| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. nov. 13. 9h:01' EZ A 537. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD 538. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| v 1 999 45 | elmormolod az 1. varázslatot |
| v 169 999 36 | elmormolod a 169. varázslatot |
| vv 192 188 | elmormolod a 192. varázslatot a 188. varázslatot |
| fkt 447 5 1 | felt. készítesz a 447. tárgyat (5 darabot) |
| ftv 155 311 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 311. szörnyet |
| ftv 155 279 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 279. szörnyet |
| ftv 155 318 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 318. szörnyet |
| kb 639 1 | kiveszel a bankból a 639. tárgyat (1 darabot) |
| ef 6 | energia fejlesztése 6 |
| m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. {HD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó hosszú szakállát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [189,61] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]
(Továbbmész...) [190,61] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 63, gyógyulás: 2, összesen: -61 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath bal vállát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 128, gyógyulás: 57, összesen: -71 ÉP}
| kt 562 10 | elkészíted az 562. tárgyat (10 darabot) |
| m 8 | mozogsz északra |
| v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 75 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (167 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében sárkány óriási karmát. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 49 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében sárkány jobb vállát. (5 támadással 488 életpontot sebezve.) Te 61 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Az ében sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 59 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 828, gyógyulás: 298, összesen: -530 ÉP}
| v 198 409 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[409,65] Sűrű erdőbe érkeztél.
| be 98 | bemész a 98. titkos labirintusba |
| kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
| lm 6 7 30 | mozogsz 6 7 30 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Karmait felemelve, a Thargodan zsoldos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 24, gyógyulás: 94, összesen: +70 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősöreg góliát óriási talpát. (7 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősöreg góliát bokáját. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 nehezéket. Messze hajítod a vacak kis ezerszemű bestia trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ősöreg góliát trófeát. 14175 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 291, gyógyulás: 269, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 115 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 203 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus jobb vállát. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). {HD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a Thargodan mágus nyakát. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 8299 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 350, gyógyulás: 138, összesen: -212 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 43 életpontot vesztettél. Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronz taiderrel megdöfködöd a Thargodan légiós jobb karját. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 45 életpontot vesztettél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 221, gyógyulás: 119, összesen: -102 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 116 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 47 életpontot vesztettél. Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) {HD:} Bronz taiderrel meghorzsolod a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 36 életpontot vesztettél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 197, gyógyulás: 110, összesen: -87 ÉP}
| lm 30 31 2 | mozogsz 30 31 2 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg börtönőr bikafejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. {HD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg börtönőr bikafejét. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A Zinthurg börtönőr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Zinthurg börtönőr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg börtönőr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Bronz taiderrel megdöfködöd a Zinthurg börtönőr testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg börtönőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 69, gyógyulás: 131, összesen: +62 ÉP}
| lm 5 905 6 | mozogsz 5 905 6 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg börtönőr jobb lábát. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Bronz taiderrel jól megszurkálod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Zinthurg börtönőr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmaival a Zinthurg börtönőr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg börtönőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 114, gyógyulás: 146, összesen: +32 ÉP}
| lm 900 7 | mozogsz 900 7 |
| kpcs 3 7 | kapcsoló 3 |
| lm 12 13 21 | mozogsz 12 13 21 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Zinthurg börtönőr fejét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Bronz taiderrel megdöfködöd a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A Zinthurg börtönőr feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 48, gyógyulás: 144, összesen: +96 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 2630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 54, gyógyulás: 76, összesen: +22 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker jobb vállát. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 2630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 50, gyógyulás: 77, összesen: +27 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan berzerker testét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 41 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan berzerker fejét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 52 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 348, gyógyulás: 132, összesen: -216 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {HD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Zinthurg börtönőr jobb lábát. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). A Zinthurg börtönőr megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Bronz taiderrel többször eltalálod a Zinthurg börtönőr egyik karját. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg börtönőr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 86, gyógyulás: 130, összesen: +44 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A Zinthurg börtönőr állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg börtönőr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a Zinthurg börtönőr jobb oldalát. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Előrehajolva csap a Zinthurg börtönőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 182, gyógyulás: 146, összesen: -36 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan berzerker jobb oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan berzerker testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 42 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan berzerker farkát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A Thargodan berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 50 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 352, gyógyulás: 143, összesen: -209 ÉP}
