295. forduló, 297. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 15. 9h:14'
EZ A 430. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
431. játékheted kezdete: nov. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [367,69] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku menetpajzsot (400 arany).
Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensődet, gyakorolva a benső energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belső energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+128 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+253 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy árnylord nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 629.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 623.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 613.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 607.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 607.]
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 607.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 605.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 604.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 603.]

* 10. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 603.]

kf 1320 2 kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a sárkánytőrt, majd a bal kezedbe veszed a ryuku menetpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

vv 168 elmormolod a 168. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 601.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

v 1 999 25 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 596.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[366,68] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tollaskígyó lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tollaskígyó fejét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tollaskígyó melléd csap a farkával! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 57 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó testét. (8 támadással 499 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. A tollaskígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 madártollat. 10272 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 221, gyógyulás: 6, összesen: -215 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Összefutsz Jucika Hacukával. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. topázát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy mennydörgő titán trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Málhásállata egy bazaltelementál. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, szemüveget viselő ember férfival. Bőre mélykék színű. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Dranadáni Salamon trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Érzékeled auráját: ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Sharg, a Raepa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a harcművészetek szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [365,68] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Banyapók lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Banyapók szőrös potrohát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók nyakát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Banyapók testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A Banyapók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 17, gyógyulás: 115, összesen: +98 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy viharóriás barlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Megpillantasz valamit: 1 szögletes kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 558.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Elszántan, keményen lépsz be a viharóriás tanyára. A viharóriás épp dolgát végzi a barlang végében. Hú, milyen büdös van! Aztán a behemót feléd fordul. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 79 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás sámán jobb lábát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a viharóriás sámán oszlopos lábát. (9 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) A viharóriás sámán meglök egy kicsit. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 89 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. Szereztél 43 aranyat. 7528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 194, gyógyulás: 125, összesen: -69 ÉP}

Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 548.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[364,67] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy jégelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A jégelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 29, gyógyulás: 64, összesen: +35 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csillagrubint, egy dalebg.kristályvértet, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rothadó lián trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Awful Storm. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a harcművészetek szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[11 pontot használtál fel, van még 537.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,67) jégelementál (#277), térkapu (#452), nekrofun (#173), Awful Storm (5238. kalandozó)
(365,68) Banyapók (#305), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), érclelőhely, viharóriás sámán (#324)
(366,68) tollaskígyó (#635), Jucika Hacuka (1932. kalandozó), Sharg, a Raepa (2660. kalandozó)

[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm fűszeres gátvakondroládot dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Influenza, 1 Orbitális mackósajt, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 4 A bajnok manifesztációja, 1 Déja vu. Ez póker! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 3 Aranyeső, 1 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Temető, 1 Aranyeső, 1 Orbitális mackósajt, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 960 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 51 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 512.]

v 228 649 elmormolod a 228. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a kalmárszem varázslatot!
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, hordóagyú mameluk (#254) 379 ap /db.
[-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 497.]

fkt 582 10 1 felt. készítesz az 582. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 487.]

fkt 578 10 1 felt. készítesz az 578. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

m 3 4 7 mozogsz délkeletre, délre, északnyugatra
[192,106] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kreommat-liliomot. (ld. enc.) Találsz egy raaba-fát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 zöld üveget. Elhagyod a furcsa képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal oldalát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [192,107] Még mindig bozótos.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy raaba-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [109 pontot használtál fel, van még 378.]

kt 849 5 elkészíted a 849. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 ében dobónyilat. Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 363.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[190,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját.
Összeakadsz Meckanorral. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött vadászat szakértelmed, míg te őt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[32 pontot használtál fel, van még 331.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+2 pszi pont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 327.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 323.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 erő forduló végéig.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 319.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[188,107] Továbbmész a város utcáján.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Van itt egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.).
Összefutsz Czuccbanma-Thattal. Tharr első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ryuku függőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt és egy törp sisakot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy bosszantó apróság trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Czuccbanma-That kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te harcművészetek szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Rőtszakállú Odinnal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Thargodan raktfőnök trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a harcművészetek szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[11 pontot használtál fel, van még 308.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Amint meglát, sajnálkozva közli, hogy újabban nem történt semmi különleges. De javasolja, hogy nézz vissza később. [8000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 Martian tekercse. (ld. enc.)] Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[187,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19650 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.).
Találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű troll férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy mithril sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Fegyverzetét egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [11 pontot használtál fel, van még 292.]

