337. forduló, 339. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 19. 9h:04'
EZ A 708. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD
709. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,46] koordinátán.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1273. hetének nyerőszámai: 15, 1, 4. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadász tatu nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával kegyetlenül megütöd a vadász tatu testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 561.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 556.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 672 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 554.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

* 5. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

* 6. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 7. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 8. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +99 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 539.]

v 159 245 elmormolod a 159. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a familiáris idézése varázslatot! Hosszasan készülődsz, halkan mormolod a kívánt szavakat, végül hangosan nevén nevezed a keresett familiárist. És láss csodát! Először halványan, elmosódottan, de egy különös forma kezd alakot ölteni előtted: egy Rughar familiárisa az. Furcsán bámul téged, láthatóan nem tudja, hol van. Majd lassan közelebb jön, és óvatosan megszagol. Igyekszel jó képet vágni a dologhoz, hiszen ezentúl együtt fogtok kalandozni. [-120 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 519.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 511.]

kf 463 kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 13 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

id 102 80 idomítod a 102. szörnyet 80 pontért
Megkezdődik az uzbány tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 70 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 491.]

szm 102 megölöd a 102. szörnyet
Unod már, hogy ez az uzbány állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 491.]

t 217 támadod a 217. szörnyet
FT 217 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

ef 10 528 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 421.]

bb 124 85 70 beraksz a bankba a 124. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 13 óndarabot. Beraksz a bank széfjébe 20 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

bb 2 20 beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

fog 99 219 elfogod a 99. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[113,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: piromenyét szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Buta lény ez a piromenyét - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontváz lord. {támadása: 29.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc. {támadása: 41.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 7 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 44 (limit: 170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4495.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [114,47] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {max. életpontja: 43-48.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét főgnóm! Micsoda meglepetés, ez Droma Shelagoru!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Droma Shelagoru bal lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Droma Shelagoru nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Droma Shelagoru vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Fekete Kehely. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 7 csepp spirituszt. 1 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 20 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [115,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy zombi mester áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester. {támadása: 27.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 10 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46 (limit: 170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. [81 pontot használtál fel, van még 340.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[116,47] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. {max. életpontja: 100-109.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a trikornis testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] 885 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Legyártottál 3 gyógykenőcsöt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [116,46] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy burástya királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 4d5.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a burástya királynő testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a burástya királynő bordás mellkasát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 180-199.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 48 (limit: 170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4915.
Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a petézés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Beren Peredhil hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,45] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 1 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Csillaggal. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy dalb.kristálycsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lánghordozó kitűzőt, egy Métely páncélját, egy optiri agysisakot, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy ében halálhajcsár trófea, egy ében hadúr trófea és egy aranyfecske trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. {védettsége: 61 szúró, 61 vágó, 61 ütő ellen.} Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[45 pontot használtál fel, van még 295.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zeklimmplaklopp". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Szent Kulacs. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy árnyéksár. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Elmosolyodsz, mert tudod, hogy ez itt nem lesz probléma. Kedvenc hangszereden adod elő a kedvenc dalodat, a kalandmester láthatóan élvezi, táncra perdül, és végül megtapsolja előadásodat. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy kputtyintó csalánt. {támadása: 36.} Itt bizony esélytelen vagy! - Vesztettem - ismered be a kalandmesternek. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 265.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat a következő: a terem közepén fekvő norpadolótika megbotlott egy templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd meg a némiképp idegen testfelépítésű lényt! Hosszan tanulmányozod a pihegő lényt, mielőtt hozzákezdenél, hogy ellásd. Először is bekened a sérült végtagokat különböző gyógyfüvekkel, majd bepólyázod őket. A norpadolótika vidáman trombitál. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve aurapollátor. A kalandmester int - itt az idő! (ld. enc.) {támadása: 36.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az aurapollátor frötymögő kérgét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az aurapollátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lambrakjiushhum". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy hordóagyú mameluk. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy görgőte. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba nehéznek tűnik: a hatalmas terem tömve van kiváló szaglású pokolkutyákkal, elméletileg köztük kéne észrevétlenül átlopódzkodnod. Hááát... Kevés önbizalommal ugyan, de megindulsz. Mindent bevetsz, de a tökéletes szaglású pokolkutyák felfigyelnek rád, és hangos csaholás, no meg lángcsóva pökdösés közepette jelzik a kalandmesternek, hogy felfedeztek.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Harcolnod kell, ellenfeled egy halálosztó kain. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {max. életpontja: 141-150.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 115 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain farkát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a halálosztó kain fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 2 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 170, gyógyulás: 12, összesen: -158 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zeklóponcérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy mászókampót 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba nehéznek tűnik: a hatalmas terem tömve van kiváló szaglású pokolkutyákkal, elméletileg köztük kéne észrevétlenül átlopódzkodnod. Hááát... Kevés önbizalommal ugyan, de megindulsz. Mindent bevetsz, de a tökéletes szaglású pokolkutyák felfigyelnek rád, és hangos csaholás, no meg lángcsóva pökdösés közepette jelzik a kalandmesternek, hogy felfedeztek.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 195.]

m 1 1 4 mozogsz északkeletre, északkeletre, délre
[117,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

A következő ellenfél egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 149-168.}

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 50 (limit: 170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5125.
Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,43] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr! (ld. enc.)

