| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. nov. 25. 9h:07' EZ A 539. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD 540. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1375. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| kf 1368 | kézbeveszed/felveszed az 1368. tárgyat |
| hu 714 704 1229 | hulladék: 714 704 1229 |
| hu 390 1221 | hulladék: 390 1221 |
| kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
| h 504 | használod az 504. tárgyat |
| ff 528 641 28 | felt. fegyverváltás: 528 641 28 |
| v 181 309 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
| be 672 | bemész a 672. épületbe |
| be 672 | bemész a 672. épületbe |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[409,65] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra támadsz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Az albinó küklopsz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) {HD:} Óriásölővel megcsapod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 101, gyógyulás: 101, összesen: +0 ÉP}
| v 198 323 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
[323,74] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Látsz egy sárkánybarlangot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
| be 620 | bemész a 620. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón bal első lábát. (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a márvány drakón jobb szárnyát. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 22, gyógyulás: 134, összesen: +112 ÉP}
| m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió bal oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [321,72] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy kiütéses negátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor fejét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a kiütéses negátor jobb oldalát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 72 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 73 életpontot vesztettél. {HD:} Óriásölővel felnyitod a kiütéses negátor bal szárnyát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Csőrével a kiütéses negátor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 353, gyógyulás: 4, összesen: -349 ÉP}
(Továbbmész...) [320,72] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő Thargodan mágus nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 180 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. 46 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. {HD:} Óriásölővel végigvagdosod a Thargodan mágus bal vállát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. 45 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rókafarok. 8299 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 319, gyógyulás: 106, összesen: -213 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rontasz. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok fejét. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 77, gyógyulás: 120, összesen: +43 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón jobb első lábát. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a zafír drakón testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír drakón melléd csap a farkával! A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 67, gyógyulás: 115, összesen: +48 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege bal lábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 51 életpontot vesztettél. {GYD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a Sötétség Hercege jobb lábát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 372, gyógyulás: 151, összesen: -221 ÉP}
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. {HD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg testét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {HD:} Bronz taiderrel épp hogy megszúrod a méregféreg testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 10347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 35, gyógyulás: 134, összesen: +99 ÉP}
(Továbbmész...) [318,72] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz.
(Továbbmész...) [317,72] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Találsz egy rejtett kolostort. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz oldalzsákot. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
| kt 1172 | elkészíted az 1172. tárgyat |
| v 198 364 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
| v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
| m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [315,73] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé.
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 29 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY) A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is! Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz. - Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni... - A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön. - Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.] |
| OLDALZSÁK (1172. TÁRGY) A kolostor szerzetesénél megpillantasz egy tárgyat, ami leginkább egy vászon hátizsákra hasonlít. Ő azonban nem a hátán, hanem az oldalán hordja, hosszú, széles övön keresztül a vállára akasztva. - Tetszik ez a csecsebecse - jegyzed meg. - Mennyit kér érte? - Ilyet csak rendünk tagjai hordanak, de persze semmi akadálya, hogy kiterjesszük ezt a kört további személyekre. Nem kérünk érte nagy árat, elvégre mi szerényen élő lelkek vagyunk, úgyhogy inkább csak a rátermettségedről szeretnénk megbizonyosodni, s rögtön tied is lehet a tárgy. Hozz 30 Thargodan esszenciát, hogy lássuk, egyetértesz a Sötét Föld megtisztítására irányuló terveinkkel! Az oldalzsákot a szerzetesek enyhe meditációs mágiával védték le, így még ha hozzádkerülése után el is akarnád ajándékozni, ez nem fog sikerülni. Amíg magadnál hordod +50 típusú tárgynak lesz hely a hátizsákodban. [A küldetést a KT (Küldetés Teljesítése) 1172 paranccsal adhatod le, bármelyik rejtett kolostorban.] |
| Erő: | 54 (71) | Szint: | 40 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 46 (54) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 53 (58) | Védekezés: | 113 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/59 év |
| Egészség: | 47 (56) | Életpont: | 1009/879 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
| Szerencse: | 47 (54) | Varázspont: | 1685/1244 | Pénz: | 11849 arany | Kép. pont: | 8 |
| Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 164/180 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 33/31 (+1%) | szúrófegyverek: | 31/26 (+1%) |
| vágófegyverek: | *22/100 (+16%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/95 |
| dobófegyverek: | 35/38 (+5%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 41/78 | 2. nyomkövetés: | 88/44 (+30%) | 3. mászás: | 24/90 (+11%) |
| 4. csapdakészítés: | 32/10 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 26/82 | 6. gyógyítás: | 36/44 |
| 7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/45 | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
| 10. teológia: | 73/52 (+24%) | 11. taumaturgia: | 96/16 (+26%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/10 | 14. harcművészetek: | 33/28 | 15. zene: | 6/57 |
| 16. szörnyismeret: | 40/61 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 4/23 (+3%) |
| 19. vadászat: | 7/67 | 20. vitalitás: | 3/62 | 21. bányászat: | 34/67 (+18%) |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 7/46 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Eruol (#378) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
| vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
| hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
| óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | varázsenergia (#161) |
| éber kakukk (#3) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | élőholt pozdorja (#134) | >> | lidérckirály (#316) | |
| háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | |
| jégoszlop (#231) | >> | 37. szintű lényekre | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
| 3.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 85 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be.. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | csillagrubin (#715) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
| 14 | halcsont (#390) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mösze hátpáncél (#1229) | |||
| 1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 6 | ragasztó (#83) | |||
| 2 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 30 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | troll csont (#704) | |||
| 2 | ugh méreg (#166) | 2 | vámpírfog (#1221) | 13 | víz (#27) | |||
| 1 | Zinthurg pallos (#716) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 586 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | |||
| 7 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | jégkristály (#593) | |||
| 18 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | oldalzsák (#1172) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||