345. forduló, 347. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 19. 12h:16'
EZ A 533. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD
534. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mászó-karperecet, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mászó-karperecet, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
Az 1. napon találkozol Pterois volitansszal. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia személyes tanácsadója. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy márvány sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 2 sallank karmot. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ében tobozt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+100 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+291 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 684.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 682.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 680.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 670.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 668.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 666.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 664.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 969. tárggyal a 820. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 662.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 662.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 661.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 660.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 660.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 660.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 658.]

vv 157 220 elmormolod a 157. varázslatot a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 654.]

kf 475 1322 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1322. tárggyal
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 654.]
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját, majd a füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (7. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 654.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy gyémántkemény adamantit ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [5. PONT.] [14 pontot használtál fel, van még 640.]

kpcs 3 5 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 620.]

lm 17 mozogsz 17
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [11. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [17. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 564.]

kpcs 3 17 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 544.]

lm 19 mozogsz 19
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [16. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Thargodan zsoldos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 0, gyógyulás: 91, összesen: +91 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [19. PONT.] [32 pontot használtál fel, van még 512.]

kpcs 3 19 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [20 pontot használtál fel, van még 492.]

lm 900 23 25 mozogsz 900 23 25
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan légiós. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 161 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb oldalát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {HD:} Bronz taiderrel kicsit megsebzed a Thargodan légiós bal karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 47 életpontot vesztettél. Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 182, gyógyulás: 109, összesen: -73 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [22. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan légiós! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós bal vállát. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 45 életpontot vesztettél. Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {HD:} Bronz taiderrel épp hogy megszúrod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 159, gyógyulás: 107, összesen: -52 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [24. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-700 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy uchako. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uchako testét. (5 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uchako testét. (4 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Az uchako belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az uchako, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 7216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 37, gyógyulás: 175, összesen: +138 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 474.]

lm 26 30 mozogsz 26 30
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [27. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [28. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 58 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [29. PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. [9 pontot használtál fel, van még 465.]

kf 1676 kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

lm 9 9 8 mozogsz 9 9 8
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [29. PONT.] Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [29. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 450.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 448.]

m 2 mozogsz keletre
[410,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy magnetikus praglonc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod a magnetikus praglonc bal lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (310,64)-> 200 arany, -2 ÉP] 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 2, gyógyulás: 124, összesen: +122 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 427.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, esőidézés (#11) 10 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, papi aura (#377) 10 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! 2.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! 3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 397.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magnetikus praglonc.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a magnetikus praglonc plazmáját. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A magnetikus praglonc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (310,64)-> 200 arany, -2 ÉP] 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 22, gyógyulás: 119, összesen: +97 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 367.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[409,66] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Észreveszel egy viharóriás barlangot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Banyapók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók testét. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 20, gyógyulás: 95, összesen: +75 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [408,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy lélekelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. {KCC:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmaival a lélekelementál megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a lélekelementál testét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 88, gyógyulás: 148, összesen: +60 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [408,68] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy méregféreg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a méregféreg jobb vállát. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A méregféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 9855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 71, gyógyulás: 160, összesen: +89 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. [33 pontot használtál fel, van még 334.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[409,69] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nanda. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [410,70] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Thargodan zsoldos közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Thargodan zsoldos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [410,71] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a taalru testét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mancsával a taalru megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Rövid ideig mereven nézitek egymást. Egy lidérckirály jön feléd.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) {HD:} Bronz taiderrel megdöföd a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 71, gyógyulás: 112, összesen: +41 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy lidérckirály készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály jobb oldalát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály testét. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) {KCC:} Bronz taiderrel megdöfködöd a lidérckirály fejét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 73, gyógyulás: 79, összesen: +6 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Sötétség Hercege védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 58 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege bal karját. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 47 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a Sötétség Hercege testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 388, gyógyulás: 148, összesen: -240 ÉP}

Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vas dobónyíl, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gór formázó minta (ld. enc.). No, ideje menni, hiszen minden bizonnyal hamarosan megérkezik egy csapat Thargodan légiós.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy árnylord. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Az árnylord állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}

[81 pontot használtál fel, van még 253.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[409,72] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálelementál ébentestét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a halálelementál ébentestét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. {GYD:} Bronz taiderrel megdöföd a halálelementál nyakát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 46, gyógyulás: 102, összesen: +56 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [408,73] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban.

