310. forduló, 312. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 8. 9h:29'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [359,78] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 agori szegecscsizmát (928 arany).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 molluszk házat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. Minden varázserőd visszatért. (+413 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kronokukac nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 644.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 638.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 628.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 622.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 620.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 619.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 618.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 616.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
KF 816 1550 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

kf 816 1550 1676 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal az 1676. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
[A parancs tárolásra került.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[359,77] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia angyala. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,76] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lélekelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lélekelementál fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál anyagtalan testét. (9 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 40 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lélekelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 141, gyógyulás: 67, összesen: -74 ÉP}


(Továbbmész...) [361,75] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében halálhajcsár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 10, gyógyulás: 82, összesen: +72 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [23 pontot használtál fel, van még 593.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 10, gyógyulás: 57, összesen: +47 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 563.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 533.]

m 1 mozogsz északkeletre
[362,74] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ében halálhajcsár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár bal vállát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánybarlangot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gunymák anyó lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 526.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Merészen, elindulsz befelé a sárkány barlangjába. Titkon azon reménykedsz, hogy a sárkány épp vadászik, vagy jóllakottan szunyókál. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón csontos pofáját. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír drakón testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 103, gyógyulás: 6, összesen: -97 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! A kincs most azonban másodlagos szempont. Az elsődleges szempont, sok-sok tonnájával a kincs tetején ül, és úgy néz rád, mint macska az egérre. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... [30 pontot használtál fel, van még 496.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[361,73] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő Notermanthi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Tharr haragja varázslatot. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a Notermanthi öklelő szarvai elől. A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 24, gyógyulás: 46, összesen: +22 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,72] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A távolból robbanások hangját hallod. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy viharóriás. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás bal lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás jobb lábát. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 32, gyógyulás: 62, összesen: +30 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [360,71] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ében sziklatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében halálhajcsár!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 11, gyógyulás: 53, összesen: +42 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy smaragd drakón!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón nyakát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón jobb oldalát. (7 támadással 411 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a smaragd drakón pikkelyes testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 104, gyógyulás: 6, összesen: -98 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy Notermanthi báró! Már előre köszörülve a torkodat a halálüvöltéshez, menekülsz kifelé. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [77 pontot használtál fel, van még 419.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[361,70] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.

Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,69] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A távolból robbanások hangját hallod.


(Továbbmész...) [363,68] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Jose D'Brison Báró.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 390.]

m 1 mozogsz északkeletre
Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(359,77) Raia angyala (#333)
(360,71) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), érclelőhely
(360,76) lélekelementál (#319)
(361,70) törpe bánya (#435), érclelőhely
(361,72) törpe bánya (#435), érclelőhely, viharóriás (#278)
(361,73) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, Notermanthik (#257)
(361,75) ében halálhajcsár (#295), Tharr oltár, érclelőhely
(362,74) ében halálhajcsár (#295), sárkánybarlang (#620), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, zafír drakón (#320)
(363,68) művészi porolit (#720)

[364,67] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Látsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.

[7 pontot használtál fel, van még 383.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 1041 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 353.]

gyk 568 30 gyakorolsz az 568. tárggyal 30 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. [30 pontot használtál fel, van még 323.]

bpb 7 bef. parancs berakása: 7

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 323.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 237 keresed a 237. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Mnebolathot. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 318.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 317.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [37 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 19, 11.
Kicsit kövérnek látszol mostanában - nem ártana fogyózni! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a Túlélők Földjének nagymestere helyett Ghalla nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +33 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 652 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGORI SZEGECSCSIZMA (1676. TÁRGY)
Az agori szegecscsizma a genrath vérmedve vadászat második helyezettjének jutalma. A szépen kikészített lábbelit tipikusan kalandozólábra készítették, hiszen jó szolgálatot tesz harcban, vándorlásban, lovaglásban, és minden olyan tevékenységben, amit a Túlélők Földje kalandorai folytatnak. Ha vagy már legalább 29. szintű, a lábadra húzhatod, és ilyenkor +4 védettséget, +2 ügyességet és +30 max. ÉP-t kapsz. Ha a csizmára ezután értépő sarkantyút csatolsz, az +1 közelharc sebzés helyett +3-at fog adni.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 46 (65) Szint: 33 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 43 (50) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 48 (56) Védekezés: 104 Menekülés: 20 % Életkor: 33/36 év
Egészség: 40 (56) Életpont: 579/795 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 43 (53) Varázspont: 1150/1008 Pénz: 4187 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 164/212 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 14
Eddig összesen 3021 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 58310 TP-t kaptál. Jelenleg 4508337 TP-d van. A következő szinthez még 491663 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat fatty, triklem drakolder. A 298. fordulódban 9113 arany került a bankszámládra. 9705 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 30/97 (+8%) szúrófegyverek: *27/100 (+4%)
vágófegyverek: 20/84 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/17
dobófegyverek: 32/38 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << óriásölő (#528) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -32.); ében dobónyíl (#849) (33 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/70 2. nyomkövetés: 79/12 (+38%) 3. mászás: 19/22 (+14%)
4. csapdakészítés: 29/41 (+6%) 5. csapdaészlelés: 25/50 6. gyógyítás: 33/37
7. titkosírás: 3/96 8. felderítés: 25/17 9. szörnyidomítás: 14/56
10. teológia: 59/12 (+16%) 11. taumaturgia: 69/40 (+11%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/8 14. harcművészetek: 30/28 15. zene: 6/24
16. szörnyismeret: 37/32 (+20%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/1
19. vadászat: 7/66 20. vitalitás: 2/8 21. bányászat: 31/34 (+13%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 6/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,37,4) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
3.) Lássuk, képes vagy-e leküzdeni a kihívás tornyának legmagasabb szintjét - bizonyítékképp használj tiltott teleportot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 quwarg tojás (#360) 4 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70)
1 sallank karom (#128) 1 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
244 arany (#50) 1 halcsont (#390) 1 kerek kő (#19)
1 mithril (#352) 1 molluszk ház (#353)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek