346. forduló, 348. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 23. 12h:22'
EZ A 533. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD
534. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [410,75] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 energialándzsát (600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 kotét (600 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 pszi kő (eladási ár: 799 arany, ebből a kezelési költség: 79 arany), 1 pszi kő (eladási ár: 800 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ovimon-bogyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. Varázserőd regenerálódik. (+592 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) A lottó 786. hetének nyerőszámai: 21, 14, 13. 3 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 683.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 681.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 671.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 665.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 665.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 969. tárggyal a 820. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 663.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 663.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 662.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 661.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 659.]

vv 157 220 188 elmormolod a 157. varázslatot a 220. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 653.]

vv 364 elmormolod a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 651.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
KF 722 969 820 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 651.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
LE 254 1572 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 651.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

le 254 511 leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 651.]
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 651.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

kf 1322 722 820 kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 651.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 651.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 651.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 651.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[409,74] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. A messzeségben füstoszlopot látsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lidérckirály. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. {GYD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a lidérckirály fejét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Bronz taiderrel jól megszúrod a lidérckirály bal oldalát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 46, gyógyulás: 105, összesen: +59 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sebesült talriai behemót. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [408,73] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lélekelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál fejét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lélekelementál testét. (8 támadással 732 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+73 varázspont.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lélekelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 55, gyógyulás: 6, összesen: -49 ÉP}

Találsz egy nekrofunt. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [409,72] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 167 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál bal karját. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. {HD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál bal lábát. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) A halálelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 630.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[410,71] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy árnylord. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az árnylord bal lábát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Az árnylord fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Utad során felfedezel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi nyakát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {HD:} Bronz taiderrel megdöföd a Notermanthi bal oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 16 arany és 4 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Egyelőre semmi zsákmány, de talán most úgyis csak a túlélésre kell koncentrálnod. Egy Thargodan zsoldos támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos jobb karját. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan mágus jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 169 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bal lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 218 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {HD:} Bronz taiderrel megbököd a Thargodan mágus jobb karját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. A Thargodan mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 455, gyógyulás: 6, összesen: -449 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy sötét ölész védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ében hadúr. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. {HD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. {KCC:} Bronz taiderrel megdöföd az ében hadúr testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 56, gyógyulás: 111, összesen: +55 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [410,70] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Thargodan zsoldos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos bal karját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos jobb karját. (5 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}

Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [409,69] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nanda. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nanda fejét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [83 pontot használtál fel, van még 547.]

kt 6 1 elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kőkést. Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 544.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[408,68] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [408,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Utad során felfedezel egy nekrofunt.

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [409,66] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy viharóriás barlangot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [21 pontot használtál fel, van még 523.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. A viharóriás hátát a falnak vetve alszik, vagy legalábbis úgy látszik. De amikor közelebb lépsz, szeme felpattan. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás sámán testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. {KCC:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás sámán testét. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 90 életpontot vesztettél. {HD:} Bronz taiderrel megdöfködöd a viharóriás sámán villámló testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A viharóriás sámán megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 81 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. Szereztél 43 aranyat. 7528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 341, gyógyulás: 126, összesen: -215 ÉP}

Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 513.]

m 8 mozogsz északra
[409,65] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 506.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (7. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 506.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

t 180 1 támadod a 180. szörnyet
FT 180 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

ek 7 5 14 t. energia kisütése: 7 5 14
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+14 csapdaészlelés.) [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 506.]

lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [6. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [11. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [18. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [21. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [22. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [38 pontot használtál fel, van még 468.]

lm 26 29 30 mozogsz 26 29 30
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [25. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő). Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 27. PONTRA. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [28. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Sorvadsz (-2 életerő). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [29. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel jól megszúrod a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 45 életpontot vesztettél. A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és 2 gyöngymangó. 2985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 98, gyógyulás: 6, összesen: -92 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [30. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 428.]

kf 1676 kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy viharóriás sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 78 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás sámán testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás sámán testét. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A viharóriás sámán meglök egy kicsit. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 84 életpontot vesztettél. {KCC:} Bronz taiderrel eltalálod a viharóriás sámán testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A viharóriás sámán meglök egy kicsit. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 46 aranyat. 7528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 326, gyógyulás: 111, összesen: -215 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 viharamulettet (ld. enc.). Egy Notermanthi bárót pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a Notermanthi báró izmos testét. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 157 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és 3 fekete gyöngy. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1022, sebződés: 317, gyógyulás: 168, összesen: -149 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 1 Tudás Könyve, 1 mihlanil, 1 eknozol, 1 iknegurin és 1 Fókuszpenge (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Egy koponyákból épített emelvényen megpillantasz egy csillogó ezüstkelyhet. Oldalát rászáradt vér borítja. Semmi kétség, ez az, amiért jöttél! Egy kendővel megfogod, és óvatosan elteszed, de a világért sem érnél hozzá. [A tárgylistádon külön nem jelöltük.]
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mászó-karperecet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+107 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 408.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 403.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 401.]

v 198 364 64 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(408,67) nekrofun (#173)
(408,68) oltár, érclelőhely
(408,73) lélekelementál (#319), nekrofun (#173)
(409,65) a 97. labirintus bejárata, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Zinthurg (#180), viharóriás sámán (#324), Notermanthi báró (#323), egy alakváltó nő
(409,66) viharóriás barlang (#612), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, viharóriás sámán (#324)
(409,69) nandák (#224), érclelőhely
(409,72) halálelementálok (#279)
(409,74) lidérckirályok (#316), talriai behemót (#312)
(410,70) Thargodan zsoldosok (#310)
(410,71) árnylordok (#342), Notermanthi (#257), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ében hadúr (#294)

