338. forduló, 340. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 25. 9h:22'
EZ A 806. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
807. játékheted kezdete: szept. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+261 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 558.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 553.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy erőpajzs I varázslat. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 552.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 531.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 527.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 522.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 512.]

kf 1570 820 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 512.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

hh 1253 1534 használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 501.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 77 aranyat. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 460.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. 2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! [30 pontot használtál fel, van még 430.]

ek 116 50 133 t. energia kisütése: 116 50 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 480.]

a 1113 3588 1 átadod az 1113. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar csontot Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

aa 268 148 249 átadod a 268. tárgyat a 148. tárgyat a 249. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 gromak bőrt Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mocsári penkét Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 4 bumerángot Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

aa 171 123 57 átadod a 171. tárgyat a 123. tárgyat az 57. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 rövid kardot Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 1 göcsörtös bunkót Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bőrsisakot Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

fkt 19 9 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (9 darabot)
fkt 19 9 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

bb 112 108 689 beraksz a bankba a 112. tárgyat (108 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 nyílvesszőt. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[139,71] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy epokitféreg került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
[10 pontot használtál fel, van még 470.]

jlk 2912 jelszó kimondása 2912
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 188 tapasztalati pontot kaptál.

25
39 34 33 24 23 22
20
38 35 26 19
32
18 21
28
37 36 31 27 30
29
17 14 13 40 41
15 44 45
16
1 5
3 2 48
12 49
6 4 11
8 47 46
7 10
9 43 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
15: 1. térkép 18. pont
18: 1. térkép 15. pont
30: 1. térkép 31. pont
31: 1. térkép 30. pont
39: 1. térkép 40. pont
40: 1. térkép 39. pont
49: kijárat

Ez a 60. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 465.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(139,71) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290), epokitféreg (#147)

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
Összeakadsz Vicsorgó Eksztázis. Fairlight követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy halálmadár trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 455.]

be 709 138 19 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 450.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[139,71] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [140,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Látsz egy ősi csatamezőt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. De aztán feltűnik neki a kitűződ, így ingyen beenged a sátrak közé.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Aranyeső, 1 Kaszabolósáska, 1 Orbitális mackósajt, 1 Influenza, 1 Illúziópalota. Ez sajnos semmit nem ér. Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 5 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Vérfürdető magszim, 1 Déja vu, 1 Temető. Ez egy pár! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Sötét halál, 1 Influenza, 1 Illúziósárkány, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Orbitális mackósajt. Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Orbitális mackósajt, 1 Sötét halál, 1 Illúziósárkány, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 916 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 67 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (235 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át. A szörny túl erősnek tűnik. Nem teszed kockára életed ilyen kilátástalan küzdelemben, inkább elmenekülsz. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+442 életerő). [-50 varázspont.]
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 419.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz támad rád.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk dobónyíl és egy kígyóbőr kesztyű. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz jön feléd.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a csontváz lord nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: egy mutáns csont, egy bronzsisak, egy kígyóbőr kesztyű, egy bakkura csizma és 3 mérg. ubuk tüske. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 389.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(139,71) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290), epokitféreg (#147), a 60. labirintus bejárata
(140,70) ősi csatamező (#263), 38. jellempróba, Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Van itt egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 379.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 220 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar varázsló bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 31 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc és egy vas dobónyíl. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 334.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+306 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,70] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [139,69] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,70] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben A Vándor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy tetemember közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember jobb oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 310.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[137,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 300.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
257 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy szigony! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 280.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy fűszertartó! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 260.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 240.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 220.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(136,69) tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár, elektromos angolna (#196), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)
(137,70) 30. jellempróba, patak
(138,70) nekrofun (#173), 45. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), tetememberek (#123)
(139,69) Fairlight rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(140,70) ősi csatamező (#263), 38. jellempróba, Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)

[72,59] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 mérg. ubuk dobónyilat 14 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 3 ubuk tüskét 3 aranyért, 1 vas dobónyilat 7 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 3 mérg. ubuk tüskét 6 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért.
Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 210.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
[5 pontot használtál fel, van még 205.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(136,69) tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár, elektromos angolna (#196), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)

[102,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élőholt mirg támad rád.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 mérg. ubuk tüske, egy göcsörtös bunkó, egy mutáns csont és egy rövid íj. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 sallank nyíl, egy hosszú íj és egy ezüsttollú nyíl. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 155.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

h 1602 151 5 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 5 szvó-ektoplazmát dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 50 isteni könnycseppet találsz. (Nincs mibe rakni 50 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 152.]

in 1322 7143 1826 leírod az 1322. kalandozónak a 7143. szörnyet az 1826. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mocsárivérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varkaudar fétist. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

in 1322 7133 1824 leírod az 1322. kalandozónak a 7133. szörnyet az 1824. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar felderítő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Khór szobrát. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

in 1322 7126 1786 leírod az 1322. kalandozónak a 7126. szörnyet az 1786. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Rodrig. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) olimpiaivasmedált. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

in 1322 7125 1758 leírod az 1322. kalandozónak a 7125. szörnyet az 1758. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szárnyas koponya. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mocsárivércszemet. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

in 1322 7124 1746 leírod az 1322. kalandozónak a 7124. szörnyet az 1746. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Brod. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Khór kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

in 1322 7123 1745 leírod az 1322. kalandozónak a 7123. szörnyet az 1745. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Vérmes Amazon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jég dragnitot. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

in 1322 7122 1735 leírod az 1322. kalandozónak a 7122. szörnyet az 1735. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mély Grum. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Brod buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 149.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 27, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól agyontápolt kalandozókirály helyett csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +27 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 149 pontod maradt, ebből a következő körre 149 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következő körben tehát 629 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 246. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

Erő: 32 (45) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 36 (60) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 26/31 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 408/435 Jellem: jó (770) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (41) Varázspont: 861/333 Pénz: 58591 arany Kép. pont: 37
Tudatpont: 40/3 Pszi pont: 223/2 EFejl: 30
Eddig összesen 3186 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18757 TP-t kaptál. Jelenleg 2302916 TP-d van. A következő szinthez még 297084 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Rodrig, acélkolosszus. A 305. fordulódban 107781 arany került a bankszámládra. 109397 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 (+38%) ökölvívás: 11/50 (+23%) szúrófegyverek: 3/22
vágófegyverek: 3/96 ütőfegyverek: 31/57 (+1%) lőfegyverek: 27/76 (+4%)
dobófegyverek: 14/64 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vadászkés (#1264)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); sallank nyíl (#129) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 2. nyomkövetés: 83/55 (+22%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 14/65 5. csapdakészítés: 21/33 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/28
7. gyógyítás: 52/26 8. titkosírás: 4/35 (+23%) 9. felderítés: 28/66 (+9%)
10. szörnyidomítás: 6/69 11. teológia: 41/28 (+25%) 12. taumaturgia: 36/51 (+16%)
13. szerencsejáték: 3/23 (+11%) 14. versengés: 16/83 (+16%) 15. harcművészetek: 6/40
16. zene: 18/87 17. szörnyismeret: 36/26 (+18%) 18. pszi: 25/61 (+14%)
19. zárnyitás: 3/78 20. vadászat: 22/14 21. vitalitás: 1/30
22. bányászat: 31/25 23. úszás: 5/46 (+44%) 24. csapatmunka: 5/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212), gonoszok (#988)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
ősi szellem (#422), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> varkaudar hadúr (#270) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) energiafolyam (#136) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Donna d'Raon (#2000)
gyóntatás (#56) >> nők (#999) gyóntatás (#56) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 195 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 22 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 4 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253)
2 gromak bőr (#268) 11 kaja (#2) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 2 nyílvessző (#108) 1 rövid kard (#171)
1 ryuku mellvért (#689) 4 sallank nyíl (#129) 4 szvó-ektoplazma (#151)
1 tükör (#43) 3 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
308 arany (#50) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fűszertartó (#210)
1 hosszú íj (#111) 2 madártoll (#112) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
2 mutáns csont (#331) 3 polip szívóka (#391) 3 ragasztó (#83)
1 rövid íj (#107) 1 szigony (#389) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar látógömb (#1107) 1 vízionár szem (#102)


Üzenet küldése a karakternek