be 632 1 bemész a 632. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

be 256 bemész a templomba
Képtelen vagy belépni a templom kapuján - mintha egy erőtér védené. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 287.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 287.]
Leveszed a halálhozó karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 287.]
Az ujjadra húzod az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 287.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.]

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 11, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 4 kaját bezabál a mutáns pók. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 637 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU MENETPAJZS (1320. TÁRGY)
Ritka, hogy egy ryuku katona pajzsot vesz a bal kezébe, de azért időnként előfordul. A magas, vékony, kékre lakkozott, vendesorból készült pajzs kiválóan ellenáll az ellenfél ütéseinek, s a támadások hárítása mellett teret kínál újabb csapások bevitelére is. Vagyis: ha a ryuku menetpajzzsal harcolsz +9 védekezést kapsz, és kettővel többször támadhatsz a jobbkezes fegyvereddel. Ehhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY)
A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. egyet, 5 TVP-ért.

RAABA-FA (935. TÁRGY)
A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. kétszer. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az...

MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

Erő: 40 (59) Szint: 31 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 39 (46) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 44 (52) Védekezés: 102 Menekülés: 20 % Életkor: 33/34 év
Egészség: 37 (53) Életpont: 517/403 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 39 (49) Varázspont: 983/69 Pénz: 645 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 21/5 Pszi pont: 164/110 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 14
Eddig összesen 2819 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41019 TP-t kaptál. Jelenleg 3616118 TP-d van. A következő szinthez még 383882 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, tollaskígyó, triklem drakolder. A 295. fordulódban 9872 arany került a bankszámládra. 9921 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: *29/100 szúrófegyverek: 26/93 (+8%)
vágófegyverek: 20/80 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/12
dobófegyverek: 31/68 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << óriásölő (#528) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -32.); vas dobónyíl (#189) (33 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/38 (+16%) 2. nyomkövetés: 75/37 (+18%) 3. mászás: 17/44 (+2%)
4. csapdakészítés: 21/0 (+6%) 5. csapdaészlelés: 25/41 6. gyógyítás: 32/99 (+3%)
7. titkosírás: 3/83 8. felderítés: 24/92 9. szörnyidomítás: 12/25
10. teológia: 56/45 (+23%) 11. taumaturgia: 66/64 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/7 (+11%)
13. versengés: 9/81 (+9%) 14. harcművészetek: 29/23 15. szörnyismeret: 33/53 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/82 18. vadászat: 7/48 (+1%)
19. vitalitás: 1/86 20. bányászat: 27/31 (+11%) 21. úszás: 9/42
22. főzés: 5/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot )
mászol max. 133 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (95,37,4) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) feltámadás (#168)
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) méregfelhő II (#193) >> taalru (#249)
háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
élőholt pozdorja (#134) >> lidérckirály (#316) háló (#186) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
hhaar burka II (#162) >> 28. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 drótszőr (#37)
5 Éjvadász karma (#847) 1 gyöngymangó (#135) 1 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 3 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
1 szögletes kő (#17) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 csalánvirág (#582) 5 ében dobónyíl (#849) 3 ében toboz (#578)
3 fokhagyma (#403) 13 kaja (#2) 12 madártoll (#112)
1 Martian tekercse (#569) 2 sáfránypor (#211) 50 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), egy troll férfi
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689), Czuccbanma-That (3953. kalandozó), Rőtszakállú Odin (5011. kalandozó)
(189,106) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096), Meckanor (4834. kalandozó)
(190,107) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), trikornis herceg (#261)
(191,106) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 43. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Leah oltár
(192,106) grok-képződmény (#149), 21. jellempróba, Leah oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), légirozmár (#94), bűbájlidérc (#761), norpadolótika (#226)
(192,107) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek