése (#226, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) |
| áldomás II (#169) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
| Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
| tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) | méregsemlegesítés (#14) |
| varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | élőholt pozdorja (#134) | >> | lidérckirály (#316) | |
| háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | |
| jégoszlop (#231) | >> | 37. szintű lényekre | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
| 3.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 58 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 9612 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | drótszőr (#37) | |||
| 5 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégkristály (#593) | |||
| 10 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | szögletes kő (#17) | 3 | ugh méreg (#166) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | áldott kő (#642) | 2 | aranytű (#272) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | ezüstshuriken (#327) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
| 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | 2 | Thargodan csont (#1181) | |||
| 1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | varázskorsó (#1546) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 2 | vasérc (#152) | 113 | víz (#27) | |||||