342. forduló, 344. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 7. 9h:02'
EZ A 530. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD
531. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,59] koordinátán.
Jockey Ewing, amikor összefutottatok, adott neked egy díszes tunikát (ld. enc.).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. Varázserőd regenerálódik. (+570 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 784. hetének nyerőszámai: 13, 27, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy zoloboo sámán nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 667.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 651.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 647.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 645.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 969. tárggyal a 820. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 643.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 642.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 641.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 641.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 641.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 639.]

kf 1488 kézbeveszed/felveszed az 1488. tárgyat
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd a díszes tunikát. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

kb 135 30 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+76 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 599.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+80 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 559.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[190,60] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy ripityára tört barátság szent tüzét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ripityára tört régészeti lelőhelyet. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kentaurusz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 107 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kentaurusz testét. (6 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megütöd a kentaurusz testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Időben félreugrasz a kentaurusz rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 3927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 109, gyógyulás: 169, összesen: +60 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 552.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 577 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 549.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) Chara-din monolitja (#534), oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), kentaurusz (#762)

[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy méregelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a méregelementál zsezsgő masszáját. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a méregelementál zsezsgő masszáját. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) A méregelementál belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A méregelementál nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A méregelementál elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] 3913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 534.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[363,63] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Genius Mátra orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy taalru herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a taalru herceg jobb karját. (5 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) A taalru herceg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 32, gyógyulás: 90, összesen: +58 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió bal oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronz taiderrel megdöföd a sziklaskorpió jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ragnar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő Tyriel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Notermanthi támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 67 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel megdöföd a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 19 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Rövid ideig mereven nézitek egymást. Egy lidérckirály készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. {HD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) {HD:} Bronz taiderrel megdöfködöd a lidérckirály jobb lábát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 51, gyógyulás: 125, összesen: +74 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan légiós támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 37 életpontot vesztettél. A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 135, gyógyulás: 124, összesen: -11 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Sötétség Hercege védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 133 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Sötétség Hercege bal lábát. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. {KCC:} Bronz taiderrel megdöfködöd a Sötétség Hercege jobb oldalát. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó, egy pszi kő, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 394, gyógyulás: 149, összesen: -245 ÉP}

Gyorsan, addig kell a zsákmányt összeszedned, amíg a Thargodanok vissza nem térnek! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kvazár pajzs (ld. enc.), 7 ugh méreg (Nincs mibe rakni 6 ugh mérget.), 6 arany és egy era formázó minta [era formázó minta ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP]. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [105 pontot használtál fel, van még 429.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[360,64] Épületek tűnnek fel.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összefutsz egy barna hajú, kék szemű ember férfival. Fairlight első számú avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight övét, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősi övcsatot, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy csatalovas trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Storm Master. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te harcművészetek szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[7 pontot használtál fel, van még 422.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 372.]

pbe 2000 beraksz a bankba 2000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 12200 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

m 4 mozogsz délre
[360,65] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gejzírt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Analotha. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Crazzal. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves bűvös lant van nála. Sheran személyes tanácsadója. Egy dal.kristálykesztyűt, egy díszes tunikát, egy Élet gyűrűjét, egy Gorhud gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy holdezüst fejpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy gyilkos mókus trófea, egy lebegő gomba trófea és egy agyfröccsentő trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy eszement trappoló. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött zene szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[19 pontot használtál fel, van még 353.]

h 578 5 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 5 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [25 pontot használtál fel, van még 328.]

m 4 mozogsz délre
[360,66] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy viharóriás barlangot. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kóbor Holló lábát masszírozza. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 3 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [7 pontot használtál fel, van még 321.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Elszántan, keményen lépsz be a viharóriás tanyára. Egy gigantikus viharóriás ül a barlang közepén, épp egy hatalmas húsdarabot rágcsál. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. {HD:} Bronz taiderrel jól megszúrod a viharóriás testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 253, gyógyulás: 110, összesen: -143 ÉP}

Mosolyogva hagyod hátra a tetemet. [10 pontot használtál fel, van még 311.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 306.]

v 198 408 65 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Storm Master (2257. kalandozó)
(360,65) gejzír (#576), Raia oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, Craz (4097. kalandozó)
(360,66) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, viharóriás (#278)
(361,63) Tyriel (#777), Notermanthi (#257), lidérckirály (#316), Thargodan légiós (#311), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Elenios oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely
(363,63) Tharr oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, taalru herceg (#307)
(364,64) méregelementál (#306), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)

[408,65] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kék sequator W.D. előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy árnylord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az árnylord testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az árnylord testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Az árnylord állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 296.]

m 3 mozogsz délkeletre
[409,66] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Látsz egy viharóriás barlangot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 287.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. Az óriás épp a fogat piszkálja, amikor észrevesz téged. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás sámán testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. {GYD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás sámán bal oldalát. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. Szereztél 48 aranyat. 7528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 214, gyógyulás: 111, összesen: -103 ÉP}

Már indulnál, de a földön találsz 3 csalánvirágot. Elrakod. Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 277.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 272.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
[410,65] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 82 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 131 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (2 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 87 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 13000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 638, gyógyulás: 180, összesen: -458 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő magnetikus praglonc nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a magnetikus praglonc bal lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A magnetikus praglonc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 0, gyógyulás: 135, összesen: +135 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [409,65] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy amniosz-fát. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 238.]

kf 254 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 233.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 233.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 17, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a csúcsok csúcsa, az ászok ásza helyett félisten hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +37 max. varázspont, +12 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 484 pontot. A következő körben tehát 684 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÍSZES TUNIKA (1488. TÁRGY)
Sem mintázatában, sem színeiben nincs elképzelhetetlen, ahány nemes csak él a Ryuku Birodalomban, mind egyedi tunika varratására törekszik. Vannak olyan tartományok, ahol a tunika hátára kézzel hímezik fel a család, és a terület közismert címerét, másutt mágikus szimbólumok dívnak, és persze mindig vannak olyanok, akik valami egyedi, és megismételhetetlen mintát képzelnek el a jellegzetes nemesi viselet díszeként. A tunikát páncélként KF-elheted, ha már elérted a 30. tapasztalati szintet, de készülj fel rá, hogy legtöbbször csak a tulajdonosa élete árán szerezheted meg. Mivel viselve valódi ryuku nemes benyomását kelted, ellenfeleidben ez némi félelmet ébreszt, amit persze te a javadra fordíthatsz. A tunika ezért a védettséged 10-zel növeli, a max. ÉP-dhez pedig 300-at ad.

TYRIEL (777. ELLENFÉL)
Nincs fenségesebb látvány az emberi szem számára a Sötét Föld kietlen, élettelen pusztaságaiban, mint a tucatnyi angyal gyűrűjében harcoló Tyriel, Raia első avatárja, amint egyetlen pusztító szavára alsóbbrendű Thargodanok tucatjai fakulnak ki a létezés számukra rendeltetett szövetéből és vakító fényaurája elől hasztalan menekülő Thargodanok százai ismerik meg a végső megsemmisülést a sistergő energiapenge alatt.
Ha megpillantod vándorlásaid során, szívedbe ismerős melegség költözik, elfáradt tested újult erőre kap, és talán mégis elhiszed, hogy egy napon a borzalmak eme síkja végleg megtisztul majd a ráragadt fertőtől és gonoszságtól...

KVAZÁR PAJZS (296. TÁRGY)
A kvazár pajzs igen hatékony védelmet jelent, 9-el növeli meg a védettségedet. A bökkenő csak az, hogy elkészítését szakemberre kell bíznod. A kovácsolást a megfelelő helyen a KT 296 paranccsal rendelheted meg, 60 TVP-ért. Az elkészítés a formát meghatározó Cru formázó minta mellett hat kvazárt igényel.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 343. fordulód.

Erő: 54 (77) Szint: 38 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 46 (57) Támadás: 57 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 53 (64) Védekezés: 106 Menekülés: 20 % Életkor: 34/44 év
Egészség: 45 (58) Életpont: 1049/864 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 47 (55) Varázspont: 1627/517 Pénz: 5595 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 164/183 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 3544 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 82636 TP-t kaptál. Jelenleg 7039887 TP-d van. A következő szinthez még 460113 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, mópat fatty, triklem drakolder. A 343. fordulódban 12200 arany került a bankszámládra. 12200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 33/2 (+2%) szúrófegyverek: 30/26 (+9%)
vágófegyverek: 21/0 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/95
dobófegyverek: 34/56 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/14 2. nyomkövetés: 86/86 (+46%) 3. mászás: 24/32
4. csapdakészítés: 31/27 (+6%) 5. csapdaészlelés: 25/98 6. gyógyítás: 35/78 (+68%)
7. titkosírás: 3/99 8. felderítés: 24/74 (+7%) 9. szörnyidomítás: 14/57
10. teológia: 70/77 (+32%) 11. taumaturgia: 79/27 (+31%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/8 14. harcművészetek: 33/28 15. zene: 6/51 (+3%)
16. szörnyismeret: 40/16 (+20%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/1
19. vadászat: 7/67 20. vitalitás: 3/18 (+22%) 21. bányászat: 33/73 (+12%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 7/18 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (97,7,2) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1)
feltámadás (#168) áldomás II (#169) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) az elme hatalma (#123)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> varkaudar che-pap (#704)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) varázsvédelem (#34) >> Notermanthi báró (#323)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
2.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára!
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28567. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1396.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1308 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bűvös shuriken (#562)
4 drótszőr (#37) 5 ében toboz (#578) 1 isteni könnycsepp (#260)
10 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 5 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
8 spiritusz (#170) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 3 csalánvirág (#582) 3 ezüstdarab (#326)
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 24 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 1 íjászkence (#1225) 1 iknegurin (#541)
1 kvazár pajzs (#296) 1 praglonc hártya (#215) 1 pszi kő (#248)
1 rókafarok (#124) 2 Thargodan esszencia (#328) 4 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(408,65) tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), árnylordok (#342)
(409,65) a 97. labirintus bejárata, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(409,66) viharóriás barlang (#612), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, viharóriás sámán (#324)
(410,65) ezerszemű bestia (#288), vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, magnetikus pragloncok (#200)

Üzenet küldése a karakternek