TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. szept. 23. 15h:04'
EZ A 806. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD
807. játékheted kezdete: szept. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX
|
BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Caramonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy szőrös azuka! Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz Frank Onesteinnel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy árnygyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz Fehér Hollóval. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar iszákos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz Mehanidas Trakkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz NaUgyanKiivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Fehér Hollóval. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Frank Onestein, amikor összefutottatok, adott neked 12 isteni könnycseppet, egy szent jogart és 2 ork csodaszert. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+260 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+85 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 31 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
[7 pontot használtál fel, van még 608.]
| * 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 608.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 603.]
| * 3. KP: |
használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy agyburok varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Agyburok feszül a tudatod köré. [1 pontot használtál fel, van még 602.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 581.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+14 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 591.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 127. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]
| * 5. KP: |
elmormolod a 86. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 586.]
| v 59 |
elmormolod az 59. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]
| kf 1570 820 |
kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 820. tárggyal |
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
| h 1271 312 |
használod az 1271. tárgyat |
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 576.]
| hh 1253 1534 |
használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 570.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 49 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 aranytűt. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 529.]
| a 43 3588 52 |
átadod a 43. tárgyat a 3588. kalandozónak (52 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 52 tükröt Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 529.]
| aa 1137 1113 271 |
átadod az 1137. tárgyat az 1113. tárgyat a 271. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar pálinkát Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 2 varkaudar csontot Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szürke bőrkesztyűt Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 529.]
| a 348 5439 1 |
átadod a 348. tárgyat az 5439. kalandozónak (1 darabot) |
Már túl sok tárgy van nála, ezt nem adhatod neki oda. [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,59] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy óriáspók!
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
[38 pontot használtál fel, van még 491.]
| v 96 74 58 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(136,59) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Utad során felfedezel egy vaskohót. Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 481.]
| be 709 138 19 |
bemész a 709. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 476.]
| m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,59] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Látsz egy márványtornyot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [137,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy rát-fát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
[15 pontot használtál fel, van még 461.]
| kt 69 5 |
elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 411.]
| v 96 95 107 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(136,59) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303), 50. jellempróba
(137,59) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Van itt egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 401.]
| be 497 4 |
bemész a 497. épületbe |
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar bajnok
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 28 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits jobb oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 356.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +240 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 356.]
| m 6 4 |
mozogsz nyugatra, délre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[137,59] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Megmutatod a ruhádra aggatott drágakövet, a cirkuszi kitűzőt. Széles vigyorral arcán enged utadra.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Sötét halál, 1 Orbitális mackósajt, 1 Influenza, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Sötét halál, 1 Kaszabolósáska, 1 Influenza. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Influenza, 1 Sötét halál, 1 Déja vu, 1 Vérfürdető magszim, 1 Mákrózsa főzet. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét halál, 1 Ellenvarázslat, 1 Aranyeső, 1 Temető. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 916 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 76 darab aranyérmét.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (139 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 112 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 74 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló jobb karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 39 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3016 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 253, gyógyulás: 0, összesen: -253 ÉP}
Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. Egy embernyi nagyságú nyálkás szörny válik ki a sötétből, csápjai vaksin kutakodnak irányodba. - Ez egy ryuku-evő - döbbensz rá, ahogy a mozgását figyeled. Azt hitted ilyesmi csak a mesékben létezik. A rajtad lévő ryuku nadrág megmenthetne, de már nincs idő levetni, egyetlen esélyed a menekülés. Loholva rohansz végig a már ismert folyosókon, és rendkívül szerencsésnek érzed magad, hogy ellenfeled hamar feladja az üldözést. [Ha legközelebb ebbe a helyzetbe kerülsz, és meg szeretnéd ryuku-val etetni a lényt, legyen nem beKFelt ryuku tárgyad.] Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)
(Továbbmész...) [137,60] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaszabolósáska. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 320.]
| kt 65 5 |
elkészíted a 65. tárgyat (5 darabot) |
Sajnos nincs nálad bőrpáncél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szöges páncélt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 320.]
| m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[138,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy technokolin. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a technokolin köpőszervét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A technokolin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 36 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt városépítkezést. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [139,62] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [140,63] A terep továbbra is ritka erdő. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Látsz egy korongfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy bandita. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bandita jobb karját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita jobb karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a bandita jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. Szereztél 15 aranyat. 865 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 305.]
| m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[140,64] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [140,65] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
Észreveszel egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 295.]
| kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.































































































































































































Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 275.]
| ek 503 102 101 |
t. energia kisütése: 503 102 101 |
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(137,59) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, kísértetvarázsló (#424)
(137,60) kaszabolósáska (#83), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), oltár, városépítkezés (#398), 25. jellempróba
(138,61) technokolin (#50), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587)
(139,62) bávatag golombár (#165)
(140,63) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bávatag golombár (#165), bandita (#758)
(140,64) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(140,65) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, 40. jellempróba
[102,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az ezoterikus mardel jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1593 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Frank Onesteinnel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Caramonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy szőrös azuka a hátasa. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]
| kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg támad rád.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élőholt mirg támad rád.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy orgyilkos tőr, egy rövid íj, egy mutáns csont és egy bronzhegyű nyíl. Egy élőholt mirg támad rád.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élőholt mirg jön feléd.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok jön feléd.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megcsapod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 225.]
| szk 361 |
keresed a 361. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
| h 1602 151 5 |
használod az 1602. tárgyat |
Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 5 szvó-ektoplazmát dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 50 isteni könnycseppet találsz. (Nincs mibe rakni 37 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 353 662 |
leírod az 1322. kalandozónak a 353. szörnyet a 662. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tesh alligátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) alligátorbőr cipőt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 380 653 |
leírod az 1322. kalandozónak a 380. szörnyet a 653. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Leah avatárja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varkaudar tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 636 654 |
leírod az 1322. kalandozónak a 636. szörnyet a 654. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sarki róka. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) darázsfarkat. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 637 658 |
leírod az 1322. kalandozónak a 637. szörnyet a 658. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jegesmedve. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) aurach bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 638 661 |
leírod az 1322. kalandozónak a 638. szörnyet a 661. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy yeti poronty. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) alligátorbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 640 670 |
leírod az 1322. kalandozónak a 640. szörnyet a 670. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagyféreg. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 641 701 |
leírod az 1322. kalandozónak a 641. szörnyet a 701. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ulkor jéglény. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rahn ékkövet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 642 703 |
leírod az 1322. kalandozónak a 642. szörnyet a 703. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hópárduc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) medúzacsápot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 643 709 |
leírod az 1322. kalandozónak a 643. szörnyet a 709. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rozmárember. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 1322 650 828 |
leírod az 1322. kalandozónak a 650. szörnyet a 828. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagymágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varázsfiolát. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 4787 636 1070 |
leírod a 4787. kalandozónak a 636. szörnyet az 1070. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sarki róka. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) yetiszivet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 4787 7000 1072 |
leírod a 4787. kalandozónak a 7000. szörnyet az 1072. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Métely. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ulkor gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 4787 7126 1601 |
leírod a 4787. kalandozónak a 7126. szörnyet az 1601. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Rodrig. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 4787 7133 1605 |
leírod a 4787. kalandozónak a 7133. szörnyet az 1605. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar felderítő. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Aritma ostorát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 4787 7143 1623 |
leírod a 4787. kalandozónak a 7143. szörnyet az 1623. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mocsárivérc. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) aranyozott klipszet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 4787 0 1629 |
leírod a 4787. kalandozónak az 1629. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koboldkoronát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| in 4787 0 1633 |
leírod a 4787. kalandozónak az 1633. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kisebb teleportkövet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
| * 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 219.]
| * 2. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 219.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 219.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 19 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 26, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 476 pontot. A következő körben tehát 676 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 231. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 335. fordulód.
| Erő: |
32 (45) |
Szint: |
27 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
162 cm |
| IQ: |
36 (60) |
Támadás: |
36 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
66 kg |
| Ügyesség: |
25 (28) |
Védekezés: |
51 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
26/28 év |
| Egészség: |
20 (22) |
Életpont: |
400/318 |
Jellem: |
jó (745) |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
24 (41) |
Varázspont: |
790/311 |
Pénz: |
57190 arany |
Kép. pont: |
34 |
| Tudatpont: |
40/11 |
Pszi pont: |
223/4 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 3081 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17222 TP-t kaptál. Jelenleg 2217753 TP-d van. A következő szinthez még 82247 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
Rodrig,
acélkolosszus. A 305. fordulódban 107781 arany került a bankszámládra. 109397 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
2/22 |
ökölvívás: |
10/11 (+61%) |
szúrófegyverek: |
3/22 |
| vágófegyverek: |
3/96 |
ütőfegyverek: |
31/49 (+4%) |
lőfegyverek: |
27/57 (+5%) |
| dobófegyverek: |
13/28 (+44%) |
|
|
|
|
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vadászkés (#1264) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); sallank nyíl (#129) (13 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
11/73 |
2. nyomkövetés: |
82/13 (+24%) |
3. lopás: |
1/37 |
| 4. mászás: |
14/63 (+5%) |
5. csapdakészítés: |
21/12 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
9/83 |
| 7. gyógyítás: |
51/51 |
8. titkosírás: |
3/92 |
9. felderítés: |
28/77 (+24%) |
| 10. szörnyidomítás: |
6/69 |
11. teológia: |
40/63 (+9%) |
12. taumaturgia: |
35/90 (+9%) |
| 13. szerencsejáték: |
3/2 (+10%) |
14. versengés: |
16/53 (+14%) |
15. harcművészetek: |
6/40 |
| 16. zene: |
18/87 |
17. szörnyismeret: |
35/42 (+30%) |
18. pszi: |
25/16 (+11%) |
| 19. zárnyitás: |
3/78 |
20. vadászat: |
22/14 |
21. vitalitás: |
1/30 |
| 22. bányászat: |
31/24 |
23. úszás: |
4/22 (-200%) |
24. csapatmunka: |
5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 25 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| ősi szellem (#422), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| energiafolyam (#136, 24 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 195 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 24 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166.
|