[364,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A messzeségben füstoszlopot látsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. Sorvadsz (-1 életerő).
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 391.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)

[190,60] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ripityára tört barátság szent tüzét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy ripityára tört régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis herceg került az utadba. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre.
Találkozol Árny Vadásszal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Tharr eljövendő papja. Egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy szirén köpenyét és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy csontgólem trófea díszíti. Jobb kezében egy csontpozdorját, bal kezében egy mithril pajzsot tart. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 376.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

le 1322 722 leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 6 bef. parancs berakása: 6

kf 254 511 533 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 230 285 keresed a 230. szörnyet a 285. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 370.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 330.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 290.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 250.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Sorvadsz (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 10, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 2 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 488 pontot. A következő körben tehát 688 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE
A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez.

KOTE (1375. TÁRGY)
A szamurájok alkarját vastag, lemezekkel bélelt pompázatos karvértek díszítik és védik. Most végre te is kipróbálhatsz egyet közülük, de előnyeit csak akkor élvezheted, ha már legalább 40. tapasztalati szintű vagy. A kote a következő bónuszt adja: +7 védettség, +7 támadás, s a ryuku kontinens teremtményei ellen +5 sebzés.

VIHARAMULETT (611. TÁRGY)
A viharóriások, nagyhatalmú, mágikus lények úgy tekintenek az emberekre, mint mi a férgekre: apró, zavaró ocsmányságok, amelyeket legegyszerűbb eltaposni. Ha üzletet akarsz kötni egy viharóriással, életben kell maradnod addig, amíg hajlandó téged meghallgatni! Ebben segít a viharamulett. Ha ezt viseled, a viharóriások egy érző, értelmes lényt látnak benned, és mellesleg, az amulett a hangodat is felerősíti, így tárgyalni tudsz velük.

FÓKUSZPENGE (639. TÁRGY)
Ez a gyönyörűen ívelt, kékes fényben csillogó görbe szablya eredetileg az erdő druidáinak alkotása, amelyet többnyire csak a fagyöngyök lenyesésére használtak. No persze, önvédelemre is jó volt, ha megfelelő szakértelemmel forgatták. A penge égeti a jó vagy gonosz jelleműek kezét, de Tharr és Fairlight hívei használhatják, ámbár előttük nem nyílik meg a Fókuszpenge minden lehetősége. A fegyver használatához 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges, sebzése 6D7+2, de Sheran hívei további +4 sebzést kapnak forgatásakor. Ezenkívül a fókuszpenge néha háló varázslatot lő ellenfeledre.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 347. fordulód.

Erő: 55 (76) Szint: 38 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 46 (58) Támadás: 61 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 53 (60) Védekezés: 112 Menekülés: 20 % Életkor: 34/44 év
Egészség: 45 (56) Életpont: 1023/779 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 47 (56) Varázspont: 1620/456 Pénz: 8542 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/2 Pszi pont: 164/198 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 3606 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 88655 TP-t kaptál. Jelenleg 7439128 TP-d van. A következő szinthez még 60872 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, mópat fatty, triklem drakolder. A 343. fordulódban 12200 arany került a bankszámládra. 12383 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 33/7 (+1%) szúrófegyverek: 30/90 (+14%)
vágófegyverek: 21/0 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/95
dobófegyverek: 34/93 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/46 (+316%) 2. nyomkövetés: 87/31 (+9%) 3. mászás: 24/32
4. csapdakészítés: 31/51 (+6%) 5. csapdaészlelés: 43/22 (+1712%) 6. gyógyítás: 36/24 (+3%)
7. titkosírás: 3/99 8. felderítés: 25/20 (+7%) 9. szörnyidomítás: 14/57
10. teológia: 70/80 (+27%) 11. taumaturgia: 93/38 (+831%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/8 14. harcművészetek: 33/28 15. zene: 6/51
16. szörnyismeret: 40/16 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 5/1 (+300%)
19. vadászat: 7/67 20. vitalitás: 3/18 21. bányászat: 34/6 (+4%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 7/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) áldomás II (#169)
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) tűzmágia (#157) hatalomvarázs (#220)
esszenciavédelem 2 (#188) tolvajvér (#364) Pörhemór köre (#205) (97,9,2) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> varkaudar che-pap (#704)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) varázsvédelem (#34) >> Notermanthi báró (#323)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
2.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 248 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
2 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 pirkit (#153) 7 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
16 spiritusz (#170) 3 tinta (#101) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
299 arany (#50) 1 dizen kulcs (#472) 1 eknozol (#540)
10 fekete gyöngy (#99) 1 Fókuszpenge (#639) 4 gyöngymangó (#135)
1 iknegurin (#541) 1 kőkés (#6) 7 madártoll (#112)
1 mihlanil (#539) 1 ovimon-bogyó (#207) 1 rókafarok (#124)
4 Thargodan esszencia (#328) 1 Tudás Könyve (#567) 1 vas dobónyíl (#189)
1 viharamulett (#611)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,60) Chara-din monolitja (#534), oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), trikornis herceg (#261), Árny Vadász (2837. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek