| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. okt. 26. 9h:12' EZ A 426. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 427. játékheted kezdete: okt. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal |
| * 8. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat |
| kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
| kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
| le 254 1257 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 1257. tárgyat |
| kf 722 726 | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal |
| vv 53 127 59 | elmormolod az 53. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot |
| v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
| ek 7 5 10 | t. energia kisütése: 7 5 10 |
| h 341 527 2 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 214 4 | használod a 341. tárgyat |
| hu 643 122 269 | hulladék: 643 122 269 |
| hu 617 | hulladék: 617 |
| h 341 403 10 | használod a 341. tárgyat |
| h 504 | használod az 504. tárgyat |
| d 114 62 | eldobod a 114. tárgyat (62 darabot) |
| d 56 10 | eldobod az 56. tárgyat (10 darabot) |
| gyj 0 150 2 | felt. gyűjtés 150 2 |
| be 612 | bemész a 612. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a viharóriás jobb oldalát. (7 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a viharóriás villámló testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel eltalálod a viharóriás testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 147, gyógyulás: 146, összesen: -1 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a taalru tigristestét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a taalru testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 32, gyógyulás: 61, összesen: +29 ÉP}
| kf 1095 2 | kézbeveszed/felveszed az 1095. tárgyat a bal kezedbe |
| kb 1089 1 | kiveszel a bankból az 1089. tárgyat (1 darabot) |
| kf 1089 | kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat |
| be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
| lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy gyöngymangó. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {KCC:} Bíborarany tőrrel megdöföd a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő, 13 arany és egy gyöngymangó. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 29, gyógyulás: 48, összesen: +19 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru egyik lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöföd a taalru tigristestét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Bíborarany tőrrel megdöföd a taalru tigristestét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 5 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) {GYD:} Bíborarany tőrrel meghorzsolod a Thargodan zsoldos jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 0, gyógyulás: 106, összesen: +106 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós jobb karját. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak élőholt ősmágus trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Thargodan légiós trófeát. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 936, sebződés: 134, gyógyulás: 172, összesen: +38 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós jobb lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Thargodan légiós testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós fejét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Bíborarany tőrrel megbököd a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 32 életpontot vesztettél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 163, gyógyulás: 158, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 270 életpontot vesztettél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bal oldalát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Thargodan mágus bal lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 281 életpontot vesztettél.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 704, gyógyulás: 146, összesen: -558 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. (-20 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 199 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Thargodan mágus jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 206 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. (-20 támadás). Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 405, gyógyulás: 62, összesen: -343 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 273 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a Thargodan mágus testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Te 42 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan mágus fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. (-20 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan mágus testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 373, gyógyulás: 199, összesen: -174 ÉP}
| ftv 155 311 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 311. szörnyet |
| ftv 155 318 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 318. szörnyet |
| lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 132 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. (-20 támadás). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {KCC:} Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 275 életpontot vesztettél. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel többször eltalálod a Thargodan mágus fejét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Te 28 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+47 életerő). {KCC:} Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan mágus jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 273 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-20 támadás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 651, gyógyulás: 161, összesen: -490 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[376,88] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat Chara-din fattya került az utadba. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Végleg elfelejtetted állatvédelem nevű varázslatodat. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Bíborarany tőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Bíborarany tőrrel megérinted a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 27, gyógyulás: 103, összesen: +76 ÉP}
| lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| kf 626 2 | kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe |
| m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-46793 TP.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály jobb lábát. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a lidérckirály csuklyáját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a lidérckirály testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 77, gyógyulás: 136, összesen: +59 ÉP}
(Továbbmész...) [374,86] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy káoszbajnok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszbajnok testét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a káoszbajnok testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszbajnok fejét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a káoszbajnok jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 100, gyógyulás: 153, összesen: +53 ÉP}
| be 620 | bemész a 620. épületbe |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 8 5 4 | mozogsz északra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [373,86] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lávatavat. (ld. enc.) Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy elemi rin került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az elemi rin jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd az elemi rin testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az elemi rin testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod az elemi rin jobb első lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az elemi rin testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 82, gyógyulás: 102, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [373,87] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy jégelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a jégelementál fejét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (56 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 5 fűszertartó, gyógykenőcs, 2 tolmokov-koktél, fiatalság itala, vas dobónyíl, kazmár gyökér. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a jégelementál testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 99, gyógyulás: 64, összesen: -35 ÉP}
| m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd az árnylord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 83, összesen: +83 ÉP}
(Továbbmész...) [374,89] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [375,90] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [377,90] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sebesült nekrit parazita. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
| h 449 1 | használod a 449. tárgyat |
| bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
| le 726 722 | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
| szk 237 | keresed a 237. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| * 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY)E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni. |
THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY) A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY) Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY) Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük! |
LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY) Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában. |
| LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY)A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához. |
| Erő: | 38 (57) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 37 (44) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 44 (52) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/33 év |
| Egészség: | 37 (53) | Életpont: | 503/604 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 39 (1) | Varázspont: | 954/25 | Pénz: | 2882 arany | Kép. pont: | 12 |
| Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 164/66 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 14 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 29/80 (+10%) | szúrófegyverek: | 26/61 (+14%) |
| vágófegyverek: | 20/76 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/12 (+6%) |
| dobófegyverek: | 31/45 (+9%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << óriásölő (#528) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -28.); hajító csillag (#939) (29 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 37/74 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 74/68 (+13%) | 3. mászás: | 17/26 |
| 4. csapdakészítés: | 20/76 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/41 (+1036%) | 6. gyógyítás: | 32/96 |
| 7. titkosírás: | 3/83 | 8. felderítés: | 24/92 | 9. szörnyidomítás: | 12/25 |
| 10. teológia: | 55/19 (+45%) | 11. taumaturgia: | 65/93 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 1/96 |
| 13. versengés: | 9/72 | 14. harcművészetek: | 29/23 | 15. szörnyismeret: | 32/79 (+20%) |
| 16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/82 | 18. vadászat: | 7/47 |
| 19. vitalitás: | 1/86 | 20. bányászat: | 25/34 (+17%) | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 5/36 (+18%) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
| földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (95,37,4) |
| csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
| tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) |
| méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
| 2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
| 2 | dözmöng szív (#122) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
| 10 | fokhagyma (#403) | 5 | fűszertartó (#210) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 5 | gyöngymangó (#135) | 7 | hajító csillag (#939) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 6 | kaja (#2) | 62 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
| 6 | kerek kő (#19) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
| 2 | Luthius karkötője (#527) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
| 1 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 9 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkányfog (#617) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
| 2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tükör (#43) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 16 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1551 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | molluszk ház (#353) | 1 | sötét ital (#284) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
| 13 | szopókő (#259) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | ulkor kötény (#1089) | |||