351. forduló, 353. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 4. 9h:25'
EZ A 504. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD
505. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,65] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 84 gyöngymangót, 20 mutáns csontot, 1 Szent Kulacsot, 2 varkaudar pálinkát. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 7 purifikátor hájat (250 arany kikiáltási áron), 30 isteni könnycseppet (150 arany kikiáltási áron), 30 isteni könnycseppet (149 arany kikiáltási áron), 5 grifftojást (500 arany kikiáltási áron), 13 darázsszárnyat (80 arany kikiáltási áron), 1 Huddens alkarvédőjét (100 arany kikiáltási áron), 5 galachmitot (200 arany kikiáltási áron), 1 möszehát pajzsot (2500 arany kikiáltási áron), 365 kaját (300 arany kikiáltási áron), 1 pengepajzsot (100 arany kikiáltási áron), 20 mutáns csontot (2000 arany kikiáltási áron), 80 polip szívókát (800 arany kikiáltási áron), 10 pukkanó tűcsapdát (150 arany kikiáltási áron), 10 pukkanó tűcsapdát (140 arany kikiáltási áron), 1 sötét italt (100 arany kikiáltási áron), 1 vámpírkardot (300 arany kikiáltási áron), 1 zafír erőövet (50 arany kikiáltási áron), 1 zafír fülbevalót (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 moa katalizátort (felajánlva 400 aranyért).
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy normál vörös hajszálat. Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vörös zselét. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. Minden varázserőd visszatért. (+420 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+74 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 998 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 482.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 477.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Öregedtél 1 évet. (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 475.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 473.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 473.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 468.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 463.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 458.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 10 arany! (+4 szerencse.) 469 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 456.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

le 1549 leveszed/lerakod az 1549. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

kf 822 kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat
Az ujjadra húzod a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

v 181 187 59 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[187,59] Lakott területre érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. A földbe nyomódva 3 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 441.]

vtn 163 100 varázslat tanulás: a 163. varázslatot
Keményen dolgozol, takarítasz, felmosol, söpörsz, mosogatsz, tisztába teszed a mágus mancsát, a bútorokat fényesíted, és gyakorlatilag minden munkát elvégzel, még a legmegalázóbbat is, csak azért, hogy végre elsajátíthasd a hőn áhított dimenzióugrás varázslatot. [-100 TVP.] [100 pontot használtál fel, van még 341.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,65] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Látsz egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Kalandozó! - szól rád valaki a hátad mögül. Meglepetten fordulsz hátra, és nem érted, eddig miért nem vetted észre a kísérteties ködben kirajzolódó szellemkastélyt. De hát éppen ide igyekeztél. Az ajtónálló kísértet, aki megszólított, egyesével átveszi az öt tárgyat (halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), amit a cirkusz alappróbáin szereztél, majd a bejáratra mutat. Magabiztosan belépsz. Baljóslatú folyosóra érsz. Forró fuvallat csapja meg az arcod. Néhány méter megtétele után meglátod, hogy a folyosó falai lángokban állnak.
- Biztosan csak illúzió - gondolod, és magabiztosan a lángnyelvek közé lépsz. De amikor már a szemöldököd is megperzselődik, behúzott nyakkal úgy döntesz, visszafordulsz, ilyen áron nem folytatod az utadat. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt.
A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[17 pontot használtál fel, van még 324.]

v 198 192 60 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,65) Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), 50. jellempróba

[192,60] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja bal oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 28, gyógyulás: 36, összesen: +8 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

kb 328 260 151 kiveszel a bankból a 328. tárgyat (260 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 48 Thargodan esszenciát. Kiveszel a bank széfjéből 20 isteni könnycseppet. Kiveszel a bank széfjéből 47 szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

d 70 39 44 eldobod a 70. tárgyat (39 darabot) 44
Gondosan elrejtesz 39 rézdarabot. [6 pontot használtál fel, van még 308.]

d 153 37 45 eldobod a 153. tárgyat (37 darabot) 45
Gondosan elrejtesz 37 pirkitet. [6 pontot használtál fel, van még 302.]

