TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. ápr. 24. 9h:26'
EZ A 453. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD
454. játékheted kezdete: ápr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX
|
CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI
35 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy tüsi ezüsthajú, félszemű mutáns férfival. Bőre színe zöld. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol gyűrűjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy szirén köpenyét és egy Thargodan amulettet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Kronga hadúr trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thalios Severin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a csapdaészlelés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, harcsabajszos elf férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bo'adhun tiarát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy mihlanil kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy torz fülkarikát, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ősöreg hósárkány trófea, egy elfajzott enkala trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dalamar. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ragnart kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a harcművészetek szakértelemre oktattad.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Az idézők rendjének varázsló-jelölt rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy uchako trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy Sötétség Hercege trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Gordon Marlo. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te csapdaészlelés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy karkötőt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy köpenyt, egy ezüsttölgy mellényt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy gólemgyűrűt, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Dl'orkhaugruk trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy tleikan nyársat, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Meglepődve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Glanga Dor Blazeer. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes!
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight személyes tanácsadója. Az őselemi mágusok rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy torz fülkarikát, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy sodét és egy csodálatos nyakláncot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy Ylgoroth trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dachande. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Apa Tifusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a csapdakészítés szakértelemre oktattad.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfival. Bőre sárga. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy trakuun lidérc trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Dragon Fia,Ramadan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a harcművészetek szakértelemre oktattad.
Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy griff nyakéket, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémántsisakot, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy küklopsz trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Xlewers. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te zene szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A 2. napon összefutsz egy szőke hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy angyali sisakot, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy mellényt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet és egy Hantas karperecét visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Rettegés Ura trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy ezüsttölgy pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jaelithe a "Más". Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a csapdaészlelés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A 2. napon összeakadsz egy hollófekete, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Elenios nagyhatalmú főpapja. Egy angyali sisakot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy sötét ülnök trófea, egy triklem drakolder trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy érző szívű dromedár. Egy vörösbegy piheg a vállán. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nyárizápor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te zene szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 hattyútoll vánkost (1500 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 mópat tetemet (4 arany), 30 mutáns csontot (2999 arany).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy fiatalság itala van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+486 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
| * 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 654.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 652.]
| * 2. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 642.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]
| * 4. KP: |
leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
| * 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat |
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
| * 6. KP: |
leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
| * 7. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat |
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
| * 8. KP: |
elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 634.]
| * 9. KP: |
használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 633.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 632.]
| * 10. KP: |
elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 630.]
| ftv 193 307 |
felt. tám/véd. varázslat a 193. varázslatot a 307. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 630.]
| m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[189,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!
Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Energialándzsával teljesen átdöföd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 205 életpontot sebeztél. A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst karkötőt. [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Miután lemásztál, továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Energialándzsával tökéletesen perforálod a bávatag golombár testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 196 életpontot sebeztél. A bávatag golombár lendületes ütése célt téveszt. Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (31 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 31, gyógyulás: 45, összesen: +14 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [188,60] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 223 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 4, gyógyulás: 44, összesen: +40 ÉP}
Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Nocsak! A fegyvermester címeres mingófa-ajtajára egy felhívást szegeztek. Közelebb mégy és kibetűzöd, hátha érint téged is. A papír íven az alábbi szöveget olvasod:
"Figyelem! A fegyverforgatásban, a különböző közelharci fegyvernemekben, a távolsági harcban, a taktikában és a hadvezetésben egyaránt jártas kiképzőket keresünk tisztjeink hatékonyabb felkészítése érdekében! Jelentkezni a helyszínen, az ott telepített katonai gyakorlópályánál lehet. Mágiaismeret nem szükséges, ám csakis hatfős (minden fegyvernemre egy), összeszokott, egymást jól ismerő, tapasztalt kalandozó-csoportok jelentkezését várjuk.
Hadügyminisztérium."
Fejedet csóválva indulsz tovább, miközben azon tűnődsz, hová lyukad ki a világ, hogy kalandozóknak kell kiképezni a hadsereg tisztjeit. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [37 pontot használtál fel, van még 593.]
| be 651 |
bemész a 651. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 593.]
[187,61] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Épületeket látsz: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 586.]
| pbe 10000 |
beraksz a bankba 10000 aranyat |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 586.]
| pki 2000 |
kiveszel a bankból 2000 aranyat |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 586.]
| m 2 3 2 |
mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
[188,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó jobb vállát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 249 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 61 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 81, gyógyulás: 4, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [189,62] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya lila testét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 242 életpontot sebeztél. A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 6 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 10, gyógyulás: 80, összesen: +70 ÉP}
Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Tguarkhan jön feléd.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan bal oldalát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP], 2 ugh méreg (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) és egy gyöngymangó. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Ruthin el Enourével. Egy fülemüle síp van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy pikkelyes ptog trófea és egy vámpírféreg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te harcművészetek szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [190,62] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [75 pontot használtál fel, van még 511.]
| m 1 8 |
mozogsz északkeletre, északra |
[191,61] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Véres Holló előtt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy trikornis herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [191,60] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő kputtyintó csalán nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 232 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 497.]
| v 163 364 64 |
elmormolod a 163. varázslatot |
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
[192,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. [7 pontot használtál fel, van még 490.]
| ef 3 |
energia fejlesztése 3 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 710 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 460.]
| szk 285 |
keresed a 285. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kronokukacot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
| * 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 460.]
| * 2. BP: |
használod a 163. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 455.]
| * 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 454.]
| * 4. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
| * 5. BP: |
leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
| * 6. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat |
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
| * 7. BP: |
kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 414.]
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 374.]
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 334.]
