| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. aug. 5. 9h:06' EZ A 520. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 521. játékheted kezdete: aug. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Energialándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 233 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Notermanthi szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 3780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 14, gyógyulás: 64, összesen: +50 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály testét. (2 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
7392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 51, gyógyulás: 148, összesen: +97 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály köpenyét. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+66 varázspont.) A lidérckirály karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a lidérckirály testét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
7392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 35, gyógyulás: 2, összesen: -33 ÉP}
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Energialándzsával tökéletesen perforálod az ében hadúr testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 244 életpontot sebeztél. Az ében hadúr vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 62, gyógyulás: 74, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [371,24] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál fejét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál jobb lábát. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 228 életpontot sebeztél. A halálelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. 10000 életpontot vesztettél.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 10000, gyógyulás: 47, összesen: -9953 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[370,23] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy Thargodan légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a Thargodan légiós bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) A Thargodan légiós karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 36 életpontot vesztettél. Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megütöd a Thargodan légiós bal karját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 111, gyógyulás: 162, összesen: +51 ÉP}
| m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr bal karját. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 46, gyógyulás: 140, összesen: +94 ÉP}
(Továbbmész...) [371,25] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy skarlátdémon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 205 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (86 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a skarlátdémon fejét. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Üdvözlésképpen egy skarlátia varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a skarlátdémon testét. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). A skarlátdémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12549 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 515, gyógyulás: 239, összesen: -276 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón farkát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír drakón testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a zafír drakón csontos pofáját. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A zafír drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 78, gyógyulás: 119, összesen: +41 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi báró jobb vállát. (6 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 198 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró izmos testét. (4 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 178 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], 8 fekete gyöngy és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 486, gyógyulás: 225, összesen: -261 ÉP}
| h 578 6 | használod az 578. tárgyat |
| v 198 367 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[367,10] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy viharóriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Energialándzsával kicsit megsebzed a viharóriás testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 49 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 157, gyógyulás: 91, összesen: -66 ÉP}
| m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi az ében hadúr bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr testét. (5 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 68, gyógyulás: 141, összesen: +73 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón bal oldalát. (5 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 28, gyógyulás: 128, összesen: +100 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi báró bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró kosfejét. (7 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró testét. (4 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 85 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 96 arany, -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 258, gyógyulás: 220, összesen: -38 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. A viharóriás öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Energialándzsával kicsit megsebzed a viharóriás testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 163, gyógyulás: 91, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [367,8] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy Shear'niz'il. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Energialándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5359 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 2, gyógyulás: 78, összesen: +76 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (7 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karma a fejed mellett suhan el! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a Sötétség Hercege jobb oldalát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP] 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 289, gyógyulás: 182, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A messzeségben füstoszlopot látsz.
| be 620 | bemész a 620. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón bal első lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón testét. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a márvány drakón a farkával, de elhibázta! A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 91, gyógyulás: 118, összesen: +27 ÉP}
| m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [364,5] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áldott okerón került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón bal középső lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áldott okerón testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 198 életpontot sebeztél. Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [363,4] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia angyala. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi fejét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 236 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. 3780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 13, gyógyulás: 63, összesen: +50 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lidérckirály nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály testét. (7 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd a lidérckirály testét. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Karmait felemelve, a lidérckirály meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 32, gyógyulás: 165, összesen: +133 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 189 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP]. 8299 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 193, gyógyulás: 138, összesen: -55 ÉP}
| gyk 1227 40 | gyakorolsz az 1227. tárggyal 40 pontért |
| ek 500 5 | t. energia kisütése: 500 5 |
| szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
| SHEAR'NIZ'IL (7005. SZÖRNY) A Thargodan mágusok által a Sötét Földre zúdított sáskahad, a skarlátdémonok az élet esküdt ellenségei. Sajnos a világukba vezető kapu kinyitásakor valahogy átjutott népük egyik leghatalmasabb és legveszedelmesebb tagja is, Shear'niz'il. Ez a velejéig romlott lény akkurátusan nekilátott, hogy gonosz átkaival és betegségeivel kiirtsa az összes útjába kerülő értelmes lényt. |
| Erő: | 52 (76) | Szint: | 36 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 46 (54) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 53 (64) | Védekezés: | 129 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/40 év |
| Egészség: | 45 (66) | Életpont: | 729/848 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 46 (53) | Varázspont: | 1489/3 | Pénz: | 2577 arany | Kép. pont: | 5 |
| Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 164/156 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 32/65 (+12%) | szúrófegyverek: | 29/77 (+11%) |
| vágófegyverek: | 20/88 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/23 |
| dobófegyverek: | 34/14 (+9%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) << óriásölő (#528) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 41/14 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 84/88 (+29%) | 3. mászás: | 23/79 (+33%) |
| 4. csapdakészítés: | 30/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/86 | 6. gyógyítás: | 34/29 |
| 7. titkosírás: | 3/96 | 8. felderítés: | 24/98 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 14/56 |
| 10. teológia: | 61/47 (+30%) | 11. taumaturgia: | 80/57 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/8 | 14. harcművészetek: | 32/28 | 15. zene: | 6/44 |
| 16. szörnyismeret: | 39/78 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/1 |
| 19. vadászat: | 7/66 | 20. vitalitás: | 2/96 | 21. bányászat: | 33/21 (+12%) |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 6/72 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
| Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
| tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | sorvasztás (#102) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | lidérckirály (#316) | háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | varázsvédelem (#34) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
| 3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
| TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
| A tudati térben összegyűjtött TU-k: 10774. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 243. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 5 | bűvös shuriken (#562) | 1 | drótszőr (#37) | |||
| 5 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | |||
| 2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 12 | ragasztó (#83) | |||
| 2 | varázskő (#305) | 13 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 742 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
| 9 | fekete gyöngy (#99) | 2 | főnixtoll (#563) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
| 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mithril (#352) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zöld üveg (#82) | |||