308. forduló, 310. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 11. 9h:08'
EZ A 438. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
439. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [340,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 100 ragasztót (211 arany).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+124 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+472 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 693. hetének nyerőszámai: 23, 2, 27. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy Notermanthi nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi bal vállát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 11 arany, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 3960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 37, gyógyulás: 43, összesen: +6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 642.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 626.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 622.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 620.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 618.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 617.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 616.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 612.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[341,76] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Steven McCar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Banyapók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Banyapók szőrös potrohát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Banyapók bal vállát. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Csáprágójával a Banyapók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A Banyapók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 20, gyógyulás: 121, összesen: +101 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [342,77] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy albinó küklopsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz jobb lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (67 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz jobb oldalát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 4735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 128, gyógyulás: 55, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [343,76] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nanda. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ubul orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] [49 pontot használtál fel, van még 563.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[344,75] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Utad során felfedezel egy ében sziklatornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Steven McCar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében hadúr!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr páncélozott testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr bal lábát. (9 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 76, gyógyulás: 135, összesen: +59 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy zafír drakón!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón testét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón farkát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 152, gyógyulás: 132, összesen: -20 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy Notermanthi báró! (ld. enc.) Már előre köszörülve a torkodat a halálüvöltéshez, menekülsz kifelé. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Thargodan mágus nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. 44 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-20 támadás). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus bal karját. (7 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 8694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 149, gyógyulás: 107, összesen: -42 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, kontyos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy medvebőr övet, egy natharion gömböt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy teriadan karkötőt, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy Arsa trófea, egy skarlátdémon trófea és egy Notermanthi báró trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thuravindol. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te csapdaészlelés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Kedves, dicsérő szavakat mond neked, és hőstetteiről mesél. Aztán mélyen a szemedbe néz, és átadja ajándékát, egy mákrózsa virágot. [mákrózsa virág ->eldobod] Mielőtt még rátérhetne a lényegre, szomorúan a fejedet ingatod. Nem vonz a fickó igazán. A hím elővesz egy üvegcsét, és átadja neked. Beleszagolsz. Hmm, de fincsi! Nem bírsz ellenállni, bekortyolod. Fura érzéseid támadnak. Mélyen a szemébe nézel, aztán csábosan elmosolyodsz. Közelebb léptek egymáshoz, és az ajkak egymáshoz közelítenek. Ez a szerelem! A csók után gyengéden lefektet izmos karjaival a földre, és ölelni kezditek egymást. Egy déli szunyókálását töltő vadász tatu sivítva szalad odébb, ahogy ráhuppantok. De másodszorra már nagyon jó a hely, amit találtok. És ami ezután következik, azt nem lehet szavakkal leírni... [Ez az akció 5 TVP-be került.]

(Továbbmész...) [345,74] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ében halálhajcsár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 0, gyógyulás: 97, összesen: +97 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [346,75] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ében halálhajcsár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 489.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru herceg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru herceg jobb karját. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütöd a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Mágikus Koponya és egy fűszertartó. 7920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 74, gyógyulás: 48, összesen: -26 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 459.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kiütéses negátor. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-6984 TP] [30 pontot használtál fel, van még 429.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[347,74] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [348,73] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Mauri Arskane irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy csillezsályát. Találsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt! Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [349,74] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánybarlangot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint White Nor Wacak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Találsz egy morgud hagymatövet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy óriás liánt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [71 pontot használtál fel, van még 358.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón fejét. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd drakón testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 45, gyógyulás: 83, összesen: +38 ÉP}

Rémülten nézel körbe: mindjárt nyakadon a sárkány! De nem történik semmi. Kifújva a sokáig benntartott levegőt, tovább lopódzol befelé. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. A figyelmedet azonban a kincsről hamar elvonja a gigantikus sárkány, ami a kincs közepén trónol. Lassan felemeli a fejét, feléd fordítja, és kitátja a pofáját. Halálra váltan bámulsz: Hiszen ez Folrang, a legősibb rubin sárkány! (ld. enc.) Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... [30 pontot használtál fel, van még 328.]

m 4 mozogsz délre
[349,75] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett elemi rin. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi rin testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Az elemi rin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 3656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy manó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 321.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 319.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy eknozol. (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 317.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy szent jogar. [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 315.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy kőszem. [2 pontot használtál fel, van még 313.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy varányszem. [2 pontot használtál fel, van még 311.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy fabontó. [fabontó ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 309.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy xirnox szív. [xirnox szív ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] [2 pontot használtál fel, van még 307.]

m 3 mozogsz délkeletre
Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(340,76) Notermanthi (#257)
(341,76) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érclelőhely, Banyapók (#305)
(342,77) érclelőhely, albinó küklopsz (#338)
(343,76) nandák (#224), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(344,75) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ében hadúr (#294), zafír drakón (#320), érclelőhely, Thargodan mágus (#318), Thuravindol (2314. kalandozó)
(345,74) Tharr oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(346,75) Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ében halálhajcsárok (#295), taalru herceg (#307)
(347,74) Dornodon oltár, érclelőhely
(348,73) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), tündöklő szobor (#1587), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), olvasztókemence (#86), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), érclelőhely
(349,74) sárkánybarlang (#620), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), vaskohó (#155), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), érclelőhely, smaragd drakón (#321)
(349,75) elemi rin (#786), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[350,76] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan tábort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[7 pontot használtál fel, van még 300.]

gyk 568 30 gyakorolsz az 568. tárggyal 30 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Már nem sok kell a következő szinthez.

