| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. okt. 2. 9h:27' EZ A 807. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD 808. játékheted kezdete: okt. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
| v 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
| tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| vik 10 | merészség kalandozókra: 10 |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| p 113 2000 | használod a 113. pszi képességet |
| kf 1570 820 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 820. tárggyal |
| h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
| h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| ftv 50 691 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 691. szörnyet |
| ba 422 | nem támadod a 422. szörnyet |
| kb 129 20 | kiveszel a bankból a 129. tárgyat (20 darabot) |
| ftv 134 422 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 422. szörnyet |
| ftv 134 423 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 423. szörnyet |
| ftv 50 688 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 688. szörnyet |
| a 1113 3588 3 | átadod az 1113. tárgyat a 3588. kalandozónak (3 darabot) |
| aa 224 1107 1137 | átadod a 224. tárgyat az 1107. tárgyat az 1137. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| im 1 | imádkozol |
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
| be 709 138 19 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [133,84] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
(Továbbmész...) [134,85] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített élőholt quwarg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 801 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. Kritikus ütés! (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. Kritikus ütés! (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| im 1 | imádkozol |
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
| be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal vállát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 92 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. 120 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}
| m 6 3 4 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány bal első lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [135,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
(Továbbmész...) [135,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a ragyás burástya bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 540 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
| im 1 | imádkozol |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,87] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |






































































































































































































| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.
| kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg farkát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák jobb oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| h 1602 135 5 | használod az 1602. tárgyat |
| ef 11 | energia fejlesztése 11 |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
| Erő: | 34 (47) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (60) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/29 év |
| Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 408/256 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 24 (41) | Varázspont: | 867/255 | Pénz: | 58923 arany | Kép. pont: | 38 |
| Tudatpont: | 44/31 | Pszi pont: | 223/218 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 4/24 | ökölvívás: | 13/92 (+45%) | szúrófegyverek: | 3/22 |
| vágófegyverek: | 3/96 | ütőfegyverek: | 31/74 (+2%) | lőfegyverek: | *27/100 (+3%) |
| dobófegyverek: | 16/95 (+42%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vadászkés (#1264) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); sallank nyíl (#129) (13 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 84/55 (+10%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 14/88 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 21/67 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/50 (-600%) |
| 7. gyógyítás: | 52/26 | 8. titkosírás: | 4/58 | 9. felderítés: | 29/47 (+27%) |
| 10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 42/64 (+14%) | 12. taumaturgia: | 37/35 (+17%) |
| 13. szerencsejáték: | 3/34 | 14. versengés: | 17/19 (+4%) | 15. harcművészetek: | 7/32 |
| 16. zene: | 18/87 | 17. szörnyismeret: | 38/13 (+30%) | 18. pszi: | *25/100 |
| 19. zárnyitás: | 3/78 | 20. vadászat: | 22/14 | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/26 | 23. úszás: | 6/60 | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212), gonoszok (#988), Donna d'Raon (#2000) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
| hadiszerencse III (#59) | láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | gyóntatás (#56) | >> | Donna d'Raon (#2000) | |
| gyóntatás (#56) | >> | nők (#999) | gyóntatás (#56) | >> | férfiak (#998) | |
| villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
| villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 195 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 15 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | aranypikkely (#415) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
| 5 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | |||
| 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | tükör (#43) | |||
| 2 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
| 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 317 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bronzpenge (#126) | |||
| 2 | bronzsisak (#88) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 2 | madártoll (#112) | 2 | mutáns csont (#331) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 3 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rézsisak (#72) | |||
| 8 | sallank nyíl (#129) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||||