315. forduló, 317. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 13. 9h:11'
EZ A 447. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD
448. játékheted kezdete: márc. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [366,48] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 esszenciakristályt (600 arany kikiáltási áron), 1 derit sodronynadrágot (3500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 esszenciakristály (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany), 1 derit sodronynadrág (eladási ár: 3500 arany, ebből a kezelési költség: 350 arany) ellenértékét.
Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensődet, gyakorolva a benső energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belső energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 molluszk házat. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+132 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+486 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) A lottó 702. hetének nyerőszámai: 19, 25, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kronokukac nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Energialándzsával jól megszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 266 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 582.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 576.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 566.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 560.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 558.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 557.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 556.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 556.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 556.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 554.]

v 1 999 40 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 549.]

v 169 999 30 elmormolod a 169. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 544.]

vv 192 168 elmormolod a 192. varázslatot a 168. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szétkened a lótuszvirág szirmait az állataid hátán. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Gyorsvarázsolsz! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 540.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 535.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

ftv 34 323 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 323. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

bb 584 3 beraksz a bankba az 584. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 mópat tetemet. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[365,48] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy magnetikus praglonc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc testét. (9 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) A magnetikus praglonc csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 0, gyógyulás: 119, összesen: +119 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Wild Dread. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,48] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ében halálhajcsár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gejzírt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből! (ld. enc.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [364,47] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ében halálhajcsár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 14, gyógyulás: 82, összesen: +68 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gejzírt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Chara-din kisebb avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil kesztyűt, egy mihlanil övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Őrült Montrix trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 12 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[47 pontot használtál fel, van még 488.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 488.]

m 1 mozogsz északkeletre
[365,46] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 57 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (76 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezerszemű bestia testét. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 92 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 121 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 51 arany, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 13000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 729, gyógyulás: 170, összesen: -559 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Látsz egy sárkánybarlangot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy fekete kaktuszt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Wild Dread. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 476.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Merészen, elindulsz befelé a sárkány barlangjába. Titkon azon reménykedsz, hogy a sárkány épp vadászik, vagy jóllakottan szunyókál. Hirtelen valami mozdul előtted. Majd elájulsz az ijedtségtől! De látod, hogy ez csak egy sárkányfatty. Elmosolyodsz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón jobb oldalát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír drakón testét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón jobb első lábát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 42, gyógyulás: 135, összesen: +93 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. A barlang kiszélesedik egy óriási barlangcsarnokká. Középen hatalmas kupac kincs hever! Hatalmas mázlid van, hogy a sárkány nincs a barlangjában. Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 135 arany, egy harci kalapács, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP] és egy törpe őskő (ld. enc.). A falak mozogni kezdenek, lassan megelevenednek. Félelmetes savelementálok kezdenek létrejönni mindenhol. Ocsmány mágia! Menekülnöd kell, a maradék kincset hátrahagyva. [30 pontot használtál fel, van még 446.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[366,47] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 234 pontot kell rákölteni.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Cornebara. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében halálhajcsár!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy márvány drakón!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón pikkelyes testét. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megcsapod a márvány drakón testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 110, gyógyulás: 152, összesen: +42 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy Notermanthi báró!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró jobb karját. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 79 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. 11000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 287, gyógyulás: 4, összesen: -283 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 varázskövet. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Wild Dread. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy albinó küklopsz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (53 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 89, gyógyulás: 4, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [367,46] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sziklaskorpió. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [368,45] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Felfedeztél egy gejzírt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Chitarel. Látsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [81 pontot használtál fel, van még 365.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[369,44] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gejzírt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [368,43] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [368,42] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ében sziklatornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr bal oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr testét. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel meghorzsolod az ében hadúr jobb oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 82, gyógyulás: 4, összesen: -78 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy smaragd drakón!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón pikkelyes testét. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a smaragd drakón fejét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy Notermanthi báró!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi báró nyakát. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 161 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő. 11000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 360, gyógyulás: 4, összesen: -356 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 toxyl üvegcsét. (ld. enc.) Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt!
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [98 pontot használtál fel, van még 267.]

m 2 mozogsz keletre
Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(364,47) ében halálhajcsár (#295), gejzír (#576), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, egy elf férfi
(364,48) ében halálhajcsár (#295), gejzír (#576), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely
(365,46) ezerszemű bestia (#288), sárkánybarlang (#620), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), érclelőhely, zafír drakón (#320)
(365,48) magnetikus praglonc (#200), Dornodon oltár, érclelőhely
(366,47) ében sziklatorony (#589), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), Notermanthi báró (#323), érclelőhely, albinó küklopsz (#338)
(366,48) kronokukac (#285)
(367,46) törpe bánya (#435), oltár, érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(368,42) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), ében hadúr (#294), smaragd drakón (#321), Notermanthi báró (#323), érclelőhely
(368,43) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(368,45) gejzír (#576), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), Tharr oltár, érclelőhely
(369,44) gejzír (#576), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely

[369,42] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak.