d 85 36 46 eldobod a 85. tárgyat (36 darabot) 46
Gondosan elrejtesz 36 óndarabot. [6 pontot használtál fel, van még 296.]

d 128 30 47 eldobod a 128. tárgyat (30 darabot) 47
Gondosan elrejtesz 30 sallank karmot. [6 pontot használtál fel, van még 290.]

d 198 21 48 eldobod a 198. tárgyat (21 darabot) 48
Gondosan elrejtesz 21 trikornis szarvat. [6 pontot használtál fel, van még 284.]

d 328 50 49 eldobod a 328. tárgyat (50 darabot) 49
Gondosan elrejtesz 50 Thargodan esszenciát. [6 pontot használtál fel, van még 278.]

d 151 55 50 eldobod a 151. tárgyat (55 darabot) 50
Gondosan elrejtesz 55 szvó-ektoplazmát. [6 pontot használtál fel, van még 272.]

d 148 25 51 eldobod a 148. tárgyat (25 darabot) 51
Gondosan elrejtesz 25 mocsári penkét. [6 pontot használtál fel, van még 266.]

m 6 mozogsz nyugatra
[191,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [9 pontot használtál fel, van még 257.]

d 390 14 52 eldobod a 390. tárgyat (14 darabot) 52
Gondosan elrejtesz 14 halcsontot. [6 pontot használtál fel, van még 251.]

d 447 18 53 eldobod a 447. tárgyat (18 darabot) 53
Gondosan elrejtesz 18 lótuszvirágot. [6 pontot használtál fel, van még 245.]

d 29 16 54 eldobod a 29. tárgyat (16 darabot) 54
Gondosan elrejtesz 16 smirglilevelet. [6 pontot használtál fel, van még 239.]

d 43 9 55 eldobod a 43. tárgyat (9 darabot) 55
Gondosan elrejtesz 9 tükröt. [6 pontot használtál fel, van még 233.]

d 30 6 56 eldobod a 30. tárgyat (6 darabot) 56
Gondosan elrejtesz 6 varányszemet. [6 pontot használtál fel, van még 227.]

d 862 5 57 eldobod a 862. tárgyat (5 darabot) 57
Gondosan elrejtesz 5 vörös zselét. [6 pontot használtál fel, van még 221.]

d 201 12 58 eldobod a 201. tárgyat (12 darabot) 58
Gondosan elrejtesz 12 gyíkfüvet. [6 pontot használtál fel, van még 215.]

d 133 31 59 eldobod a 133. tárgyat (31 darabot) 59
Sajnos nem találsz megfelelő rejtekhelyet (túl sok tárgy van már itt elrejtve/eldobva). [0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 4 mozogsz délre
[191,61] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ripityára tört tündöklő szobrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított amniosz-fát. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 206.]

d 403 9 60 eldobod a 403. tárgyat (9 darabot) 60
Gondosan elrejtesz 9 fokhagymát. [6 pontot használtál fel, van még 200.]

d 16 6 61 eldobod a 16. tárgyat (6 darabot) 61
Gondosan elrejtesz 6 bordacsontot. [6 pontot használtál fel, van még 194.]

d 1546 1 62 eldobod az 1546. tárgyat (1 darabot) 62
Gondosan elrejtesz 1 varázskorsót. [6 pontot használtál fel, van még 188.]

d 314 1 63 eldobod a 314. tárgyat (1 darabot) 63
Gondosan elrejtesz 1 roxati zárfalót. [6 pontot használtál fel, van még 182.]

d 682 1 64 eldobod a 682. tárgyat (1 darabot) 64
Gondosan elrejtesz 1 orvosságos zacskót. [6 pontot használtál fel, van még 176.]

d 335 1 65 eldobod a 335. tárgyat (1 darabot) 65
Gondosan elrejtesz 1 ollót. [6 pontot használtál fel, van még 170.]

d 304 4 66 eldobod a 304. tárgyat (4 darabot) 66
Gondosan elrejtesz 4 kőszemet. [6 pontot használtál fel, van még 164.]

