| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. máj. 23. 9h:08' EZ A 509. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD 510. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| bb 641 | beraksz a bankba a 641. tárgyat |
| kno 11 5 | képesség-növelés 11 |
| flh 34 351 | felt. lőfegyver haszn. 34 a 351. tárggyal |
| v 96 309 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
[309,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek.
| vtn 75 | varázslat tanulás: a 75. varázslatot |
| v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
| m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Banyapók testét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a Banyapók testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Banyapók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 44, gyógyulás: 110, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) [375,57] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében halálhajcsár került az utadba. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár fejét. (4 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 0, gyógyulás: 85, összesen: +85 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Energialándzsával tökéletesen perforálod a sziklaskorpió testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 212 életpontot sebeztél. A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 2 toxylt.) 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [375,56] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áldott okerón lehet. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón testét. (8 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. (ld. enc.) 1000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 0, gyógyulás: 132, összesen: +132 ÉP}
| m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr testét. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 52, gyógyulás: 117, összesen: +65 ÉP}
(Továbbmész...) [374,54] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a halálelementál jobb lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál ébentestét. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Mancsával a halálelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 16, gyógyulás: 41, összesen: +25 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath fejét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és egy vasérc. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós jobb oldalát. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 81, gyógyulás: 6, összesen: -75 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós fejét. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 81, gyógyulás: 89, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [373,53] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy jégelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Energialándzsával több döféssel felnyársalod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 229 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 20, gyógyulás: 50, összesen: +30 ÉP}
| m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [373,51] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.
(Továbbmész...) [374,50] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. Felfedeztél egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Mnebolath támad rád.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Tharr haragja varázslatot. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 21, gyógyulás: 51, összesen: +30 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus testét. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megcsapod a Thargodan mágus bal lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 138, gyógyulás: 133, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a halálelementál testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mancsával a halálelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! A halálelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
| m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [373,48] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dűnelord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnelord jobb oldalát. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dűnelord kígyózó csápját. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 71 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. A dűnelord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 330, gyógyulás: 89, összesen: -241 ÉP}
| vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| szk 308 | keresed a 308. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 33 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
| MÁGIAFELOLDÁS (75. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal rajtad érvényben levő varázslatokat szüntethetsz meg (pl. láthatatlanság). Kiadása 5 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. Az általad felrakott varázslatoknál mindig biztos a siker, a mások által rád mondott, ártó szándékú varázslatoknál a siker az ellenfél teológiájának/taumaturgiájának (a rád rakott varázslat típusától függően) és a te taumaturgiádnak a különbségétől függ. Van néhány varázslat, amelyet mágiafeloldással nem lehet eltávolítani. A mágiafeloldáshoz a V 75 <varázslatszám> parancsot kell kiadnod. Ha egyszerre több azonos sorszámú (de más paraméterű) varázslat is van rajtad, a mágiafeloldás mindig az elsőt fogja megszüntetni. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
| ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
| RÉM (315. SZÖRNY) A Rémek negatív energiából álló entitások, amelyek a létezés ellentéteként keletkeztek olyan helyeken, ahol túl sok halál, túl sok borzalmas esemény zavarta meg az asztrális teret. A Rémek gyakorlatilag elpusztíthatatlan lények, amelyek a halandók életesszenciájával táplálkoznak. Szerencsére, még soha egyetlen Rém sem találta meg az utat a Sötét Földről az anyagi síkra, de ha ez mégis megtörténne, az a mi világunk végét és pusztulását jelentené, mert Ghallán nem létezik olyan teremtmény vagy erő, amely a Rémmel szembeszállhatna. A Rémet különleges képességei miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
| Erő: | 52 (74) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 44 (52) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 50 (58) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/47 év |
| Egészség: | 43 (59) | Életpont: | 650/714 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 44 (51) | Varázspont: | 1277/606 | Pénz: | 2850 arany | Kép. pont: | 3 |
| Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 164/166 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 31/98 (+7%) | szúrófegyverek: | 28/97 (+2%) |
| vágófegyverek: | 20/88 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/23 |
| dobófegyverek: | 33/46 (+8%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) << óriásölő (#528) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); tolmokov-koktél (#351) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 40/98 | 2. nyomkövetés: | 82/94 (+34%) | 3. mászás: | 21/63 |
| 4. csapdakészítés: | 30/40 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/86 | 6. gyógyítás: | 34/20 |
| 7. titkosírás: | 3/96 | 8. felderítés: | 24/96 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 14/56 |
| 10. teológia: | 63/43 (+13%) | 11. taumaturgia: | 83/40 (+524%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/8 | 14. harcművészetek: | 31/28 | 15. zene: | 6/41 |
| 16. szörnyismeret: | 39/20 (+20%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/1 |
| 19. vadászat: | 7/66 | 20. vitalitás: | 2/74 | 21. bányászat: | 32/40 (+6%) |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 6/40 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) |
| Pörhemór köre (#205) (128,10,2) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
| hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
| óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | varázsenergia (#161) |
| éber kakukk (#3) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | lidérckirály (#316) | háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | varázsvédelem (#34) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
| 3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | 1 | bronz taider (#641) | |||
| 2 | drótszőr (#37) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 24 | kaja (#2) | |||
| 1 | madártoll (#112) | 6 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 4 | ragasztó (#83) | 8 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 95 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
| 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | vasérc (#152) | |||