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi hatás! A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 pular kristályt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
Összefutsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánghordozó kitűzőt, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy q. irtó medált, egy q. pusztító éremet, egy réztornyot, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy sikolyféreg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy quwarg harcos a hátasa. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi.
Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [118,44] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+1.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy noth szellem. {max. életpontja: 201-220.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [95 pontot használtál fel, van még 100.]

m 3 mozogsz délkeletre
[119,45] Még mindig bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled. {támadása: 26.}

A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 10 18 19 keresed a 10. szörnyet a 18. szörnyet a 19. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ef 10 528 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [10 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 8.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 18, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a piromenyét. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 4 kaját bezabál a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 479 pontot. A következő körben tehát 487 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY)
Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához.

QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 338. fordulód.

Erő: 37 (42) Szint: 28 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 39 (43) Támadás: 30 (32) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (33) Védekezés: 40 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 71/71 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 437/404 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (43) Varázspont: 722/391 Pénz: 4112 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 55/16 Pszi pont: 176/457 EFejl: 30
Eddig összesen 2834 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 401 TP-t kaptál. Jelenleg 2 452 823 TP-d van. A következő szinthez még 147 177 TP szükséges. Trófeáid: quwarg tűzköpő, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 6469 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/22 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/3 ütőfegyverek: 32/80 (+17%) lőfegyverek: 24/46 (+1%)
dobófegyverek: 21/86 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); bronzhegyű nyíl (#94) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
119,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/51 (+59%) 2. nyomkövetés: 62/2 (+35%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 17/75 (+9%) 5. csapdakészítés: 23/67 (+15%) 6. csapdaészlelés: 16/16
7. gyógyítás: 46/69 (+3%) 8. titkosírás: 21/10 9. felderítés: 27/43
10. szörnyidomítás: 12/87 (+22%) 11. teológia: 35/25 (+16%) 12. taumaturgia: 40/57 (+408%)
13. szerencsejáték: 8/30 14. versengés: 12/91 15. zene: 26/63 (+16%)
16. szörnyismeret: 47/5 (+33%) 17. pszi: 23/15 (+1%) 18. zárnyitás: 5/14
19. vadászat: 21/57 20. bányászat: 42/41 21. úszás: 8/24
22. főzés: 14/95 (+10%) 23. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: küldetés, labirintus (20)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) a lélek védelme (#57)
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) varázsvédelem (#34) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
piromenyét (#99) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 47.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1427 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 2 fokhagyma (#403) 1 csatabárd (#555)
92 vashegyű nyíl (#176) $39 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
18 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 1 moa harci nadrág (#1862)
993 vasérc (#152) 2414 quwarg tojás (#360) 395 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 348 pirkit (#153) 940 kaja (#2)
12 ogwawa kulcs (#1376) 184 sallank karom (#128) 944 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 32 szuperkötél (#209) 163 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 1 olló (#335) 707 vas dobónyíl (#189)
802 nyílvessző (#108) 44 jégszilánk (#1128) 2 tarantulakarom (#887)
1181 isteni könnycsepp (#260) 72 megsemmisítő (#1540) 54 tolmokov-koktél (#351)
244 sötét ital (#284) 451 rókafarok (#124) 425 gyöngymangó (#135)
750 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
13 óndarab (#85) 20 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124)
3 szárnyas hernyó (#69) 3 ugh méreg (#166) 24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 5 álompor (#396) 10 angyalok gyűrűje (#529)
1 éjkő (#2369) 1 Fekete Kehely (#283) 2 gyógykenőcs (#313)
1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304) 1 megsemmisítő (#1540)
9 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 remák szív (#264)
10 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 1 uzbány csőr (#169)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

112 113 114 115 116 117 118 119 120
42
43
44
45
46
47
48
(113,47) piromenyétek (#99), csontváz lord (#177), dermesztő lidérc (#645), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 27. jellempróba, oltár
(114,46) vadász tatu (#10), uzbány (#102)
(114,47) márványtorony (#175), 45. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), Droma Shelagoru (#973), quwarg harcos (#201)
(115,47) törpemammut (#115), zombi mester (#251), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(116,45) nukleáris cickány (#155), kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), Csillag (4549. kalandozó), aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168)
(116,46) burástya királynő (#759), dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202), tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(116,47) trikornis (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(117,44) Thargodan csontváz (#297), szubreális vámpír (#223), Raia rúnaköve, Tharr oltár, 41. jellempróba
(118,43) quwarg boly (#359), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), 255. jellempróba, nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 34. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), Fekete Köpeny (1808. kalandozó)
(118,44) sullárok (#101), Elenios rúnaköve, 29. jellempróba, oltár
(119,45) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, szent tölgyfa (#393), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek