321. forduló, 323. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 4. 9h:19'
EZ A 477. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD
478. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,57] koordinátán. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+207 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 653. hetének nyerőszámai: 6, 1, 25. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 473.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 471.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 469.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 462.]

* 5. KP: energia fejlesztése 7
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

* 6. KP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 459.]

v 15 403 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új fokhagyma. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 429.]
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+206 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 389.]

hu 667 733 83 hulladék: 667 733 83
Hulladékgyűjtés törölve: nektoraf faggyú. Hulladékgyűjtés törölve: bunthar bőr. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ragasztót. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

kre 129 122 2 kreálsz a 129. tárggyal a 122. tárgyat (2 darabot)
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 2 dözmöng szivet. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]

kre 232 122 1 kreálsz a 232. tárggyal a 122. tárgyat (1 darabot)
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 dözmöng szivet. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 385.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

kre 667 122 1 kreálsz a 667. tárggyal a 122. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de nektoraf faggyú felhasználásával nem vagy képes előállítani dözmöng szivet. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

kre 82 122 2 kreálsz a 82. tárggyal a 122. tárgyat (2 darabot)
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 2 dözmöng szivet. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]

t 226 támadod a 226. szörnyet
FT 226 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy norpadolótika! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a norpadolótika testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a norpadolótika testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 363.]

tim 90 titkosírás megfejtése 90 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Sötét erők, Hatalom! Ezt nem engedhetjük! Remélem szembeszálltok azzal,
Aki elpusztította a természetet, és Nekem fogtok segíteni.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a massza bal csápját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a massza teknőcpáncélját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a massza teknőcpáncélját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 123 életpontot vesztettél. A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. A massza végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A massza átharapja a torkodat! (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 326, gyógyulás: 0, összesen: -326 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [90 pontot használtál fel, van még 273.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+284 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(208,57) norpadolótikák (#226), massza (#217)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[207,58] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+214 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál jobb lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 19 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (52 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+213 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol Thunder Powerrel. Leah kisebb papja. Egy balkezes gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy viharóriás trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[130 pontot használtál fel, van még 143.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[206,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szánalmas pondró. Itt csata lesz.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a szánalmas pondró testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Szinte átharapja a szánalmas pondró a jobb lábadat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas pondró testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Borzalmas sebet ejt a jobb karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+219 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [205,58] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csataremák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a csataremák testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A csataremák csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (12 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Bronz taiderrel gyengén megszurkálod a csataremák véres nyúlványait. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A csataremák csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (12 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 339, gyógyulás: 0, összesen: -339 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [56 pontot használtál fel, van még 87.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+229 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(205,58) csataremák (#694)
(206,58) oltár, kputtyintó csalán (#247), szánalmas pondró (#792)
(207,58) tyrannoszaurusz rex (#160), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Sheran oltár, 39. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Thunder Power (5623. kalandozó)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[204,59] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi eredménye! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök bal oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök bal karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-2 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy ekharion bébi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy sérült csataremák. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+223 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [85 pontot használtál fel, van még 2.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tim 80 titkosírás megfejtése 2 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,59) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), csataremák (#694)

[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 24 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 3559 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}


Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 cru formázó mintát 25 aranyért, 15 ragasztót 15 aranyért.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Huddens kesztyűjét, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Strissha trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Folrang trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Arem. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 5, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 463 pontot. A következő körben tehát 465 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 322. fordulód.

Erő: 40 (47) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 40 (45) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 40/42 év
Egészség: 28 (36) Életpont: 408/186 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (48) Varázspont: 951/26 Pénz: 8891 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 19/9 Pszi pont: 173/162 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 108
Eddig összesen 2958 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22457 TP-t kaptál. Jelenleg 2332630 TP-d van. A következő szinthez még 267370 TP szükséges. Trófeáid: Bufa hírnöke, varkaudar katona, szánalmas pondró. A 317. fordulódban 30238 arany került a bankszámládra. 30842 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 31
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 87 3. lopás: 2
4. mászás: 17 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 114 (+1) 8. titkosírás: 9 (+1) 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 45 (+1) 12. taumaturgia: 70
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 16 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: * 26 18. vadászat: 6
19. bányászat: 33 20. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jégmágia (#279) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 cru formázó minta (#300) 1 csillezsályalevél (#1253) 8 drótszőr (#37)
1 ilkin érc (#232) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
1 kristályfolyadék (#449) 4 nyu-shuriken (#157) 15 ragasztó (#83)
2 sallank nyíl (#129) 4 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
2 varázskő (#305) 3 víz (#27) 2 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
99 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 5 dözmöng szív (#122)
6 fokhagyma (#403) 3 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
1 korinthai talizmán (#814) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 tyrex csont (#280)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), korinthai amőba (#420), Arem (3590. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek