| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. nov. 27. 9h:47' EZ A 432. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 433. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
| * 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
| * 10. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
| kno 4 5 | képesség-növelés 4 |
| tps 900 | TVP spórolása: 603 pontért |
| tpf 600 | TVP elővétele: 600 pontért |
| im 0 2 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mammutóriás nyakát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mammutóriás fejét. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) A mammutóriás megtaszít agyarával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Apró rúgást kapsz a mammutóriás patájától. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 72 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mammutóriás jobb első lábát. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Mellkasodba bök a mammutóriás néhányszor agyarával! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Apró rúgást kapsz a mammutóriás patájától. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 58 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. 5232 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1113, sebződés: 214, gyógyulás: 196, összesen: -18 ÉP}
| h 341 280 1 | használod a 341. tárgyat |
| v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Lakott területre érkeztél. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
| ve 234 1 | megveszed a 234. tárgyat 1 |
| ve 15 1 | megveszed a 15. tárgyat 1 |
| f 15 203 | kísérletezel a 15. tárggyal a 203. tárggyal |
| kt 234 1 | elkészíted a 234. tárgyat (1 darabot) |
| m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,100] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [199,99] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dombi óriásyeti került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) A dombi óriásyeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a dombi óriásyeti agyarával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 120, gyógyulás: 85, összesen: -35 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
| m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöföd a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [202,97] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Aad-Shaar Asyn. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy dombi óriásyeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi óriásyeti testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 136, gyógyulás: 89, összesen: -47 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mantikór testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mantikór testét. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A mantikór kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mantikór szárnya tövét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) A mantikór néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1046, sebződés: 243, gyógyulás: 187, összesen: -56 ÉP}
| kt 165 2 | elkészíted a 165. tárgyat (2 darabot) |
| fog 256 501 | elfogod a 256. szörnyet az 501. tárggyal |
| m 3 2 4 | mozogsz délkeletre, keletre, délre |
(Továbbmész...) [204,98] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szutykos remák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szutykos remák csápol, de mindhiába. A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a darázsfelhő nagyját. (7 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A darázsfelhő farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 116, gyógyulás: 44, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [204,99] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
| m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [206,100] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Chitarel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy tüskés gigaféreg jelenlétét jelzi. Leszúrod a tyrex csontot, és ráerősíted a tatu dobot. Készen áll a csapda! A dobolásra hamarosan felbukkan a féreg. Előugrasz, kezedben a kampóval. Tágranyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy a tüskés gigaféreg megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy ő túl éber. Talán majd legközelebb! [40 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
| szk 256 | keresed a 256. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
VADÁSZAT (209. VARÁZSLAT) A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia (ilyen a csatamezőkön található) kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rád tapadó nekromantikus lepedék miatt. |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY)Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
TATU DOB (234. TÁRGY)Ha kettévágod a kemény héjú amnioszt egy kőkéssel, kiszárítod, majd egy vadász tatu bőrt feszítesz rá, kiváló dobot készíthetsz. Mindez 10 TVP-be kerül. Ezután bármikor, ha kedved tartja, nekiállhatsz dobolni a H 234 paranccsal. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-t szánsz erre a látszólag fölösleges időtöltésre. |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY)A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY)Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
| Erő: | 40 (59) | Szint: | 31 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 39 (46) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 44 (52) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/43 év |
| Egészség: | 37 (53) | Életpont: | 518/434 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 39 (49) | Varázspont: | 998/348 | Pénz: | 20 arany | Kép. pont: | 5 |
| Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 164/187 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 14 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 30/8 (+6%) | szúrófegyverek: | *26/100 |
| vágófegyverek: | 20/80 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/12 |
| dobófegyverek: | 31/74 (+1%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << óriásölő (#528) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -32.); vas dobónyíl (#189) (33 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 38/54 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 75/86 (+9%) | 3. mászás: | 17/54 |
| 4. csapdakészítés: | 26/18 (+512%) | 5. csapdaészlelés: | 25/47 | 6. gyógyítás: | 32/99 |
| 7. titkosírás: | 3/85 | 8. felderítés: | 24/92 | 9. szörnyidomítás: | 12/25 |
| 10. teológia: | 56/64 (+8%) | 11. taumaturgia: | 66/92 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 2/18 |
| 13. versengés: | 9/90 | 14. harcművészetek: | 30/26 | 15. szörnyismeret: | 33/73 (+20%) |
| 16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/82 | 18. vadászat: | 7/57 |
| 19. vitalitás: | 2/8 (+22%) | 20. bányászat: | 27/70 (+28%) | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 5/36 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ) |
| elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
| vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (95,37,4) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) |
| méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
| Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
| tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | lidérckirály (#316) | háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! |
| 2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | amniosz (#203) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | kötél (#92) | |||
| 1 | madártoll (#112) | 6 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 2 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
| 1 | vasérc (#152) | 6 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 20 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
| 10 | kaja (#2) | 1 | mammutbőr (#1078) | 1 | mászókampó (#165) | |||
| 1 | remák szív (#264) | 2 | tatu dob (#234) | |||||