Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 22. 9h:22' EZ A 335. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD 336. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
ek 7 13 14 | t. energia kisütése: 7 13 14 |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 152 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 171 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 323, gyógyulás: 0, összesen: -323 ÉP}
166 | 167 | 168 | 169 | |
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[167,106] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orbitális mackósajt került az utadba. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél. A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 34 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}
kt 133 3 | elkészíted a 133. tárgyat (3 darabot) |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [169,108] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika bal első lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A norpadolótika beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [170,108] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősdentor. {egyik sebzési módja: 2x 6d6+8.} Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 112 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 266, gyógyulás: 0, összesen: -266 ÉP}
v 198 187 107 | elmormolod a 198. varázslatot |
166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | |
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
[187,107] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 32 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
im 0 5 | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 80 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg és egy xirnox szív. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 385.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Blounther apó jobb lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 19 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Blounther apó jobb lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 2 púderkő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar hadúr trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Blounther apó trófeát. 3 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
ve 305 6 | megveszed a 305. tárgyat 6 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [184,106] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki! {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 10 ütő ellen.}
A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a sötét gnóm fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 24 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY) Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható. |
ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY) Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka. |
SZEMMELVERÉS (137. VARÁZSLAT) Átok mindenkire, aki ellenséges szándékkal közelít feléd! Ha ezt a varázslatot elmondod, a következő táborozásod végéig mindenkinek, aki harcol veled, lesz -6 szerencséje az általad alkalmazott harci varázslatokkal szemben. A varázslat elmondása 18 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
Erő: | 37 (42) | Szint: | 26 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 65 (70) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 112/112 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 366/348 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 782/415 | Pénz: | 9860 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 57/41 | Pszi pont: | 145/194 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/11 | ökölvívás: | 24/7 (+6%) | szúrófegyverek: | 25/83 (+4%) |
vágófegyverek: | 25/34 | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 23/59 |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,106 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 46,63 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/6 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 68/64 (+5%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 15/15 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 26/9 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 23/26 |
7. gyógyítás: | 31/34 | 8. titkosírás: | 42/16 | 9. felderítés: | 29/7 |
10. szörnyidomítás: | 11/48 | 11. teológia: | 27/22 (+19%) | 12. taumaturgia: | 34/41 (+31%) |
13. szerencsejáték: | 20/67 (+1400%) | 14. versengés: | 10/25 (+9%) | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 31/90 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 17/0 | 18. pszi: | 19/45 (+4%) |
19. zárnyitás: | 17/49 | 20. vadászat: | 23/32 | 21. bányászat: | 31/71 (+4%) |
22. úszás: | 11/77 | 23. főzés: | 20/11 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
kék rothasztó (#421) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázspáncél (#156) | harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs III (#127) | agyburok (#90) | éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), villámsújtás (#89) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
oldás (#372), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0) |
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
533 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 6 | drótszőr (#37) | |||
10 | galachmit (#310) | 8 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 13 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | sáfránypor (#211) | 6 | spiritusz (#170) | |||
6 | varázskő (#305) | 3 | vasérc (#152) | 27 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|