| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. márc. 14. 9h:10' EZ A 499. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD 500. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| vv 220 | elmormolod a 220. varázslatot |
| p 69 23 | használod a 69. pszi képességet |
| be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
| kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
| m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Energialándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 215 életpontot sebeztél. A 8 qwarg rohamosztagos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 107 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 1700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [207,79] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [208,80] A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy gránátkaktuszt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mantikór. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mantikór bal szárnyát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mantikór testét. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) A mantikór többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+1 gonoszság.) A mantikór megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mantikór testét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) A mantikór többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A mantikór megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A mantikór szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 142, gyógyulás: 186, összesen: +44 ÉP}
| kt 429 10 | elkészíted a 429. tárgyat (10 darabot) |
| v 157 | elmormolod a 157. varázslatot |
| m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [209,78] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [209,77] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Energialándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {KCC:} Energialándzsával megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. A purifikátor császár meglök a szarvával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (185,60)-> 54 arany, -2 ÉP] 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 34, gyógyulás: 92, összesen: +58 ÉP}
| m 1 8 5 | mozogsz északkeletre, északra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Energialándzsával eltalálod a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 235 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [210,75] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester bal vállát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 249 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr fejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 236 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [209,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
| be 128 | bemész a 128. titkos labirintusba |
| kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
| lm 20 10 | mozogsz 20 10 |
| v 205 10 | elmormolod a 205. varázslatot |
| kf 1676 | kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat |
| lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 140 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar che-pap izmos testét. (8 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1425, sebződés: 381, gyógyulás: 266, összesen: -115 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar che-pap bal karját. (9 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar che-pap bal lábát. (9 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1456, sebződés: 382, gyógyulás: 272, összesen: -110 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar che-pap izmos testét. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar che-pap bal lábát. (9 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1490, sebződés: 390, gyógyulás: 259, összesen: -131 ÉP}
| vv 58 58 58 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
| lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 141 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 70 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar che-pap jobb oldalát. (9 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar che-pap izmos testét. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1375, sebződés: 389, gyógyulás: 256, összesen: -133 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 133 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar che-pap fejét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar che-pap bal karját. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 338, gyógyulás: 211, összesen: -127 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 138 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 63 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar che-pap bal lábát. (8 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar che-pap nyakát. (9 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1342, sebződés: 376, gyógyulás: 250, összesen: -126 ÉP}
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
| Erő: | 51 (73) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 43 (53) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 50 (60) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/51 év |
| Egészség: | 43 (61) | Életpont: | 646/477 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
| Szerencse: | 43 (52) | Varázspont: | 1241/385 | Pénz: | 2032 arany | Kép. pont: | 8 |
| Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 164/159 | Halhatatlanság: | 6 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 31/68 (+2%) | szúrófegyverek: | 28/63 (+4%) |
| vágófegyverek: | 20/88 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/23 |
| dobófegyverek: | 33/6 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) << óriásölő (#528) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 40/82 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 81/69 (+1%) | 3. mászás: | 20/72 (+7%) |
| 4. csapdakészítés: | 30/10 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/86 | 6. gyógyítás: | 34/20 |
| 7. titkosírás: | 3/96 | 8. felderítés: | 25/27 | 9. szörnyidomítás: | 14/56 |
| 10. teológia: | 62/32 (+28%) | 11. taumaturgia: | 77/35 (+33%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/8 | 14. harcművészetek: | 31/28 | 15. zene: | 6/41 |
| 16. szörnyismeret: | 38/46 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/1 |
| 19. vadászat: | 7/66 | 20. vitalitás: | 2/74 (+22%) | 21. bányászat: | 32/3 (+1%) |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 6/40 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | feltámadás (#168) |
| vámpirizáció (#1) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
| Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
| tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | kí koncentráció (#69) |
| tűzmágia (#157) | Pörhemór köre (#205) (128,10,2) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | lidérckirály (#316) | háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | |
| méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | varázsvédelem (#34) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
| 3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bumeráng (#249) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
| 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | 6 | pirkit (#153) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 6 | rézdarab (#70) | |||
| 3 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 169 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 11 | kaja (#2) | |||
| 9 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | púderkő (#119) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
| 1 | varázskő (#305) | |||||||