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 220 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 294.]
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 180 TVP-t kell elköltened.]
[40 pontot használtál fel, van még 254.]
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 140 TVP-t kell elköltened.]
[40 pontot használtál fel, van még 214.]
| tf 1 14 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.]
[14 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 28, 10.
Megeteted a gyermekedet. (-2 kaja.) A bébi különösen gyorsan fejlődik! Már tud mászkálni, és egy kicsit beszélni is. Ahogy jobban megvizsgálod, Thuravindol arcvonásait véled felfedezni. Igen, hasonlít valamennyire az apjára! A következő körben megkezdheted a gyermek tanítását. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 459 pontot. A következő körben tehát 659 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 318. fordulód.
| Erő: |
47 (67) |
Szint: |
33 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
134 cm |
| IQ: |
43 (51) |
Támadás: |
55 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
| Ügyesség: |
48 (56) |
Védekezés: |
109 |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
33/43 év |
| Egészség: |
40 (56) |
Életpont: |
633/902 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
4 |
| Szerencse: |
43 (50) |
Varázspont: |
1165/722 |
Pénz: |
3492 arany |
Kép. pont: |
6 |
| Tudatpont: |
21/6 |
Pszi pont: |
164/209 |
Halhatatlanság: |
6 % |
EFejl: |
29 |
Eddig összesen 3110 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17899 TP-t kaptál. Jelenleg 4910448 TP-d van. A következő szinthez még 89552 TP szükséges. Trófeáid:
ezerszemű bestia,
mópat fatty,
triklem drakolder. Gyermeked egészséges. A 313. fordulódban 9169 arany került a bankszámládra. 9398 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
7/52 |
ökölvívás: |
31/38 |
szúrófegyverek: |
28/29 (+9%) |
| vágófegyverek: |
20/88 |
ütőfegyverek: |
9/46 |
lőfegyverek: |
8/17 |
| dobófegyverek: |
32/83 (+5%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
40/2 (+16%) |
2. nyomkövetés: |
81/41 (+21%) |
3. mászás: |
19/97 (+2%) |
| 4. csapdakészítés: |
29/80 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
25/86 |
6. gyógyítás: |
33/49 |
| 7. titkosírás: |
3/96 |
8. felderítés: |
25/15 (+6%) |
9. szörnyidomítás: |
14/56 |
| 10. teológia: |
60/94 (+10%) |
11. taumaturgia: |
70/86 (+3%) |
12. szerencsejáték: |
2/40 |
| 13. versengés: |
10/8 |
14. harcművészetek: |
31/28 |
15. zene: |
6/35 (+3%) |
| 16. szörnyismeret: |
38/46 |
17. pszi: |
*19/100 |
18. zárnyitás: |
2/1 |
| 19. vadászat: |
7/66 |
20. vitalitás: |
2/52 |
21. bányászat: |
31/97 (+1%) |
| 22. úszás: |
9/42 |
23. főzés: |
6/24 |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
| állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
|
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 19. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) |
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) |
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
|
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
áeratikus hasnyák (#243) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
zoloboo sámán (#230) |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
Zinthurg (#180) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
pszi elementál (#221) |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
szutykos remák (#191) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
őrült varázsló (#255) |
| Tharr haragja (#145) |
>> |
Mnebolath (#237) |
|
izomernyesztés (#33) |
>> |
quwarg parafenomén (#248) |
| Tharr haragja (#145) |
>> |
Notermanthi (#257) |
|
méregfelhő II (#193) |
>> |
taalru (#249) |
| háló (#186) |
>> |
ryuku csapásvezető (#778) |
|
élőholt pozdorja (#134) |
>> |
élőholt ősmágus (#179) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
jégelementál (#277) |
|
háló (#186) |
>> |
molgan (#284) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
halálelementál (#279) |
|
méregfelhő II (#193) |
>> |
elemi rin (#786) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
Thargodan légiós (#311) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
Thargodan mágus (#318) |
| élőholt pozdorja (#134) |
>> |
lidérckirály (#316) |
|
háló (#186) |
>> |
28. szintű lényekre |
| méregfelhő II (#193) |
>> |
taalru herceg (#307) |
|
|
|
|
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
| varázsvédelem (#34) |
>> |
Notermanthi báró (#323) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
| pszi-acéltorony (#98) |
>> |
varkaudar vajákos (#690) |
|
hhaar burka II (#162) |
>> |
28. szintű lényekre |
| elektromos pajzs (#51) |
>> |
viharóriás (#278) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
nanda (#224) |
| pszi-acéltorony (#98) |
>> |
csápos otagi (#395) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
Chara-din fattya (#236) |
| pszi-acéltorony (#98) |
>> |
pszi őselementál (#258) |
|
pszi-acéltorony (#98) |
>> |
pszi elementál (#221) |
| tompítás (#40) |
>> |
őrült varázsló (#255) |
|
|
|
|
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
| 3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland
(187,61) őrült varázsló (#255), jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688)
(188,60) részeg kalandozók (#187)
(188,61) részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255)
(189,60) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), légirozmár (#94), bávatag golombár (#165)
(189,62) Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), 30. jellempróba, Ruthin el Enoure (5628. kalandozó)
(190,62) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, tündöklő szobor (#1587), 48. jellempróba, érclelőhely
(191,60) kputtyintó csalán (#247), 255. jellempróba, Leah oltár
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)
(192,60) Raia oltár, 255. jellempróba
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A lávatavaknál készíthető tárgyak készítésekor hiba lehetett, ha a tó már nem kiégett földön volt. Ez javításra került, ezen tárgyak most már minden tereptípuson elkészíthetőek, persze ha van ott lávató.