311. forduló, 313. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 20. 9h:13'
EZ A 444. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
445. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,67] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy Batharak vértjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: Inkvizíció főmágusa. Ruházatát egy csáp entitás trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Nateilena úrnő trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy barna hajú, szürke szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. A bőre sötétebb az átlagosnál. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 16 arasznyi, azaz 4 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Egy adamantit kesztyűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kotét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy végzetes szójer trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kyorg szolgasárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gobó Munfann. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a harcművészetek szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, barna szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy gólemgyűrűt, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy Rettegés Ura trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Érzékeled auráját: ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Emella a Bombázó. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondja: " Kétszeres öröm a megosztott öröm, fele bánat a megosztott bánat. " Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
A 4. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy Kabol irháját, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy quwarg széltáncos trófea, egy kreiton átokmester trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Einstein, a troll. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A 4. napon összefutsz Ifj. Sauron Juniorral. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy lélekelementál trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon összeakadsz Emella a Bombázóval. Sheran halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy ősmágus fülbevalóját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy Rettegés Ura trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Motyogni kezd: " Kétszeres öröm a megosztott öröm, fele bánat a megosztott bánat. " Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 100 kaját (101 arany).
A 4. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Leah képviselője (az istenek tanácsában). Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot és egy Teremtő koronáját visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy fertőzött dr.lárva trófea és egy trakuun lidérc trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy aurapollátor a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Ahogy jobban megnézed, észreveszed, milyen gusztustalan nyál csorog a szájából. Egyszer csak egy hatalmas, orkánszerű tüsszentés közepette az arcodba küldi azt, ami az előbb még a szájából ömlött. Fúj de undorító! Ha nem lenne itt a gazdája, biztos kitekernéd a nyakát. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alex Despronder. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondja: " Ajánlom ne lopj, ne bűvölj tőlem, mert ÁTKOZOTTUL mérges leszek!" Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Az 5. napon találkozol Gobó Munfannnal. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 16 arasznyi, azaz 4 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Egy adamantit kesztyűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kotét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy végzetes szójer trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kyorg szolgasárkány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a harcművészetek szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 6. napon összeakadsz Awful Stormmal. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. A harci mágusok rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy őselemek köpenyét, egy sodét, egy Tharr Keresztjét, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Folrang trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a harcművészetek szakértelemre oktattad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon összefutsz egy göndör ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kiképzői érdemérmet, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját és egy Urgod fétisét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy smaragdvámpír trófea és egy szenzoros lápi rém trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mély Bíbor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a csapdaészlelés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Mély és jól látható emberi nyomok vannak a tábor közelében. Azt is megállapítod, hogy nőé. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett hosszú szőke hajszálat.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. Minden varázserőd visszatért. (+142 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 19 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy Mnebolath nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 645.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 639.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 629.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 623.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 621.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 620.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 619.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617.]

bb 2 80 beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 80 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

kb 560 1 kiveszel a bankból az 560. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

kb 112 427 kiveszel a bankból a 112. tárgyat (427 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 427 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

h 341 560 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 700 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

h 341 112 500 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 500 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[363,66] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gunymák anyó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy elemi rin. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi rin testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi rin jobb oldalát. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször eltalálod az elemi rin jobb vállát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Apró rúgást kapsz az elemi rin patájától. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 77, gyógyulás: 102, összesen: +25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,65] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy lidérckirály. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály fejét. (7 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel eltalálod a lidérckirály fejét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 46, gyógyulás: 72, összesen: +26 ÉP}


(Továbbmész...) [365,64] A terep vált: bozótos területen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lovagi tábort. Látsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia angyala. Nem jelenthet különösebb problémát. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 572.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[364,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ében hadúr. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr testét. (8 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 76, gyógyulás: 103, összesen: +27 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,62] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy lidérckirály nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály jobb lábát. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a lidérckirály csuklyáját. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}


(Továbbmész...) [364,61] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hira Lal orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Találsz egy barátság szent tüzét. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy tollaskígyó. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó bal szárnyát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tollaskígyó testét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tollaskígyó pikkelyes testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) A tollaskígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tollaskígyó farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 madártollat. 10272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 162, gyógyulás: 8, összesen: -154 ÉP}

[31 pontot használtál fel, van még 531.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(363,66) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), elemi rin (#786)
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), tollaskígyó (#635)
(364,62) lidérckirály (#316)
(364,63) ében hadúr (#294), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(364,65) lidérckirály (#316)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Raia angyala (#333)

