| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. szept. 17. 9h:18' EZ A 805. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD 806. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| fkt 29 5 | felt. készítesz a 29. tárgyat (5 darabot) |
| tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
| tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| kf 820 1570 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1570. tárggyal |
| im | imádkozol |
| h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
| hh 1253 1534 201 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 201. tárgyat |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 29 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
| a 1113 3588 2 | átadod az 1113. tárgyat a 3588. kalandozónak (2 darabot) |
| aa 87 224 126 | átadod a 87. tárgyat a 224. tárgyat a 126. tárgyat |
| aa 107 89 51 | átadod a 107. tárgyat a 89. tárgyat az 51. tárgyat |
| aa 90 65 57 | átadod a 90. tárgyat a 65. tárgyat az 57. tárgyat |
| aa 72 96 247 | átadod a 72. tárgyat a 96. tárgyat a 247. tárgyat |
| v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
| hu 51 | hulladék: 51 |
| kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| m 2 | mozogsz keletre |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 64 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az arató csattanat fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| d 92 | eldobod a 92. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1593 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz jobb oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. Kritikus ütés! (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a csontváz lord jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
| be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló nyakát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 170 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [133,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tetemember. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember rotható húsát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [132,37] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 33 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 936 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
| m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [130,37] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Scipio vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [129,38] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Beornegaar. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 109 életpontot sebeztél. Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a vortexmágus testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a vortexmágus jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 4633 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Nem találtad el. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz hadúr jobb oldalát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a csontváz hadúr testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
| kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal vállát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| h 1602 27 17 | használod az 1602. tárgyat |
| ef 30 | energia fejlesztése 30 |
| in 5439 0 1076 | leírod az 5439. kalandozónak az 1076. tárgyat |
| in 5439 0 1117 | leírod az 5439. kalandozónak az 1117. tárgyat |
| in 5439 0 1128 | leírod az 5439. kalandozónak az 1128. tárgyat |
| in 5439 0 1158 | leírod az 5439. kalandozónak az 1158. tárgyat |
| in 5439 0 1234 | leírod az 5439. kalandozónak az 1234. tárgyat |
| in 3588 7123 1526 | leírod a 3588. kalandozónak a 7123. szörnyet az 1526. tárgyat |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
| SMARAGD ŐRSÁRKÁNY (344. SZÖRNY) Egy parányi ékszer, igazi tünemény ez az alig öklömnyi, csillogó sárkányutánzat. Ahogy a fejed körül röpköd, be nem áll a szája, folyton csacsog! Ahhoz képest, hogy egy másik létsíkról idézted meg, egészen jól megértitek egymást! A smaragd őrsárkány a legbecsesebb kincsedre vigyáz: az életedre. Ha a smaragd őrsárkány körülötted repked, biztonságban vagy: ha úgy halsz meg, hogy nincs a birtokodban deus ex machina, ő maga mond el egy varázslatot, melynek hatása a D.E.M.-ével egyezik meg! Ez a parányi élőlény nem véletlenül az élet szimbóluma: halál szavával és más varázslattal sem pusztítható el. Ha meg akarod idézni ezt az 5. szintű teremtményt, három fülemüle agyarra lesz szükséged. |
| Erő: | 30 (41) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (58) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (26) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/30 év |
| Egészség: | 20 | Életpont: | 399/464 | Jellem: | jó (703) | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 23 (34) | Varázspont: | 765/370 | Pénz: | 56447 arany | Kép. pont: | 34 |
| Tudatpont: | 37/27 | Pszi pont: | 218/4 | EFejl: | 1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 6/11 (+69%) | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
| ütőfegyverek: | 31/11 (+5%) | lőfegyverek: | 27/14 (+4%) | dobófegyverek: | 9/75 (+75%) |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vadászkés (#1264) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -12.); sallank nyíl (#129) (13 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 80/71 (+22%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 14/11 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 20/52 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/58 (-600%) |
| 7. gyógyítás: | 51/40 | 8. titkosírás: | 3/49 | 9. felderítés: | 27/12 (+2%) |
| 10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 39/31 (+16%) | 12. taumaturgia: | 34/34 (+17%) |
| 13. szerencsejáték: | 2/39 (+11%) | 14. versengés: | 15/8 (+48%) | 15. harcművészetek: | 6/40 |
| 16. zene: | 18/76 | 17. szörnyismeret: | 32/35 (+20%) | 18. pszi: | 24/39 (+12%) |
| 19. zárnyitás: | 3/78 | 20. vadászat: | 22/3 (+11%) | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/15 (+1%) | 23. úszás: | 2/96 | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 75% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 25 TVP-ért |
| készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| ősi szellem (#422), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | varázsszem (#184) | erőpajzs III (#127) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | fürkésző szemek (#213) | a lélek védelme (#57) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97), agybénítás (#114), izomernyesztés (#33) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | Donna d'Raon (#2000) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 3) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 174 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 47 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 30 | álompor (#396) | 2 | aranygyűrű (#193) | 3 | aranylánc (#191) | |||
| 1 | aranytoll (#572) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
| 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
| 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzpenge (#126) | 5 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | darázsszárny (#652) | 3 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
| 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 4 | fabontó (#106) | |||
| 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
| 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kötél (#92) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | mocsári penke (#148) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
| 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | pular kristály (#239) | |||
| 3 | réz papi karkötő (#307) | 2 | rövid íj (#107) | 6 | sallank nyíl (#129) | |||
| 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | spiritusz (#170) | 2 | szent jogar (#150) | |||
| 2 | szöges páncél (#65) | 1 | tükör (#43) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
| 23 | ugh méreg (#166) | 12 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
| 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 59 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 888 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 8 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 17 | fáklya (#36) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
| 1 | harci kalapács (#174) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 4 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 4 | madártoll (#112) | |||
| 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | 9 | nyílvessző (#108) | |||
| 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
| 1 | vortex talizmán (#812) | |||||||