| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. okt. 9. 9h:27' EZ A 808. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD 809. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Távolról gyóntatás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 125 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad Donna d'Raon jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a testedet. (5 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd Donna d'Raon bal karját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod Donna d'Raon testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Inkvizítori korbáccsal Donna d'Raon tökéletesen perforálja a testedet. (5 támadástól 247 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} {Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 470, gyógyulás: 0, összesen: -470 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 39 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 945 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| cir | vándorcirkusz látogatása |
| v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
| v 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
| kf 1570 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
| h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
| hh 1534 201 | használod az 1534. tárgyat a 201. tárgyat |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor keményen megütöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a quwarg parafenomén torát. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 20 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
| bb 108 112 351 | beraksz a bankba a 108. tárgyat (112 darabot) |
| be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos bal karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd a varkaudar iszákos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával csak érinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar pálinka. 3258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| m 4 | mozogsz délre |
| be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,75] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [131,76] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban.
| a 473 1808 6 | átadod a 473. tárgyat az 1808. kalandozónak (6 darabot) |
| kut 35 | kutatsz 35 pontért |
| m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [130,77] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
| m 4 | mozogsz délre |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 38 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
| usz 20 | úszol 20 pontért |
| usz 20 | úszol 20 pontért |
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
| ve 677 | megveszed a 677. tárgyat |
| ve 183 | megveszed a 183. tárgyat |
| ve 104 | megveszed a 104. tárgyat |
| ve 201 100 | megveszed a 201. tárgyat 100 |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél.
| szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
| h 1602 36 30 | használod az 1602. tárgyat |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 22 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
| HŐSÖK CSARNOKA (496. ÉPÍTMÉNY) A helytartói palota előtti téren irdatlan sátrat húztak fel a varkaudarok. Talán irtóznak attól, hogy az ellenség házában rendezkedjenek be, de az is lehet, hogy a palota egyszerűen nem alkalmas arra, amire ez az építmény szolgál. Körbejárod, és minden irányból alaposan szemügyre veszed. A sátrat fa váz merevíti, és cserzett állati bőrök alkotják a külső palástját, a bejárat mellé, két oldalról egy-egy dicsőségkopját tűztek. Legyzött királyi lovagok fejét döfték át, és fűzték rájuk. Eléggé undorító korpusz, de hát a varkaudarok már csak ilyenek. A sátor csúcsán egy pusztító lándzsa mered az ég felé, amire egy keskeny, vörös selyemcsíkot kötöttek. Megtudod, hogy ez a Romboló törzsének jelzése. |
| Erő: | 37 (48) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (56) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (31) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/28 év |
| Egészség: | 20 (25) | Életpont: | 458/518 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 24 (44) | Varázspont: | 873/245 | Pénz: | 65289 arany | Kép. pont: | 38 |
| Tudatpont: | 39/38 | Pszi pont: | 228/19 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 41 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 5/60 | ökölvívás: | 16/21 (+15%) | szúrófegyverek: | 3/22 |
| vágófegyverek: | 3/96 | ütőfegyverek: | *31/100 | lőfegyverek: | 28/13 |
| dobófegyverek: | 19/41 (+15%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vadászkés (#1264) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); sallank nyíl (#129) (13 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 85/47 (+12%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 15/30 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 22/29 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 10/50 |
| 7. gyógyítás: | 52/26 | 8. titkosírás: | 4/78 | 9. felderítés: | 30/27 (+40%) |
| 10. szörnyidomítás: | 7/64 | 11. teológia: | 44/29 (+20%) | 12. taumaturgia: | 38/47 (+11%) |
| 13. szerencsejáték: | 3/44 | 14. versengés: | 17/55 | 15. harcművészetek: | 7/32 |
| 16. zene: | 18/87 | 17. szörnyismeret: | 40/39 (+30%) | 18. pszi: | 26/80 (+9%) |
| 19. zárnyitás: | 3/78 | 20. vadászat: | 22/14 | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/27 | 23. úszás: | 8/30 | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212), gonoszok (#988), Donna d'Raon (#2000), Cerka (#1154) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) |
| láth. észlelése (#78) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | gyóntatás (#56) | >> | Donna d'Raon (#2000) | |
| gyóntatás (#56) | >> | nők (#999) | gyóntatás (#56) | >> | férfiak (#998) | |
| villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
| villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | élőholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 4) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 195 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | bakkura csizma (#96) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
| 1 | bőrsisak (#57) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | csontpálca (#329) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | drótszőr (#37) | |||
| 3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 6 | fiatalság itala (#473) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
| 2 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 1 | mocsári penke (#148) | 7 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
| 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | rövid íj (#107) | |||
| 1 | tükör (#43) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
| 2 | víz (#27) | 18 | fáklya (#36) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 462 | arany (#50) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
| 46 | gyíkfű (#201) | 5 | kaja (#2) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
| 2 | pular kristály (#239) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
| 1 | vaskulcs (#183) | |||||||