| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. okt. 27. 9h:16' EZ A 427. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD 428. játékheted kezdete: okt. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal |
| * 8. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1257. tárgyat |
| * 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat |
| kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
| kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
| le 254 1572 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1572. tárgyat |
| kf 722 726 | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal |
| vv 174 53 59 | elmormolod a 174. varázslatot az 53. varázslatot az 59. varázslatot |
| flh | felt. lőfegyver haszn. |
| flh 18 138 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 138. tárggyal |
| flh 23 189 | felt. lőfegyver haszn. 23 a 189. tárggyal |
| flh 33 351 | felt. lőfegyver haszn. 33 a 351. tárggyal |
| flh 998 562 | felt. lőfegyver haszn. 998 az 562. tárggyal |
| kno 5 5 | képesség-növelés 5 |
| ek 7 5 5 | t. energia kisütése: 7 5 5 |
| vv 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
| m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magnetikus praglonc egyik csápját. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a magnetikus praglonc bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 802, sebződés: 22, gyógyulás: 119, összesen: +97 ÉP}
(Továbbmész...) [377,88] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy magnetikus praglonc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+32 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a magnetikus praglonc fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjával megérint a magnetikus praglonc. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a magnetikus praglonc bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Véres nyál csordul ki a magnetikus praglonc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 10, gyógyulás: 6, összesen: -4 ÉP}
| kf 1095 2 | kézbeveszed/felveszed az 1095. tárgyat a bal kezedbe |
| be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
| lm 5 | mozogsz 5 |
| kf 1119 | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat |
| lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus jobb lábát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) {KCC:} Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megpöccinted a Thargodan mágus nyakát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Bíborarany tőrrel megbököd a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Thargodan mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 245, gyógyulás: 6, összesen: -239 ÉP}
| v 88 10 | elmormolod a 88. varázslatot |
| lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
| v 88 10 | elmormolod a 88. varázslatot |
| v 205 5 | elmormolod a 205. varázslatot |
| lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
| v 88 10 | elmormolod a 88. varázslatot |
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| kf 626 2 | kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe |
| kf 1089 | kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Banyapók testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a Banyapók testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a Banyapók testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 38, gyógyulás: 109, összesen: +71 ÉP}
| be 612 | bemész a 612. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 88 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás sámán villámló testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás sámán testét. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a viharóriás sámán bal oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A viharóriás sámán egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Ököllel csak érinted a viharóriás sámán villámló testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a viharóriás sámán testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás sámán egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. Szereztél 50 aranyat. 7528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 391, gyógyulás: 146, összesen: -245 ÉP}
| m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregelementál zsezsgő masszáját. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a méregelementál testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a méregelementál testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A méregelementál fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A méregelementál nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A méregelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 10, gyógyulás: 66, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [376,86] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő tollaskígyó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó nyakát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tollaskígyó testét. (5 támadással 395 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a tollaskígyó fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A tollaskígyó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó jobb szárnyát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a tollaskígyó pikkelyes testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 61 életpontot vesztettél. A tollaskígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 madártollat. Magad mögé lököd a pitiáner Thargodan légiós trófeát, és kiszedsz egy tollaskígyó trófeát. 10272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 235, gyógyulás: 8, összesen: -227 ÉP}
(Továbbmész...) [375,85] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Találsz egy gyilkos csalánt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy sárkánybarlangot. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy ében hadúr. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 61 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr bal oldalát. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében hadúr jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 84, gyógyulás: 107, összesen: +23 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
| be 620 | bemész a 620. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón nyakát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón fejét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a smaragd drakón testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
| m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [376,88] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [377,89] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.
| m 3 | mozogsz délkeletre |
[378,90] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról.
| szk 237 | keresed a 237. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 5. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
| VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY) A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned... |
MÉREGELEMENTÁL (306. SZÖRNY) Ez a hatalmas, méregtől csöpögő, zsezsgő massza csak egyetlen dologhoz ért, de ahhoz nagyon: a mérgezéshez. Olyan tömegű mérget pumpál a szervezetedbe, hogyha azt nem semlegesíted rövid időn belül, akkor valószínűleg pukkanni fog a deus ex machinád a legközelebbi táborozáskor. Ha mindez még nem lenne elég, a méregelementálok az ocsmány mocsarak mélyéről, meglepetésszerűen támadnak, és igencsak hosszú csatába nézel elébe, ha agyon akarod őket verni. |
TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY)Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre. |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
| Erő: | 38 (57) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 37 (44) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 44 (52) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/33 év |
| Egészség: | 37 (53) | Életpont: | 504/176 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 39 (51) | Varázspont: | 960/1 | Pénz: | 2973 arany | Kép. pont: | 7 |
| Tudatpont: | 21/-1 | Pszi pont: | 164/22 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 14 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 29/88 (+8%) | szúrófegyverek: | 26/70 (+9%) |
| vágófegyverek: | 20/76 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/12 |
| dobófegyverek: | 31/52 (+7%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << óriásölő (#528) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -32.); tolmokov-koktél (#351) (33 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 37/74 | 2. nyomkövetés: | 74/91 (+23%) | 3. mászás: | 17/26 |
| 4. csapdakészítés: | 20/82 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/41 | 6. gyógyítás: | 32/96 |
| 7. titkosírás: | 3/83 | 8. felderítés: | 24/92 | 9. szörnyidomítás: | 12/25 |
| 10. teológia: | 55/51 (+32%) | 11. taumaturgia: | 66/8 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 1/96 |
| 13. versengés: | 9/72 | 14. harcművészetek: | 29/23 | 15. szörnyismeret: | 32/79 |
| 16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/82 | 18. vadászat: | 7/47 |
| 19. vitalitás: | 1/86 | 20. bányászat: | 25/90 (+56%) | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 5/36 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
| megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (95,37,4) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
| Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) |
| óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) | feltámadás (#168) | sorvasztás (#102) |
| méregsemlegesítés (#14) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
| 2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 8 | kaja (#2) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 13 | szopókő (#259) | 5 | tolmokov-koktél (#351) | |||
| 2 | varázskő (#305) | 8 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 91 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
| 13 | madártoll (#112) | 1 | molluszk ház (#353) | 3 | pirkit (#153) | |||
| 2 | praglonc hártya (#215) | 1 | szögletes kő (#17) | |||||