[30 pontot használtál fel, van még 270.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [30 pontot használtál fel, van még 240.]

szk 786 keresed a 786. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy elemi rint. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.]

[34 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 21, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 650 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY)
A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni).

FOLRANG (331. SÁRKÁNY)
Folrang, az ősöreg rubin sárkány nagyúr egyesek szerint már akkor a Sötét Földön élt, amikor azt még nem a Thargodanok uralták, hanem egy békés civilizáció. Folrang a létező legravaszabb és leghatalmasabb sárkány. Az elmúlt ezer év során mégis több alkalommal próbálták mágusok, óriások és Thargodanok megszerezni legendás kincsét, de hiába, főként azért, mert az öreg hüllő az elmúlt évek során teljesen immúnissá vált a sajátján kívül mindenféle mágiára. Egyesek szerint Folrang halhatatlan, ha valaki képes is lenne elpusztítani a fizikai testét, hamarosan újramaterializálódna. Mindenesetre tény, hogy ha a Sötét Földön egy 40. szintű kalandozónak kedve támad öngyilkosságot elkövetni, keresve sem találhat gyorsabb és fájdalommentesebb halálnemet, mint meglátogatni Folrang barlangját. Hogy nehogy inadba szálljon a bátorságod az utolsó pillanatban, nem árt egy FT 331 parancsot kiadnod.

EKNOZOL (540. TÁRGY)
Az eknozol egy apró, rugalmas, barnásszürke anyag. Bár te igazándiból nem tudsz vele mit kezdeni, érzed, hogy erőteljes mágikus kisugárzása van. Ez az! Most már kezd rémleni valami azzal kapcsolatban, hogy mire is tudnád használni! Annak idején, a viharóriásokról volt egy mese, hogy egész életükben a legendás eknozolt kutatják, amelyből csodás varázstárgyakat tudnak készíteni. Ezek szerint keresned kellene egy viharóriás barlangot, és megpróbálni üzletet kötni az óriásokkal. De ez az eknozol annyira apró... valószínűleg legalább hármat érdemes belőle vinni, ha valamire jutni akarsz. Az eknozolt nem lehet eladni, eldobni stb.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 45 (64) Szint: 32 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 43 (50) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 48 (56) Védekezés: 104 Menekülés: 20 % Életkor: 33/36 év
Egészség: 40 (56) Életpont: 566/803 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (53) Varázspont: 1122/658 Pénz: 3585 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/7 Pszi pont: 164/198 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 11
Eddig összesen 3000 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 62293 TP-t kaptál. Jelenleg 4381597 TP-d van. A következő szinthez még 118403 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat fatty, triklem drakolder. A 298. fordulódban 9113 arany került a bankszámládra. 9568 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 30/77 (+10%) szúrófegyverek: 27/91 (+6%)
vágófegyverek: 20/84 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/17
dobófegyverek: 32/24 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << óriásölő (#528) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -32.); ében dobónyíl (#849) (33 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/54 2. nyomkövetés: 78/61 (+37%) 3. mászás: 19/8 (+15%)
4. csapdakészítés: 29/29 (+6%) 5. csapdaészlelés: 25/50 6. gyógyítás: 33/28
7. titkosírás: 3/96 8. felderítés: 25/10 9. szörnyidomítás: 14/56
10. teológia: 58/67 (+16%) 11. taumaturgia: 69/12 (+16%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/8 14. harcművészetek: 30/28 15. zene: 1/87 (+34%)
16. szörnyismeret: 36/78 (+34%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/1
19. vadászat: 7/66 20. vitalitás: 2/8 21. bányászat: 31/3 (+17%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 6/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,37,4) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) a lélek védelme (#57)
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
3.) Lássuk, képes vagy-e leküzdeni a kihívás tornyának legmagasabb szintjét - bizonyítékképp használj tiltott teleportot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csalánvirág (#582) 2 drótszőr (#37)
1 kerek kő (#19) 1 madártoll (#112) 4 mópat token (#585)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 5 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 1 szopókő (#259) 1 ugh méreg (#166)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
245 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 4 ében toboz (#578)
1 eknozol (#540) 3 ezüstdarab (#326) 1 fűszertartó (#210)
1 halcsont (#390) 1 holdbőr (#1236) 2 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 Mágikus Koponya (#279) 1 varányszem (#30)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(350,76) Thargodan tábor (#588), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek