| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. márc. 20. 9h:04' EZ A 448. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD 449. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnelord testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dűnelord jobb oldalát. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 51 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 297, gyógyulás: 4, összesen: -293 ÉP}
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| v 1 999 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
| v 169 999 30 | elmormolod a 169. varázslatot |
| vv 192 168 | elmormolod a 192. varázslatot a 168. varázslatot |
| v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
| h 341 215 3 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 99 14 | használod a 341. tárgyat |
| kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
| m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón jobb szárnyát. (8 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón melléd csap a farkával! A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a smaragd drakón nyakát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a smaragd drakón a farkával, de elhibázta! A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 59, gyógyulás: 117, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [369,44] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magnetikus praglonc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc bal oldalát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. Ököllel súrolod a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 0, gyógyulás: 110, összesen: +110 ÉP}
(Továbbmész...) [368,45] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magnetikus praglonc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc plazmáját. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 0, gyógyulás: 111, összesen: +111 ÉP}
| m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió jobb oldalát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Energialándzsával tökéletesen perforálod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 200 életpontot sebeztél. A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. (ld. enc.) 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [366,46] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Wild Dread. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy taalru herceg közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg póklábát. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 41, gyógyulás: 115, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [365,46] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánybarlangot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Wild Dread. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy taalru herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg tigristestét. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 47, gyógyulás: 117, összesen: +70 ÉP}
| be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón csontos pofáját. (8 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel meghorzsolod a smaragd drakón testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 74, gyógyulás: 111, összesen: +37 ÉP}
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| v 198 366 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
[366,63] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
| h 585 | használod az 585. tárgyat |
| h 585 | használod az 585. tárgyat |
| h 585 | használod az 585. tárgyat |
| m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg jobb vállát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod az ősquwarg testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Az ősquwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 5040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek.
| v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Füves síkságra érkeztél.
| im 0 2 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 110 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Energialándzsával megdöföd a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 204 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 243 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
| ef 3 | energia fejlesztése 3 |
| szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat |
| * 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 32 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért |
| TOXYL (591. TÁRGY) A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható. |
ŐSQUWARG (300. SZÖRNY) Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie. |
GYERMEKNEVELÉSMegszülted első gyermekedet - és most hogyan tovább? Következik a gyermek nevelése! Ez nemcsak abból áll, hogy jóval több kaját kell gyűjtened körönként, hiszen a kisdednek is jól kell laknia, és a bébi nagyon hamar átáll az anyatejről az alpesi tehén és démontetű húsra. Meg kell tanítanod neki az általad ismert tárgyak készítési módját, el kell neki mesélned, hogyan néznek ki a különböző szörnyek, el kell sajátítania a fegyver- és egyéb szakértelmek alapvető fogásait. A gyermek fejlődése a vártnál jóval gyorsabb, feltehetően a termomágikus világégés okozta magoflusztáció miatt - lehet, hogy néhány hónap alatt teljesen felnőtté válik! Ha azt akarod, hogy az apa is résztvegyen a nevelésben (feltéve, hogy tudod, kicsoda), akkor lehetőség szerint próbálj úgy mozogni a fordulóidban, hogy utolsó lépéseddel az ő táborhelyére érj. Így a gyermek nemcsak az általad ismert dolgokat fogja megtanulni, hanem az apja is oktatni fogja. [Megjegyzés: a gyermek tehát ismerni fogja mindazokat a szörnyeket, kalandozókat, tárgyakat, parancsokat és szakértelemeket, amelyeket anyja (esetleg apja) is megismert a gyermek felnőtté válásának pillanatáig. Nem fogja ismerni azonban az épületeket, varázslatokat, labirintusokat, parancsokat, stb. dolgokat, amelyeket egy kezdő kalandozó sem ismer.] |
| Erő: | 47 (67) | Szint: | 33 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 43 (51) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 48 (56) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/43 év |
| Egészség: | 40 (56) | Életpont: | 633/874 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 43 (50) | Varázspont: | 1165/369 | Pénz: | 7841 arany | Kép. pont: | 6 |
| Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 164/202 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 26 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 31/38 (+4%) | szúrófegyverek: | 28/20 (+6%) |
| vágófegyverek: | 20/88 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/17 |
| dobófegyverek: | 32/77 (+7%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) << óriásölő (#528) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -32.); ében dobónyíl (#849) (33 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 39/86 | 2. nyomkövetés: | 81/17 (+40%) | 3. mászás: | 19/95 |
| 4. csapdakészítés: | 29/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/86 | 6. gyógyítás: | 33/43 |
| 7. titkosírás: | 3/96 | 8. felderítés: | 25/9 | 9. szörnyidomítás: | 14/56 |
| 10. teológia: | 60/69 (+21%) | 11. taumaturgia: | 70/83 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
| 13. versengés: | 10/8 | 14. harcművészetek: | 31/28 | 15. zene: | 6/28 (+3%) |
| 16. szörnyismeret: | 38/46 (+30%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/1 |
| 19. vadászat: | 7/66 | 20. vitalitás: | 2/52 | 21. bányászat: | 31/96 (+13%) |
| 22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 6/24 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
| tárgyvédelem (#178) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) |
| feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | a lélek védelme (#57) | éber kakukk (#3) |
| szörnycsábítás (#83) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | lidérckirály (#316) | háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem (#34) | >> | Notermanthi báró (#323) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
| tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
| 2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
| 3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 3 | drótszőr (#37) | 14 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | |||
| 3 | mópat token (#585) | 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 8 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1057 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
| 4 | isteni könnycsepp (#260) | 49 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
| 1 | szögletes kő (#17) | 2 | toxyl (#591) | 12 | ugh méreg (#166) | |||