307. forduló, 309. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 4. 9h:12'
EZ A 437. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
438. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [348,73] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Lord Kis Sevel. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens alkarvédőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Techiulan trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea díszíti. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a szörnyismeret szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Gorhuddal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Gorhud gyűrűjét, egy Hantas karperecét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy zg'umrad facsaró trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy fertőzött dr.lárva trófea és egy Rettegés Ura trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gáldor. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. Minden varázserőd visszatért. (+453 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kronokukac nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 641.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 639.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 637.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 635.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 625.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 619.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 616.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 615.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 613.]

ba 785 761 nem támadod a 785. szörnyet a 761. szörnyet
BA 785 parancs tárolva. BA 761 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru herceg.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg egyik lábát. (9 támadással 660 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+66 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> 125 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy ezüstshuriken. 7920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 4, gyógyulás: 6, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 583.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru fejét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 3877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 553.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy méregféreg.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregféreg ízelt testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A méregféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 979, sebződés: 182, gyógyulás: 99, összesen: -83 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 523.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[347,72] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy Banyapók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Banyapók testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) A Banyapók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Banyapók jobb oldalát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A Banyapók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A Banyapók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 0, gyógyulás: 100, összesen: +100 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [346,71] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az ében halálhajcsár egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy márvány drakón!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón pikkelyes testét. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 55, gyógyulás: 6, összesen: -49 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy Sötétség Hercege!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Sötétség Hercege gigászi alakját. (9 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 43 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a Sötétség Hercege jobb lábát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 fekete gyöngy, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 8800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 358, gyógyulás: 113, összesen: -245 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 1 deus ex machinát. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy viharóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás bal lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 34, gyógyulás: 121, összesen: +87 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [345,72] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dűnelord lehet. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnelord testét. (8 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dűnelord testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6987 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 311, gyógyulás: 151, összesen: -160 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [77 pontot használtál fel, van még 446.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[344,73] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kiütéses negátor volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Steven McCar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy raaba-fát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [344,74] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy albinó küklopsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 4735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 143, gyógyulás: 66, összesen: -77 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [344,75] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A távolból robbanások hangját hallod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Steven McCar vigyorog kajánul. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy káoszbajnok!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok bal oldalát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok testét. (9 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszbajnok testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 96, gyógyulás: 143, összesen: +47 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy smaragd drakón!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón bal első lábát. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd drakón bal szárnyát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 66, gyógyulás: 114, összesen: +48 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy taalru herceg!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg egyik lábát. (9 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 7920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 39, gyógyulás: 142, összesen: +103 ÉP}

A terem végében van egy hatalmas láda. Felemeled a tetejét! Nicsak, mit találtál: 1 fiatalság italát. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy albinó küklopsz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz bal lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (76 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 125, gyógyulás: 41, összesen: -84 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [83 pontot használtál fel, van még 363.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[343,76] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy nanda. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ubul vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]

(Továbbmész...) [342,77] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs.

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.

(Továbbmész...) [341,76] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy ősöreg góliát. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Steven McCar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. [29 pontot használtál fel, van még 334.]

m 7 4 mozogsz északnyugatra, délre
[340,75] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő sárkányfajzat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat bal szárnyát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sárkányfajzat jobb első lábát. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A sárkányfajzat karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 22, gyógyulás: 57, összesen: +35 ÉP}

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van!

(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(340,75) sárkányfajzatok (#340), érclelőhely
(341,76) ősöreg góliát (#313), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érclelőhely
(342,77) érclelőhely
(343,76) nandák (#224), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(344,73) kiütéses negátor (#785), nekrofun (#173), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), Raia oltár, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely
(344,74) művészi porolit (#720), érclelőhely, albinó küklopsz (#338)
(344,75) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), káoszbajnok (#293), smaragd drakón (#321), taalru herceg (#307), érclelőhely, albinó küklopsz (#338)
(345,72) művészi porolit (#720), dűnelord (#341)
(346,71) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely, viharóriás (#278)
(347,72) érclelőhely, Banyapók (#305)
(348,73) taalru herceg (#307), taalru (#249), méregféreg (#784)

[340,76] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Látsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült Thargodan mágus került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 202 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 193 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bal lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 4347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 397, gyógyulás: 6, összesen: -391 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [29 pontot használtál fel, van még 305.]

gyk 568 30 gyakorolsz az 568. tárggyal 30 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 275.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [30 pontot használtál fel, van még 245.]

szk 257 keresed a 257. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy Notermanthit. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 240.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.]

[39 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 21, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következő körben tehát 649 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DŰNELORD (341. SZÖRNY)
A dűnelordok nagyhatalmú entitások, a Sötét Föld sivatagjainak nomádjai, a tüskés gigaférgek megteremtői. Ezek az örvénylő homokförgetegre hasonlító, sokcsápos, közel négy méter magas teremtmények képesek a sivatagi viharnak parancsolni, az élőlényekben rejtőző nedvességet elszívni, a szelek szárnyán pillanatok alatt óriási távolságokat utazni. Ha szembeszáll velük, a leghatalmasabb kalandozó is pillanatok alatt megsemmisül, ha nincs kellőképpen felkészülve. A kellő felkészülés pedig nagy pusztító erejű mágikus támadást és egy varázserejű vágófegyvert jelent.

ŐSÖREG GÓLIÁT (313. SZÖRNY)
Amikor a Sötét Föld hegycsúcsai között kalandozva, egyszercsak megmozdul alattad a hegy, akkor tudod, hogy nagy baj van. A hegy méretű ősöreg góliátok nagyobb lények minden ismert szárazföldi teremtménynél. Gigantikus, két lábon járó, görnyedt testtartású, torz pofájú lények. Általában csak ülnek és alszanak, de ha megmozdulnak, több mérföldes körzetükben megremeg a föld. Ennek a lénynek apróságot jelent egy kisebb óriás agyontaposása, és egy kalandozó számára annyira parányi, hogy valószínűleg észre sem veszi. De ha igen, egyetlen csapással szétkeni, függetlenül a parányi mágikus páncéloktól, amit az illető visel. Az ősöreg góliát erejét a hegyekből nyeri, ezért gyakorlatilag elpusztíthatatlan, amíg a földön áll - és ugyan milyen erő volna képes egy hegyet a levegőbe emelni?

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

Erő: 45 (64) Szint: 32 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 43 (50) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 48 (56) Védekezés: 104 Menekülés: 20 % Életkor: 33/36 év
Egészség: 40 (56) Életpont: 565/441 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (1) Varázspont: 1116/530 Pénz: 3551 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/5 Pszi pont: 164/192 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 11
Eddig összesen 2988 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 105134 TP-t kaptál. Jelenleg 4319304 TP-d van. A következő szinthez még 180696 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat fatty, triklem drakolder. A 298. fordulódban 9113 arany került a bankszámládra. 9523 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 30/67 (+12%) szúrófegyverek: 27/85 (+4%)
vágófegyverek: 20/84 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/17
dobófegyverek: 32/18 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << óriásölő (#528) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -32.); ében dobónyíl (#849) (33 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/54 (+32%) 2. nyomkövetés: 78/24 (+28%) 3. mászás: 18/93 (+30%)
4. csapdakészítés: 29/23 (+6%) 5. csapdaészlelés: 25/50 6. gyógyítás: 33/28
7. titkosírás: 3/96 8. felderítés: 25/10 9. szörnyidomítás: 14/56
10. teológia: 58/51 (+19%) 11. taumaturgia: 68/96 (+31%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/8 14. harcművészetek: 30/28 15. zene: 1/53 (+34%)
16. szörnyismeret: 36/44 (+20%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/1
19. vadászat: 7/66 20. vitalitás: 2/8 21. bányászat: 30/86 (+24%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 6/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,37,4) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
3.) Lássuk, képes vagy-e leküzdeni a kihívás tornyának legmagasabb szintjét - bizonyítékképp használj tiltott teleportot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 drótszőr (#37) 3 gyöngymangó (#135)
11 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 madártoll (#112)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 10 ragasztó (#83)
1 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 ugh méreg (#166) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
560 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 1 deus ex machina (#1)
1 ezüstshuriken (#327) 5 fekete gyöngy (#99) 1 fiatalság itala (#473)
1 fűszertartó (#210) 3 jégkristály (#593) 1 mithril (#352)
1 rókafarok (#124) 5 sáfránypor (#211) 1 szopókő (#259)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(340,76) nekrofun (#173), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, Thargodan mágus (#318)

Üzenet küldése a karakternek