| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. szept. 17. 12h:15' EZ A 805. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD 806. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
| tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| hu 140 | hulladék: 140 |
| kf 1570 817 278 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 817. tárggyal a 278. tárgyat |
| h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
| hh 1253 1534 201 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 201. tárgyat |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| a 1113 3588 1 | átadod az 1113. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot) |
| aa 1137 174 57 | átadod az 1137. tárgyat a 174. tárgyat az 57. tárgyat |
| aa 72 189 | átadod a 72. tárgyat a 189. tárgyat |
| kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| m 2 | mozogsz keletre |
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 | mozogsz keletre |
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
| be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos jobb karját. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos bal oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb karját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos nyakát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos bal karját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a varkaudar iszákos fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}
| m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [128,39] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1604 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [127,40] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.
| m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1092 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [125,42] Továbbra is dombság. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [125,43] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 122 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel.
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
| kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| h 1602 27 17 | használod az 1602. tárgyat |
| ef 30 | energia fejlesztése 30 |
| in 3588 7124 1533 | leírod a 3588. kalandozónak a 7124. szörnyet az 1533. tárgyat |
| in 3588 7125 1562 | leírod a 3588. kalandozónak a 7125. szörnyet az 1562. tárgyat |
| in 3588 7126 1570 | leírod a 3588. kalandozónak a 7126. szörnyet az 1570. tárgyat |
| in 3588 7133 1633 | leírod a 3588. kalandozónak a 7133. szörnyet az 1633. tárgyat |
| in 3588 0 1659 | leírod a 3588. kalandozónak az 1659. tárgyat |
| in 3588 0 1699 | leírod a 3588. kalandozónak az 1699. tárgyat |
| in 3588 0 1733 | leírod a 3588. kalandozónak az 1733. tárgyat |
| in 4363 7133 1235 | leírod a 4363. kalandozónak a 7133. szörnyet az 1235. tárgyat |
| in 4363 0 1570 | leírod a 4363. kalandozónak az 1570. tárgyat |
| in 4363 0 1699 | leírod a 4363. kalandozónak az 1699. tárgyat |
| in 4363 0 1786 | leírod a 4363. kalandozónak az 1786. tárgyat |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
| Erő: | 31 (44) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (60) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/27 év |
| Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 399/418 | Jellem: | jó (707) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 23 (36) | Varázspont: | 765/317 | Pénz: | 56451 arany | Kép. pont: | 34 |
| Tudatpont: | 40/13 | Pszi pont: | 218/0 | EFejl: | 18 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 6/47 (+36%) | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
| ütőfegyverek: | 31/15 (+4%) | lőfegyverek: | 27/18 (+4%) | dobófegyverek: | 10/5 (+30%) |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vadászkés (#1264) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); sallank nyíl (#129) (13 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 80/91 (+20%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 14/11 | 5. csapdakészítés: | 20/58 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/58 |
| 7. gyógyítás: | 51/40 | 8. titkosírás: | 3/49 | 9. felderítés: | 27/15 (+3%) |
| 10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 39/44 (+13%) | 12. taumaturgia: | 34/48 (+14%) |
| 13. szerencsejáték: | 2/39 | 14. versengés: | 15/8 | 15. harcművészetek: | 6/40 |
| 16. zene: | 18/76 | 17. szörnyismeret: | 32/55 (+20%) | 18. pszi: | 24/52 (+13%) |
| 19. zárnyitás: | 3/78 | 20. vadászat: | 22/3 | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/19 (+4%) | 23. úszás: | 2/96 | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 75% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 25 TVP-ért |
| készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| ősi szellem (#422), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| fürkésző szemek (#213) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | Donna d'Raon (#2000) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 3) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 174 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 38 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bőrsisak (#57) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
| 2 | gyíkfű (#201) | 1 | harci kalapács (#174) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
| 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | rézsisak (#72) | 4 | sallank nyíl (#129) | |||
| 1 | szent jogar (#150) | 1 | tükör (#43) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 4 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
| 2 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 20 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
| 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 59 | víz (#27) | |||||