d 172 17 67 eldobod a 172. tárgyat (17 darabot) 67
Sajnos nem találsz megfelelő rejtekhelyet (túl sok tárgy van már itt elrejtve/eldobva). [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 mozogsz nyugatra
[190,61] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen csápos otagi nyomokra bukkansz! Sajnos nincs a birtokodban elegendő kötél, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csápos otagi. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel megvagdalod a csápos otagi testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 38 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 26 életpontot vesztettél. Mágusölővel végigvagdosod a csápos otagi jobb vállát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 40 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 202, gyógyulás: 76, összesen: -126 ÉP}

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 155.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 11 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 4, gyógyulás: 40, összesen: +36 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg egyik karját. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 2, gyógyulás: 34, összesen: +32 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bikafejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 10, gyógyulás: 35, összesen: +25 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal lábát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (40 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 128, gyógyulás: 65, összesen: -63 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy csontpálca [csontpálca ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 4 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! [50 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[189,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [9 pontot használtál fel, van még 96.]

m 8 1 6 mozogsz északra, északkeletre, nyugatra
[189,61] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [190,60] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Felfedeztél egy ripityára tört barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ripityára tört tündöklő szobrot. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bűbájlidérc. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 24 életpontot vesztettél. A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy kronotapír. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 18 tüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,60] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 56 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fejét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött. [43 pontot használtál fel, van még 27.]

szk 285 keresed a 285. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 3. BP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 17.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 7.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 3, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 493 pontot. A következő körben tehát 500 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 352. fordulód.

Erő: 36 (45) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 190 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 45 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 38 (47) Védekezés: 82 Menekülés: 20 % Életkor: 169/170 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 468/232 Jellem: gonosz (487) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (57) Varázspont: 1093/717 Pénz: 610 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/26 Pszi pont: 171/20 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2308 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10619 TP-t kaptál. Jelenleg 2210260 TP-d van. A következő szinthez még 89740 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, pszi elementál lord. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 101 az új rendszer szerint. A 350. fordulódban 7112 arany került a bankszámládra. 7183 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: * 31
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 31
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (300%) << mágusölő (#422) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 105 (+1) 3. lopás: 7
4. mászás: 11 5. csapdakészítés: 25 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 42 8. titkosírás: 11 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 49 (-2) 12. taumaturgia: 84
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 15 (-8) 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 42 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 32 (+1) 21. úszás: 12
22. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217)
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212) agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237) jégcsóva (#41) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> magger (#747) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282) villámcsapás (#50) >> ekharion (#232)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229) villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő erszény (#819) 6 bordacsont (#16) 1 deus ex machina (#1)
9 fokhagyma (#403) 12 gyíkfű (#201) 1 halálhozó karkötője (#816)
14 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817) 4 kaja (#2)
4 kőszem (#304) 16 lótuszvirág (#447) 25 mocsári penke (#148)
1 olló (#335) 36 óndarab (#85) 1 orvosságos zacskó (#682)
37 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 39 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 1 roxati zárfaló (#314) 31 sallank karom (#128)
16 smirglilevél (#29) 1 szirén köpenye (#820) 8 szvó-ektoplazma (#151)
1 teremtés zsákja (#818) 2 Thargodan esszencia (#328) 21 trikornis szarv (#198)
9 tükör (#43) 6 varányszem (#30) 1 varázskorsó (#1546)
11 víz (#27) 4 vörös zselé (#862)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
150 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 aranypikkely (#415)
1 csuklyavirág (#133) 20 isteni könnycsepp (#260) 1 kék orchidea (#68)
9 mákrózsa virág (#56) 2 tünde nyíl (#554) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,60) zoloboo sámán (#230), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(189,61) Tharr rúnaköve, vaskohó (#155), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(189,62) Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(190,60) oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)
(190,61) csápos otagi (#395), Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238)
(191,60) 255. jellempróba, Leah oltár
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(192,60) Raia szent lovagja (#239), Raia oltár, 255. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 48 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.

Üzenet küldése a karakternek