| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. nov. 10. 15h:04' EZ A 537. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD 538. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| t 275 1 | támadod a 275. szörnyet |
| kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
| v 198 364 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,64] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét.
| v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Ritka erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
| m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. {GYD:} Bronz taiderrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [188,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Miközben a városban ténferegsz, egy kisebb csoportosulásra leszel odébb figyelmes. Egy gnóm férfit állnak körül, aki hangosan, artikulálva mondja a következőket:
- Zenész... zenész nincs köztetek? Pattogi vagyok. Előkelőségek érkeznek ma este a negyedbe, akiket szórakoztatni kell valahogy. A pénz nem lehet akadály, busásan megfizetem a csapatot, aki a vendégeknek játszani fog! Egy legalább négyfős együttesre lenne szükségem, akik lírikus slágerekkel szórakoztatnák őket. Zenész... zenész nincs köztetek?...
Hm, az ajánlat megfontolásra érdemes. Vajon elég jól játszol-e ahhoz, hogy ne égj le ilyen fontos nézőközönség előtt se? És még ha így is van, honnan szerzel ennyi társat magad mellé? (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)
(Továbbmész...) [187,59] Folytatod sétádat a házak közt.
| vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
| vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
| vtn 155 | varázslat tanulás: a 155. varázslatot |
| vtn 182 | varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
| vtn 34 | varázslat tanulás: a 34. varázslatot |
| vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
| vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
| vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
| vtn 32 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
| vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
| vtn 192 | varázslat tanulás: a 192. varázslatot |
| m 4 | mozogsz délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. {HD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Barnega fejét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Barnega még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
| be 631 2 | bemész a 631. épületbe |
| be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
| vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
| IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
| VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT)A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel. |
| SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal. |
| FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
| VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
| A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
| HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
| MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
| ÁLLATVÉDELEM (192. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Vadítás? A halál szava? Ha nem cseng ismerősen a varázslatok neve, akkor nincs szükséged az állatvédelemre. De ha mégis, akkor már a névből tudod, hogy mire is számíthatsz. Az állatvédelmet a V 192 paranccsal rakhatod fel, 5 TVP és 25 VP árán. A varázslat elmormolásakor szét kell dörzsölnöd egy lótuszvirág szirmait a befogott állataid hátán. Ezután a varázslat inaktívan fog lapulni mindaddig, amíg valaki egy sikeres vadítást vagy halál szavát nem használ az állataidra. Ekkor az állatvédelem aktiválódik, és minden befogott állatodat megóvja a vadulástól ill. pusztulástól. Ezután persze az állatvédelmet újra fel kell rakni. |
| BARNEGA (971. ELLENFÉL) Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté. |
| Erő: | 53 (70) | Szint: | 39 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 46 (52) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 53 (56) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/44 év |
| Egészség: | 47 (54) | Életpont: | 990/918 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 47 (52) | Varázspont: | 1637/108 | Pénz: | 8310 arany | Kép. pont: | 6 |
| Tudatpont: | 28/12 | Pszi pont: | 164/187 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 9 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 33/18 | szúrófegyverek: | 31/0 |
| vágófegyverek: | 22/0 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/95 |
| dobófegyverek: | 35/9 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 41/62 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 87/86 (+9%) | 3. mászás: | 24/79 (+1%) |
| 4. csapdakészítés: | 31/80 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 26/28 | 6. gyógyítás: | 36/38 (+5%) |
| 7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/20 | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
| 10. teológia: | 70/81 (+11%) | 11. taumaturgia: | 94/78 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/10 | 14. harcművészetek: | 33/28 | 15. zene: | 6/57 |
| 16. szörnyismeret: | 40/61 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/1 |
| 19. vadászat: | 7/67 | 20. vitalitás: | 3/18 | 21. bányászat: | 34/31 |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 7/46 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
| tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | élőholt pozdorja (#134) | >> | lidérckirály (#316) | |
| háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | |
| jégoszlop (#231) | >> | 37. szintű lényekre | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: éhes |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
| 3.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 153 pontnyi fejlesztés szükséges. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2728 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | madártoll (#112) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | szopókő (#259) | |||
| 3 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 18 | kaja (#2) | 1 | lótuszfőzet (#448) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 1 | zöld üveg (#82) | |||||