| lm 28 31 36 | mozogsz 28 31 36 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg börtönőr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 35 életpontot vesztettél. Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Félrehajolsz, de a Zinthurg börtönőr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 210, gyógyulás: 146, összesen: -64 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg börtönőr testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. {GYD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg börtönőr fejét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A Zinthurg börtönőr megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Bronz taiderrel többször eltalálod a Zinthurg börtönőr testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a Zinthurg börtönőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 78, gyógyulás: 125, összesen: +47 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg börtönőr testét. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Zinthurg börtönőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Bronz taiderrel jól megszurkálod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Zinthurg börtönőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Zinthurg börtönőr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 76, gyógyulás: 130, összesen: +54 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 39 40 45 | mozogsz 39 40 45 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr jobb lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg börtönőr bal oldalát. (5 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 34 életpontot vesztettél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Zinthurg börtönőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} Bronz taiderrel megdöfködöd a Zinthurg börtönőr jobb vállát. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 144, gyógyulás: 147, összesen: +3 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vas dobónyíl és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| lm 48 | mozogsz 48 |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {HD:} Bronz taiderrel teljesen átszúrod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A rőtmanó berzerker karmai majdnem eltalálnak! A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| le 817 | leveszed/lerakod a 817. tárgyat |
| kf 715 | kézbeveszed/felveszed a 715. tárgyat |
| lm 51 5 11 | mozogsz 51 5 11 |
| kpcs 3 11 | kapcsoló 3 |
| lm 12 19 905 | mozogsz 12 19 905 |
| lm 16 900 23 | mozogsz 16 900 23 |
| f 717 619 | kísérletezel a 717. tárggyal a 619. tárggyal |
| kt 718 1 | elkészíted a 718. tárgyat (1 darabot) |
| kf 1676 | kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat |
| lm 24 24 905 | mozogsz 24 24 905 |
| h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
| lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
| h 504 | használod az 504. tárgyat |
| bb 1113 14 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (14 darabot) |
| vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
| ANGYALOK KESZTYŰJE (609. TÁRGY) Az angyalok kesztyűje egy hófehér, csillogó anyagból készült, nagyon vékony kesztyű. Amikor felöltöd, tökéletesen simul a kezedre, mintha a bőröd része lenne! Ezenkívül kellemes, meleg bizsergést érzel. Az angyalok kesztyűjét egy félisteni teremtmény készítette, halandók számára: bizonyos lények masszáját, ha ugyanis halandó kéz érinti, azonnal elenyészik. Az angyalok kesztyűjével azonban ilyen, halálos aurájú teremtményeket is megvizsgálhatsz. Megjegyzés: az angyalok kesztyűjét nem kell viselned, automatikusan használod, ha szükséges. |
THARGODAN BERZERKER (377. SZÖRNY) A Thargodanok, bár iszonyatos hatalommal bírnak, azonban mégis vannak gyengéik, ugyanúgy rettegnek a végső megsemmisüléstől, mint más, halandóbb teremtmények. Ezért aztán gyakran előfordul, hogy elárulják gyenge gazdájukat, hogy az erősebb meghagyja életüket, vagy elmenekülnek, amikor az erőviszonyok az ellenfeleik irányába billennek. Azonban megváltozik a helyzet, ha a Sötétség egy nagyhatalmú hercege kiöli a gondolkodást szolgáiból - az így kapott Thargodanok elpusztíthatatlan gyilkológépek, akik megsemmisülésükig harcolnak. Ezek a megkérdőjelezhetetlen lojalitású berzerkerek nemcsak hogy a Sötét Föld legrettenetesebb harcosai, akiket még a sárkányok is elkerülnek: Az őket védő mágikus bűbájnak köszönhetően legfeljebb varázserejű vágófegyverrel, vagy esetleg isteni hatalmú harcművész technikákkal lehet őket megsebezni. |
| CSILLAGRUBIN (715. TÁRGY) A csillagrubin egy hihetetlenül ősi, mágikus relikvia, amelyet annak idején egy mára már elfeledett Sötét Herceg készített, a rivális Thargodan berzerkereinek megsemmisítésére. A Thargodan berzerkereket csakis vágófegyverrel lehet elpusztítani - így a csillagrubin - ha berzerker ellen harcolsz - 15-tel növeli vágófegyver szakértelmedet, ezzel garantálva győzelmedet. Ahhoz, hogy ez a csinos kis fülbevaló működjön, KF paranccsal fel kell venned. Átadni, ellopni nem lehet. |
| Erő: | 53 (70) | Szint: | 39 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 46 (52) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 53 (56) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/44 év |
| Egészség: | 47 (54) | Életpont: | 991/996 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 47 (52) | Varázspont: | 1643/1180 | Pénz: | 8427 arany | Kép. pont: | 6 |
| Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 164/144 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 33/20 (+2%) | szúrófegyverek: | 31/20 (+20%) |
| vágófegyverek: | 22/0 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/95 |
| dobófegyverek: | 35/17 (+8%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 41/62 | 2. nyomkövetés: | 88/1 (+15%) | 3. mászás: | 24/79 |
| 4. csapdakészítés: | 31/86 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 26/58 (+30%) | 6. gyógyítás: | 36/44 (+3%) |
| 7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/32 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
| 10. teológia: | 71/41 (+57%) | 11. taumaturgia: | 95/25 (+47%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/10 | 14. harcművészetek: | 33/28 | 15. zene: | 6/57 |
| 16. szörnyismeret: | 40/61 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/1 |
| 19. vadászat: | 7/67 | 20. vitalitás: | 3/18 | 21. bányászat: | 34/36 (+5%) |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 7/46 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
| tárgyvédelem (#178) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) |
| esszenciavédelem 2 (#188) | éber kakukk (#3) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | élőholt pozdorja (#134) | >> | lidérckirály (#316) | |
| háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | |
| jégoszlop (#231) | >> | 37. szintű lényekre | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
| 3.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 153 pontnyi fejlesztés szükséges. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | amul kulcs (#565) | |||
| 1 | deus ex machina (#1) | 1 | drakolder kulcs (#524) | 8 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 2 | gyógykenőcs (#313) | 13 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 10 | kaja (#2) | 1 | lótuszfőzet (#448) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
| 1 | madártoll (#112) | 3 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 12 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | |||
| 8 | Thargodan esszencia (#328) | 14 | varkaudar csont (#1113) | 8 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 831 | arany (#50) | 9 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillagrubin (#715) | |||
| 3 | ében toboz (#578) | 1 | Fókuszpenge (#639) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
| 4 | nehezék (#258) | 2 | púderkő (#119) | 2 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
| 2 | sáfránypor (#211) | 1 | szögletes kő (#17) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 4 | vasérc (#152) | |||||||