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [11 pontot használtál fel, van még 256.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 891 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

szk 341 keresed a 341. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy dűnelordot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 220.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 3, 25.
Bébid már olyan erősen mozgolódik, hogy biztos lehetsz benne: a következő körben szülni fogsz! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 457 pontot. A következő körben tehát 657 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIHLANIL (539. TÁRGY)
A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép a mihlanil kibányászójával. Ha ezután ettől a személytől a mihlanil vagy a belőle készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilt vagy a belőle készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (de ha akarod, eldobhatod, de el nem rejtheted).

TÖRPE ŐSKŐ (633. TÁRGY)
A törpe őskövek legendás relikviák a törpék fénykorából, amikor ezek az apró szorgos lények még a tárgyakkal kapcsolatos mágiában is járatosak voltak. A törpe őskő a megfelelő rítus végrehajtása után átalakul egy bazaltelementállá, amely egy teljes törpe bányát épít ki ura parancsára. Sajnos, a törpe őskövek elvesztek, amikor a hegyekben túl mélyre ásó bányászok felébresztették a mélységben pihenő Thargodan lényeket, és azok a városok feldúlása után elragadták a törpe kincseket és a tudást, amely létrehozásukhoz kellett.
A törpe őskövet csak törpe használhatja, méghozzá legalább 20. szintű, a H 633 paranccsal alacsony vagy magashegységben ill. dombságban, 60 TVP elköltésével. A parancs végrehajtásakor az adott mezőn egy teljesen felépült törpe bánya keletkezik, és a törpe őskő elhasználódik. Ha az adott mezőn van törpe bánya, amely legalább 50%-kig fel van már építve, a törpe őskövet ott nem használhatod.

TOXYL ÜVEGCSE (592. TÁRGY)
A jó ég tudja, miféle hihetetlen keménységű anyagból készült a toxyl üvegcse, mindenesetre nemhogy nem marja szét a toxyl, de még képes is a légmentesen zárható edény akár nagyon hosszú ideig is tárolni ezt a különlegesen mérgező anyagot anélkül, hogy az elillanna.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 316. fordulód.

Erő: 46 (58) Szint: 33 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 43 (51) Támadás: 49 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 48 (56) Védekezés: 107 Menekülés: 20 % Életkor: 33/43 év
Egészség: 40 (56) Életpont: 633/535 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 43 (48) Varázspont: 1165/454 Pénz: 6784 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 164/197 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 23
Eddig összesen 3089 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 90023 TP-t kaptál. Jelenleg 4841164 TP-d van. A következő szinthez még 158836 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, mópat fatty, triklem drakolder. A 313. fordulódban 9169 arany került a bankszámládra. 9306 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 31/34 (+15%) szúrófegyverek: 28/14 (+2%)
vágófegyverek: 20/88 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/17
dobófegyverek: 32/70 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) << óriásölő (#528) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -32.); ében dobónyíl (#849) (33 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/86 2. nyomkövetés: 80/77 (+46%) 3. mászás: 19/95 (+26%)
4. csapdakészítés: 29/68 (+5%) 5. csapdaészlelés: 25/86 6. gyógyítás: 33/43
7. titkosírás: 3/96 8. felderítés: 25/9 9. szörnyidomítás: 14/56
10. teológia: 60/48 (+32%) 11. taumaturgia: 70/52 (+24%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/8 14. harcművészetek: 31/28 15. zene: 6/25
16. szörnyismeret: 38/16 (+30%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/1
19. vadászat: 7/66 20. vitalitás: 2/52 (+22%) 21. bányászat: 31/83 (+11%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 6/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Notermanthi báró (#323) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690) hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) varázsvédelem (#34) >> nanda (#224)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 drótszőr (#37) 6 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
1 lótuszvirág (#447) 1 madártoll (#112) 3 mópat tetem (#584)
1 quwarg tojás (#360) 8 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
630 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 1 borkonyó bibe (#312)
2 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99)
1 harci kalapács (#174) 1 mihlanil (#539) 1 molluszk ház (#353)
1 praglonc hártya (#215) 1 sáfránypor (#211) 1 törpe őskő (#633)
1 toxyl üvegcse (#592) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(369,42) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Gergely! Ezúton szeretnénk boldog névnapot kívánni. Sikerekben gazdag kalandozást a továbbiakban is, A TF Stábja.

Üzenet küldése a karakternek