Felfedeztél egy nekrofunt.

(Továbbmész...) [409,74] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hmm, csak egy lidérckirály. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. {KCC:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb karját. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Bronz taiderrel megdöföd a lidérckirály nyakát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 51, gyógyulás: 122, összesen: +71 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sebesült talriai behemót. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[21 pontot használtál fel, van még 232.]

m 3 mozogsz délkeletre
Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(408,67) lélekelementál (#319), nekrofun (#173)
(408,68) méregféreg (#784), oltár, érclelőhely
(408,73) nekrofun (#173)
(409,65) a 97. labirintus bejárata, Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311), uchako (#308)
(409,66) viharóriás barlang (#612), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, Banyapók (#305)
(409,69) érclelőhely, nandák (#224)
(409,72) halálelementálok (#279)
(409,74) lidérckirályok (#316), talriai behemót (#312)
(410,65) vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, magnetikus pragloncok (#200)
(410,70) Thargodan zsoldosok (#310)
(410,71) taalru (#249), lidérckirály (#316), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), árnylordok (#342)

[410,75] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.

[7 pontot használtál fel, van még 225.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 18, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 487 pontot. A következő körben tehát 687 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UCHAKO (308. SZÖRNY)
Az uchako a sivatagok mélyén élő, féregtestű Thargodan, három ébenfekete szemgolyóval, óriási, megnyújtható, hegyes fogakkal teli állkapoccsal. A homokdűnék mélyén rejtőznek, áldozatukra lesve. Bármilyen élőlényt mérföldekről megéreznek, és váratlanul csapnak le rá, legyen az egy kóbor mópat, egy másik Thargodan vagy nagy ritkán egy eltévedt térutazó.

GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 346. fordulód.

Erő: 54 (74) Szint: 38 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 46 (57) Támadás: 67 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 53 (61) Védekezés: 114 Menekülés: 20 % Életkor: 34/44 év
Egészség: 45 (55) Életpont: 1073/1502 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 47 (55) Varázspont: 1620/471 Pénz: 7418 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/12 Pszi pont: 164/156 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 3592 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 118996 TP-t kaptál. Jelenleg 7350473 TP-d van. A következő szinthez még 149527 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, mópat fatty, triklem drakolder. A 343. fordulódban 12200 arany került a bankszámládra. 12322 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 33/6 (+4%) szúrófegyverek: 30/76 (+19%)
vágófegyverek: 21/0 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/95
dobófegyverek: 34/83 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/30 (+16%) 2. nyomkövetés: 87/22 (+8%) 3. mászás: 24/32
4. csapdakészítés: 31/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 26/10 (+12%) 6. gyógyítás: 36/21
7. titkosírás: 3/99 8. felderítés: 25/13 (+25%) 9. szörnyidomítás: 14/57
10. teológia: 70/53 (+31%) 11. taumaturgia: 85/7 (+23%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/8 14. harcművészetek: 33/28 15. zene: 6/51
16. szörnyismeret: 40/16 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/1
19. vadászat: 7/67 20. vitalitás: 3/18 21. bányászat: 34/2 (+8%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 7/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (97,7,2) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168)
áldomás II (#169) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) tűzmágia (#157) hatalomvarázs (#220)
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> varkaudar che-pap (#704)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) varázsvédelem (#34) >> Notermanthi báró (#323)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
2.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 29020. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1406.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bűvös shuriken (#562) 1 drótszőr (#37)
12 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 2 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
7 ragasztó (#83) 20 spiritusz (#170) 5 tolmokov-koktél (#351)
2 varázskő (#305) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
771 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 ében toboz (#578)
1 ezüstshuriken (#327) 1 gór formázó minta (#444) 5 gyöngymangó (#135)
6 isteni könnycsepp (#260) 7 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
5 Thargodan esszencia (#328) 4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(410,75) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek