356. forduló, 358. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 25. 9h:07'
EZ A 539. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD
540. játékheted kezdete: nov. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 fiatalság italát (303 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 vortex amulettjét (1000 arany kikiáltási áron), 1 Ovgun nyakláncát (800 arany kikiáltási áron), 1 ryuku köpenyt (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 11 fiatalság italát (1200 arany).
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. [fokhagyma ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+193 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+31 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) A lottó 791. hetének nyerőszámai: 14, 22, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 681.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 679.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 677.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 675.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1375. tárggyal az 1676. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 675.]
A csuklódra húzod a kotét. [0 pontot használtál fel, van még 675.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 675.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 675.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 673.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 673.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 673.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 672.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 671.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 671.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 671.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 669.]

kf 1368 kézbeveszed/felveszed az 1368. tárgyat
Lecsatolod az ogre övet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

hu 714 704 1229 hulladék: 714 704 1229
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz troll csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mösze hátpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

hu 390 1221 hulladék: 390 1221
Hulladék, ezért nem gyűjtesz halcsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vámpírfogat. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

kb 2 30 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: halcsont (310,64)-> (28 ap), mösze hátpáncél (310,64)-> (11 ap), rőtmanó kacagány (310,64)-> (10 ap), troll csont (310,64)-> (4 ap), vámpírfog (310,64)-> (6 ap), Zinthurg pallos (310,64)-> (15 ap), összesen 74 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 664.]

ff 528 641 28 felt. fegyverváltás: 528 641 28
Felt. fegyverváltás: << óriásölő << bronz taider << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

v 181 309 64 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata

[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 88 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 654.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Teljesítetted a megbízást?
- Igen!
- Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. [20000 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). A Herceg mosolyogva veszi át a kelyhet.
- Igen, ez az igazi! - aztán összehúzza a szemét, és gyanakodva feléd fordul. - Azt hallottam, maga Eruol is ott volt... és hogy végeztél vele. - biccentesz. - Heh, akkor igazándiból nincs is már szükség erre a vacakra, elvégeztél még egy feladatot. - A Herceg továbbra is méreget téged, de közben hátrál egy lépést. - Erős volt az álcád, de az első pillanattól átláttam rajta. Azt hiszed, számít nekem, hogy a szolgáim Thargodanok, vagy halandó porhüvelyek? Nem! Csak az számít, hogy a feladatukat el tudják végezni - márpedig te jobban szolgáltál eddig, mint a legtöbb halhatatlan. Gondolom, most azt várod, hogy kiáltok egyet, itt teremnek a Thargodan hordák, és darabokra szaggatnak... Talán ez lenne a legjobb megoldás. Túl veszedelmes vagy. De én szeretem a kihívásokat! Elengedlek, és cserébe egy apróságot kérek - Eruol kastélyában nem győzedelmeskedhettél a csillagrubin nélkül. Add át nekem! Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Teljesítetted a megbízást?
- Igen!
- Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. Elrakja a kért tárgyat. [8000 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 649.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. A jól ismert útvonalon elértek a Herceg tróntermébe. Megtudod, hogy nincs számodra újabb feladat, és az igazán jó hír, a Herceg most megkíméli az életedet! Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 644.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[310,64] Folytatod sétádat a házak közt. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Összefutsz Czuccbanma-Thattal. Tharr esszenciájának örököse. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe védőgyűrűt és egy tradicionális övet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy kisebb jégisten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Czuccbanma-That kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a harcművészetek szakértelemre oktattad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[409,65] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra támadsz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Az albinó küklopsz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) {HD:} Óriásölővel megcsapod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 101, gyógyulás: 101, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Találsz egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy amniosz-fát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[14 pontot használtál fel, van még 630.]

v 198 323 74 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, albinó küklopsz (#338), régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)

[323,74] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Látsz egy sárkánybarlangot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}


Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, égszínkék szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Leah félisten hatalmú szolgája. Egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot és egy Snafall jeges övét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Ryushi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zárnyitás szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [24 pontot használtál fel, van még 606.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Egy utolsó fohászt rebegsz istenedhez, majd elindulsz befelé. Bíznod kell benne, hogy a sárkány nincs otthon, hajtogatod magadban. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy drakón vicsorog rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón bal első lábát. (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a márvány drakón jobb szárnyát. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 22, gyógyulás: 134, összesen: +112 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! Micsoda szerencséd van, hogy a sárkány nincs itthon! Még mindig hitetlenkedve azon, hogy győztél, lapátolni kezded a zsákodba a kincseket: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nyílvessző, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl, 5 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP], egy Eldereth szilánk és 107 arany. Dübörgést hallasz: kövek potyognak fentről, a barlang kezd beomlani! Menekülsz, fájó szívvel hagyod hátra a maradék kincset. [30 pontot használtál fel, van még 576.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[322,73] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Utad során felfedezel egy gejzírt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő sziklaskorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió bal oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [321,72] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy kiütéses negátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor fejét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a kiütéses negátor jobb oldalát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 72 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 73 életpontot vesztettél. {HD:} Óriásölővel felnyitod a kiütéses negátor bal szárnyát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Csőrével a kiütéses negátor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 353, gyógyulás: 4, összesen: -349 ÉP}


(Továbbmész...) [320,72] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő Thargodan mágus nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 180 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. 46 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. {HD:} Óriásölővel végigvagdosod a Thargodan mágus bal vállát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. 45 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rókafarok. 8299 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 319, gyógyulás: 106, összesen: -213 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy káoszbajnok!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rontasz. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok fejét. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 77, gyógyulás: 120, összesen: +43 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy zafír drakón!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón jobb első lábát. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a zafír drakón testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír drakón melléd csap a farkával! A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 67, gyógyulás: 115, összesen: +48 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy Sötétség Hercege!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege bal lábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 51 életpontot vesztettél. {GYD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a Sötétség Hercege jobb lábát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 372, gyógyulás: 151, összesen: -221 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 manakristályt. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [100 pontot használtál fel, van még 476.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[319,72] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy méregféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. {HD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg testét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {HD:} Bronz taiderrel épp hogy megszúrod a méregféreg testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 10347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 35, gyógyulás: 134, összesen: +99 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [318,72] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz.

Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [317,72] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Találsz egy rejtett kolostort. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz oldalzsákot. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [21 pontot használtál fel, van még 455.]

kt 1172 elkészíted az 1172. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 oldalzsákot. 1200 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 450.]

v 198 364 67 elmormolod a 198. varázslatot
Ebben a körben már használtad a tiltott teleportot! [0 pontot használtál fel, van még 450.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[316,72] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez?

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [315,73] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé.

Sorvadsz (-1 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [14 pontot használtál fel, van még 436.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 434.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 429.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a kotét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 429.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

* 5. BP: leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 429.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 429.]
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 389.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 349.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 309.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 269.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 1 29 fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

Sorvadsz (-1 életerő). [29 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 17, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 498 pontot. A következő körben tehát 698 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY)
A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is!
Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz.
- Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni...
- A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön.
- Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.]

OLDALZSÁK (1172. TÁRGY)
A kolostor szerzetesénél megpillantasz egy tárgyat, ami leginkább egy vászon hátizsákra hasonlít. Ő azonban nem a hátán, hanem az oldalán hordja, hosszú, széles övön keresztül a vállára akasztva.
- Tetszik ez a csecsebecse - jegyzed meg. - Mennyit kér érte?
- Ilyet csak rendünk tagjai hordanak, de persze semmi akadálya, hogy kiterjesszük ezt a kört további személyekre. Nem kérünk érte nagy árat, elvégre mi szerényen élő lelkek vagyunk, úgyhogy inkább csak a rátermettségedről szeretnénk megbizonyosodni, s rögtön tied is lehet a tárgy. Hozz 30 Thargodan esszenciát, hogy lássuk, egyetértesz a Sötét Föld megtisztítására irányuló terveinkkel!
Az oldalzsákot a szerzetesek enyhe meditációs mágiával védték le, így még ha hozzádkerülése után el is akarnád ajándékozni, ez nem fog sikerülni. Amíg magadnál hordod +50 típusú tárgynak lesz hely a hátizsákodban. [A küldetést a KT (Küldetés Teljesítése) 1172 paranccsal adhatod le, bármelyik rejtett kolostorban.]

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 357. fordulód.

Erő: 54 (71) Szint: 40 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 46 (54) Támadás: 72 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 53 (58) Védekezés: 113 Menekülés: 20 % Életkor: 34/59 év
Egészség: 47 (56) Életpont: 1009/879 Jellem: semleges Tul. pont: 9
Szerencse: 47 (54) Varázspont: 1685/1244 Pénz: 11849 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/4 Pszi pont: 164/180 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 15
Eddig összesen 3766 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 95205 TP-t kaptál. Jelenleg 8339332 TP-d van. A következő szinthez még 460668 TP szükséges. Trófeáid: ében sárkány, márvány sárkány, triklem drakolder. A 350. fordulódban 6505 arany került a bankszámládra. 6732 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 33/31 (+1%) szúrófegyverek: 31/26 (+1%)
vágófegyverek: *22/100 (+16%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/95
dobófegyverek: 35/38 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) << bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/78 2. nyomkövetés: 88/44 (+30%) 3. mászás: 24/90 (+11%)
4. csapdakészítés: 32/10 (+6%) 5. csapdaészlelés: 26/82 6. gyógyítás: 36/44
7. titkosírás: 3/99 8. felderítés: 25/45 9. szörnyidomítás: 14/57
10. teológia: 73/52 (+24%) 11. taumaturgia: 96/16 (+26%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/10 14. harcművészetek: 33/28 15. zene: 6/57
16. szörnyismeret: 40/61 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 4/23 (+3%)
19. vadászat: 7/67 20. vitalitás: 3/62 21. bányászat: 34/67 (+18%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 7/46 24. csapatmunka: 1/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Eruol (#378)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (98,24,3) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168)
vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) varázsenergia (#161)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316)
háló (#186) >> 28. szintű lényekre méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307)
jégoszlop (#231) >> 37. szintű lényekre tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját!
3.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 85 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csillagrubin (#715) 3 gyöngymangó (#135)
14 halcsont (#390) 1 madártoll (#112) 1 mösze hátpáncél (#1229)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 6 ragasztó (#83)
2 rőtmanó kacagány (#714) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
30 Thargodan esszencia (#328) 5 tolmokov-koktél (#351) 1 troll csont (#704)
2 ugh méreg (#166) 2 vámpírfog (#1221) 13 víz (#27)
1 Zinthurg pallos (#716)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
586 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 Eldereth szilánk (#512)
7 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327) 3 jégkristály (#593)
18 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108)
1 oldalzsák (#1172) 1 rókafarok (#124) 3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(316,72) érclelőhely
(317,72) rejtett kolostor (#493), Tharr oltár, érclelőhely
(318,72) érclelőhely
(319,72) érclelőhely, méregféreg (#784)
(320,72) Thargodan mágus (#318), ében sziklatorony (#589), káoszbajnok (#293), zafír drakón (#320), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely
(321,72) érclelőhely, kiütéses negátor (#785)
(322,73) gejzír (#576), Elenios oltár, érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(323,74) sárkánybarlang (#620), Leah oltár, érclelőhely, ében halálhajcsárok (#295), Ryushi (4940. kalandozó), márvány drakón (#322)

Üzenet küldése a karakternek