[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Találsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [17 pontot használtál fel, van még 514.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[187,30] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy pordémon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [186,29] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bűbájlidérc lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A bűbájlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. (ld. enc.) 3171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 33, gyógyulás: 55, összesen: +22 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kaqxar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... [14 pontot használtál fel, van még 500.]

kt 207 2 elkészíted a 207. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 ovimon-bogyót. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 498.]

h 207 1 használod a 207. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,30] Épületek tűnnek fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Dornodon hívői építették. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 491.]

vtn 242 varázslat tanulás: a 242. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Thargodan illúzió. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 456.]

m 4 mozogsz délre
[185,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Találsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
Összefutsz Dale Cooperrel. Raia főpapja. Egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy szánalmas pondró trófea, egy kentaurusz trófea és egy taalru trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy trikornis! Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[7 pontot használtál fel, van még 449.]

be 630 2 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 399.]

be 630 1 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 349.]

ff 1227 528 28 felt. fegyverváltás: 1227 528 28
Felt. fegyverváltás: << energialándzsa << óriásölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

v 198 199 29 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, Dale Cooper (4989. kalandozó)
(186,29) bűbájlidérc (#761), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Sheran oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720)
(187,30) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), 50. jellempróba, Elenios oltár, 255. jellempróba
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely

[199,29] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál jön feléd.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Energialándzsával tökéletesen perforálod a pszi őselementál testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 211 életpontot sebeztél. A pszi őselementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Ajaj! 7 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bumeráng és egy ubuk dobónyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 110 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Energialándzsával felnyársalod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 248 életpontot sebeztél. A pszi őselementál meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath bal oldalát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 240 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 23, gyógyulás: 37, összesen: +14 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Energialándzsával több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai bal oldalát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 18 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 135, gyógyulás: 37, összesen: -98 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. A következő kincseket találtad: egy vassisak [vassisak ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] és egy vashegyű nyíl [vashegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy alanori csatamén formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [60 pontot használtál fel, van még 289.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 284.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 192 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 243.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 152 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 149 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 21, 2.
Olyan érzésed van, mintha híztál volna az utóbbi időben. Bárcsak meg tudnál méredzkedni valahol! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 453 pontot. A következő körben tehát 653 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT)
Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

Erő: 46 (65) Szint: 33 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 43 (50) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 48 (56) Védekezés: 104 Menekülés: 20 % Életkor: 33/36 év
Egészség: 40 (56) Életpont: 579/621 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 43 (53) Varázspont: 1142/841 Pénz: 2173 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 164/159 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 14
Eddig összesen 3031 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49436 TP-t kaptál. Jelenleg 4557773 TP-d van. A következő szinthez még 442227 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat fatty, triklem drakolder. A 298. fordulódban 9113 arany került a bankszámládra. 9750 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 31/0 (+3%) szúrófegyverek: 28/4 (+4%)
vágófegyverek: 20/84 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/17
dobófegyverek: 32/41 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) << óriásölő (#528) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -32.); ében dobónyíl (#849) (33 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/70 2. nyomkövetés: 79/34 (+19%) 3. mászás: 19/22
4. csapdakészítés: 29/47 (+6%) 5. csapdaészlelés: 25/50 6. gyógyítás: 33/43 (+3%)
7. titkosírás: 3/96 8. felderítés: 25/23 (+6%) 9. szörnyidomítás: 14/56
10. teológia: 59/45 (+15%) 11. taumaturgia: 69/59 (+19%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/8 14. harcművészetek: 30/28 15. zene: 6/25
16. szörnyismeret: 37/52 (+20%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/1
19. vadászat: 7/66 20. vitalitás: 2/8 21. bányászat: 31/35 (+1%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 6/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,37,4) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) állatvédelem (#192)
áldomás II (#169) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
3.) Lássuk, képes vagy-e leküzdeni a kihívás tornyának legmagasabb szintjét - bizonyítékképp használj tiltott teleportot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1913 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
1 bűvös shuriken (#562) 3 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260)
94 kaja (#2) 61 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360)
2 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128) 1 ugh méreg (#166)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bumeráng (#249) 2 csalánvirág (#582)
1 lidércesszencia (#1074) 1 lótuszvirág (#447) 2 ovimon-bogyó (#207)
1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,29) pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek