343. forduló, 345. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. okt. 1. 9h:25'
EZ A 807. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD
808. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Frank Onesteinnel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Mehanidas Trakkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol Fehér Hollóval. Fairlight főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar iszákos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz NaUgyanKiivel. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember nővel. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Erina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon ismét összeakadsz Fehér Hollóval. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Frank Onestein, amikor összefutottatok, adott neked 2 áldott követ. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-40 életerő.) Különös álmod volt: A zsákmány mellett térdelve belemeríted a már hervadt vérvörös rózsát a sebbe. Elégedettséggel tölt el a látvány, ahogy a gyönyörű virág élettel telik meg. Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+198 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+85 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sikeres vadászaton felbuzdulva, tovább kerested a lény nyomait, és szerencsédre rábukkantál egy újabb példányra a környéken.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 704.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 704.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 699.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy csapdaészlelés varázslat! (+6 csapdaészlelés) [1 pontot használtál fel, van még 698.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 677.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+16 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 689.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 684.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 684.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 679.]

v 78 elmormolod a 78. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 674.]

fse felt. segítség
Minden fse parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

kf 1570 820 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 674.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 669.]

hh 1253 1534 használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 669.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varázskövet. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 628.]

a 1113 3588 2 átadod az 1113. tárgyat a 3588. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar csontot Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

aa 65 171 255 átadod a 65. tárgyat a 171. tárgyat a 255. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 szöges páncélt Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rövid kardot Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 1 tatu ködmönt Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

bb 108 112 179 beraksz a bankba a 108. tárgyat (112 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 17 nyílvesszőt. Beraksz a bank széfjébe 16 madártollat. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

bb 37 50 beraksz a bankba a 37. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 618.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(130,79) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak, quwarg harcos (#201)

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 608.]

be 709 138 19 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 603.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,79] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal első lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1604 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+238 életerő). [-50 varázspont.]

(Továbbmész...) [130,80] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Bonus Mortalis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat jobb vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az arató csattanat egyik lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 588.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
33 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 568.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy ezüstshuriken! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 548.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 528.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 508.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(130,79) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202)
(130,80) gumifa (#38), tavacska, művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanatok (#144), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Találsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 498.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok jobb vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar katona

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a varkaudar katona fejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a varkaudar katona bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mallon botjával néhányszor megcsapod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a varkaudar katona jobb karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 298, gyógyulás: 0, összesen: -298 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 463.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+380 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 458.]

m 6 2 2 mozogsz nyugatra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,80] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bonus Mortalis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy oltárt. Chara-din híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,80] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. De aztán feltűnik neki a kitűződ, így ingyen beenged a sátrak közé.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (220 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a csontváz hadúr agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Nem találtad el. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr sárga koponyáját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. Ahogy körülnézel, mit is tehetnél most, megérzed, hogy nem vagy egyedül. Hamarosan fel is fedezed az egyik sarokból téged figyelő csuhás alakot. Mély torokhangon mormol irányodban valamit, közben kezével a levegőben hadonászik. - Ez valamilyen átokvarázslat! - döbbensz rá, de aztán eszedbe jut, hogy van áldott kő nálad, hogy megvédjen az ilyen jellegű támadásoktól. Előkeresed a tárgyat, és ellenfeled felé nyújtod. A varázslat ekkor sül el, és a kő ugyanebben a pillanatban, hangos sercegés kíséretében, homokká válik. Amikor újra ellenfeled felé pillantasz, meglepve tapasztalod, hogy már ő sincs a helyén. Úgy tűnik, kudarca láttán sietve elhagyta a termet. Tovább csak egyetlen út vezet. Egy eléggé magas, és eléggé simának tűnő falon kell felmásznod, hogy a következő járatba juthass. Közelebb lépsz, hogy megvizsgáld, alkalmas lenne-e a fal a felmászásra. Nagyon meglepődsz, amikor észreveszed a lelógó kötelet, amelyet valamelyik kalandor hagyhatott itt az előző próbálkozásánál. Bárcsak mindig ilyen könnyű dolgod volna. Vidáman fütyörészve indulsz neki, és könnyedén a csúcsra érsz. A következő pillanatban kiégett síkságon találod magad. Az ég vörös, a napnak nincs nyoma. Lávatavak köpik bugyborékoló váladékukat a felszínre, fertőzött gejzírekből mérgező gőz száll fel. A Sötét Föld! Hogy kerültem ide? Nincs idő gondolkodni - hirtelen tucatnyi félelmetes Thargodan vesz körbe. Rikácsolva, földöntúli hangokat kiadva rontanak neked, hogy a pillanat töredéke alatt apró húscafatokra tépjenek, és felfaljanak. A fájdalom sötét kútjába zuhansz... és sértetlenül magadhoz térsz a cirkusz sátra előtt. Mi volt ez? Valami ocsmány illúzió? Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+320 életerő). [-50 varázspont.]
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [132,80] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Utad során felfedezel egy malmot. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. [28 pontot használtál fel, van még 430.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Sötét van, de csak amíg a szemed meg nem szokja a félhomályt. A hely gazdája, a molnár, pár szökkenő lépés kíséretében melletted terem. Mosolygós arckifejezéséből ítélve jó emberismerő, már tudja, hogy te nem fogsz ártani neki. Megtudod, hogy a malmot mostanában többször kifosztották a környéken tevékenykedő rablók. Nincs is semmije, amit odaadhatna, pedig a legszívesebben megbízna vele, hogy végezz az útonállókkal. Talán a jövőben majd, ha a malom újra termelt némi pénzt, ki tud téged is fizetni. Talán nincs is szükség fizetségre érte, ha haramiával találkozol, úgyse hagyod elmenekülni. Ez látszólag megnyugtatja. Mosolyogva búcsúztok el. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,81] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [132,82] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 382.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(130,80) gumifa (#38), tavacska, művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanatok (#144), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)
(131,80) Dornodon rúnaköve, csontváz hadúr (#423), kardfogú fülemüle (#146)
(132,80) malom (#1204)
(132,81) 27. jellempróba
(132,82) ragyás burástyák (#111), Raia oltár
(132,83) márványtorony (#175), ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136)

[72,59] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 6 álomport 6 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 2 nyu-shurikent 24 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 372.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,83] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[5 pontot használtál fel, van még 367.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(132,83) márványtorony (#175), ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136)

[102,101] Továbbra is síkságon vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Erinával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz Frank Onesteinnel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ubuk tüske, egy kígyóbőr kesztyű és egy ezüsthegyű nyíl. Egy élőholt mirg jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: A következő kincseket találtad: 2 varkaudar lándzsa, 10 nyílvessző, egy mutáns csont és egy varkaudar csizma. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 317.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

h 1602 151 5 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 4 szvó-ektoplazma beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 2 sáfrányport kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 314.]

ef 30 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-19 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [190 pontot használtál fel, van még 124.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 121.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 23, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 121 pontod maradt, ebből a következő körre 121 pontot vihetsz át. Kapsz még 485 pontot. A következő körben tehát 606 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 247. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 344. fordulód.

Erő: 34 (47) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 36 (60) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 26/29 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 408/406 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 24 (41) Varázspont: 867/248 Pénz: 58606 arany Kép. pont: 38
Tudatpont: 43/0 Pszi pont: 223/166 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 3305 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19019 TP-t kaptál. Jelenleg 2395215 TP-d van. A következő szinthez még 204785 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Rodrig, acélkolosszus. A 305. fordulódban 107781 arany került a bankszámládra. 109936 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/24 (+33%) ökölvívás: 13/47 (+39%) szúrófegyverek: 3/22
vágófegyverek: 3/96 ütőfegyverek: 31/72 (+4%) lőfegyverek: 27/97 (+4%)
dobófegyverek: 16/53 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vadászkés (#1264)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); sallank nyíl (#129) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 (-300%) 2. nyomkövetés: 84/45 (+8%) 3. lopás: 1/37 (-300%)
4. mászás: 14/79 (+14%) 5. csapdakészítés: 21/61 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/50 (+300%)
7. gyógyítás: 52/26 8. titkosírás: 4/58 9. felderítés: 29/20 (+4%)
10. szörnyidomítás: 6/69 11. teológia: 42/50 (+28%) 12. taumaturgia: 37/18 (+13%)
13. szerencsejáték: 3/34 14. versengés: 17/15 (+4%) 15. harcművészetek: 7/32
16. zene: 18/87 17. szörnyismeret: 37/83 (+45%) 18. pszi: *25/100
19. zárnyitás: 3/78 (-300%) 20. vadászat: 22/14 21. vitalitás: 1/30
22. bányászat: 31/26 23. úszás: 6/60 (+40%) 24. csapatmunka: 5/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212), gonoszok (#988), Donna d'Raon (#2000)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
ősi szellem (#422), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) csapdaészlelés (#222) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse III (#59) láth. észlelése (#78) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> varkaudar hadúr (#270) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) energiafolyam (#136) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) gyóntatás (#56) >> Donna d'Raon (#2000)
gyóntatás (#56) >> nők (#999) gyóntatás (#56) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 195 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 16 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 1 borkonyó bibe (#312) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzsisak (#88) 50 drótszőr (#37)
5 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2) 12 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 6 nyílvessző (#108)
2 nyu-shuriken (#157) 1 rákpajzs (#98) 1 rókafarok (#124)
1 rövid kard (#171) 9 sallank nyíl (#129) 1 szöges páncél (#65)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 tatu ködmön (#255) 1 tükör (#43)
1 áldott kő (#642)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
2 fülemüle agyar (#267) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 6 polip szívóka (#391) 2 sáfránypor (#211)
2 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305) 1 varkaudar csizma (#317)
2 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar lándzsa (#224) 4 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek