326. forduló, 328. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 19. 9h:06'
EZ A 509. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
510. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [371,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bronz taidert (500 arany).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. Pislogva figyeled a tájat, valahogy minden olyan más. Fáradt, kimerült és étvágytalan vagy. Kajára nézni sem tudsz. Miféle fertőző nyavalyát szedtél össze nemrégiben?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+146 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+510 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. A lottó 763. hetének nyerőszámai: 12, 10, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy Banyapók nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 660.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 658.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 654.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 644.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 635.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 634.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 632.]

h 473 2 használod a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 632.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 232 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 612.]

m 5 2 3 mozogsz délnyugatra, keletre, délkeletre
[370,63] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy méregféreg. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg fejét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg nyakát. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a méregféreg ízelt testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 9855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1036, sebződés: 48, gyógyulás: 183, összesen: +135 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Arbedark irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy káoszbajnok!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal vállát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok bal vállát. (7 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszbajnok testét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 92, gyógyulás: 146, összesen: +54 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy smaragd drakón!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón jobb első lábát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón bal hátsó lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 58, gyógyulás: 118, összesen: +60 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy Notermanthi báró!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró testét. (9 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 171 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a Notermanthi báró testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 163 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1022, sebződés: 440, gyógyulás: 121, összesen: -319 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 1 pszi kristályt. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [371,63] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy albinó küklopsz közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (53 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz szőrös lábát. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 107, gyógyulás: 89, összesen: -18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [372,64] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy taalru herceg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru herceg póklábát. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A taalru herceg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 37, gyógyulás: 116, összesen: +79 ÉP}

Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. [89 pontot használtál fel, van még 523.]

m 1 mozogsz északkeletre
[373,63] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Látsz egy gejzírt. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy méregféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a méregféreg testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 9855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 127, gyógyulás: 174, összesen: +47 ÉP}

Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [7 pontot használtál fel, van még 516.]

h 578 6 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 6 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [30 pontot használtál fel, van még 486.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[374,62] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy viharóriás. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás jobb lábát. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel meghorzsolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A viharóriás egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 70, gyógyulás: 135, összesen: +65 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy áldozati oltárt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad.

(Továbbmész...) [374,61] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ében sziklatornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Fortuna egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod]
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr testét. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 76, gyógyulás: 116, összesen: +40 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy zafír drakón!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón testét. (7 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A zafír drakón feléd harap, de sikertelenül. A zafír drakón melléd csap a farkával! Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a zafír drakón pikkelyes testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 72, gyógyulás: 123, összesen: +51 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy taalru herceg!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg bal oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru herceg jobb oldalát. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 21 arany, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 37, gyógyulás: 117, összesen: +80 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 1 Thargodan koronát. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy Notermanthi. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 71 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 232 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Notermanthi meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 10 arany és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-53 életerő.)

(Továbbmész...) [375,61] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Banyapók került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Banyapók nyolcszemű fejét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Banyapók testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A Banyapók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 1 toxylt.) 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 17, gyógyulás: 103, összesen: +86 ÉP}

Észreveszel egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Szörnyen éhezel. (-56 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [61 pontot használtál fel, van még 425.]

m 2 mozogsz keletre
[376,61] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé.

Észreveszel egy sárkánybarlangot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van! Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Szörnyen éhezel. (-56 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [7 pontot használtál fel, van még 418.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón bal szárnyát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír drakón pikkelyes testét. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón farkát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 137, gyógyulás: 137, összesen: +0 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. A barlang kiszélesedik egy óriási barlangcsarnokká. Középen hatalmas kupac kincs hever! A kincs most azonban másodlagos szempont. Az elsődleges szempont, sok-sok tonnájával a kincs tetején ül, és úgy néz rád, mint macska az egérre. Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... [30 pontot használtál fel, van még 388.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[376,60] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Látsz egy áldozati oltárt. Felfedeztél egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz.

Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-56 életerő.)

(Továbbmész...) [375,59] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában.

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-54 életerő.)

(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(370,63) méregféreg (#784), ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293), smaragd drakón (#321), Notermanthi báró (#323), érclelőhely
(371,63) albinó küklopsz (#338), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720)
(372,64) Elenios oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, taalru herceg (#307)
(373,63) gejzír (#576), Fairlight oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), méregféreg (#784)
(374,61) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), ében hadúr (#294), zafír drakón (#320), taalru herceg (#307), érclelőhely, Notermanthi (#257)
(374,62) viharóriás (#278), áldozati oltár (#586), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(375,59) érclelőhely
(375,61) Banyapók (#305), törpe bánya (#435), érclelőhely
(376,60) áldozati oltár (#586), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(376,61) sárkánybarlang (#620), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, zafír drakón (#320)

[374,58] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!

Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-58 életerő.) [21 pontot használtál fel, van még 367.]

szk 278 keresed a 278. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy viharóriást. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 361.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 233 TVP-t kell elköltened.]

Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-52 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 321.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 193 TVP-t kell elköltened.] Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Szörnyen éhezel. (-54 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 153 TVP-t kell elköltened.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-55 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-54 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 27, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 668 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZ TAIDER (641. TÁRGY)
A taider egy ősi fegyver, egy hosszú lándzsa, a végén a fő hegy alatt két keresztrúd van, amelyek mindegyike mindkét végén hegyes, így a taidert oldalt mozdítva, az ellenfelet megütve is komoly sebet lehet okozni. A bronz taider egy mágikus fegyver, amelyet törpe mesterkovácsok készítettek nagyhatalmú mágusok segítségével. Az egyszerű bronz lándzsának álcázott tárgyat sokan néhány aranyért eladnák, mondván, hogy forgatása nehézkes, kényelmetlen. Ha azonban egy avatott fegyverforgató kezébe kerül, akinek szúrófegyver szakértelme legalább 30. szintű, és jelleme semleges, kiderül a fegyver igazi hatalma. A fegyver sárgás fénnyel kezd izzani, forgatóját bizsergetően kellemes érzés járja át, úgy érzi, nem fél semmitől és senkitől. És egy ilyen fegyverrel a kezében talál igaza is van! A bronz taider egy 10D4 sebzésű mágikus fegyver, +5 támadással. A lándzsa néha puha ütést mond ellenfeledre, és ha Tharr hívő vagy, időnként +1 támadást tudsz a bronz taiderrel leadni, ha szörny ellen harcolsz.

ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY)
Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak!

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

Erő: 51 (73) Szint: 34 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 44 (52) Támadás: 59 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 50 (58) Védekezés: 109 Menekülés: 20 % Életkor: 34/47 év
Egészség: 43 (59) Életpont: 649/470 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (51) Varázspont: 1247/591 Pénz: 2755 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 164/125 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 15
Eddig összesen 3243 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 96575 TP-t kaptál. Jelenleg 5414335 TP-d van. A következő szinthez még 85665 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, mópat fatty, triklem drakolder. A 313. fordulódban 9169 arany került a bankszámládra. 9810 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 31/91 (+11%) szúrófegyverek: 28/95 (+2%)
vágófegyverek: 20/88 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/23
dobófegyverek: 33/38 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) << óriásölő (#528) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/98 2. nyomkövetés: 82/60 (+23%) 3. mászás: 21/63 (+24%)
4. csapdakészítés: 30/34 (+6%) 5. csapdaészlelés: 25/86 6. gyógyítás: 34/20
7. titkosírás: 3/96 8. felderítés: 24/89 9. szörnyidomítás: 14/56
10. teológia: 63/27 (+16%) 11. taumaturgia: 78/16 (+12%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/8 14. harcművészetek: 31/28 15. zene: 6/41
16. szörnyismeret: 39/0 (+20%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/1
19. vadászat: 7/66 20. vitalitás: 2/74 21. bányászat: 32/34 (+16%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 6/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1)
Pörhemór köre (#205) (128,10,2) méregsemlegesítés (#14) skarlátia (#293) erőpajzs I (#12)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178)
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> varkaudar che-pap (#704)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) varázsvédelem (#34) >> Notermanthi báró (#323)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 bűvös shuriken (#562) 1 drótszőr (#37)
6 ében toboz (#578) 2 fiatalság itala (#473) 1 isteni könnycsepp (#260)
11 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 10 ragasztó (#83)
1 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128) 2 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
575 arany (#50) 1 iknegurin (#541) 1 mithril (#352)
1 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248) 1 pszi kristály (#618)
1 Thargodan korona (#543) 8 toxyl (#591)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(374,58) nekrofun (#173), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek