| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. okt. 24. 9h:24' EZ A 426. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD 427. játékheted kezdete: okt. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal |
| * 8. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat a 726. tárgyat a 722. tárgyat |
| * 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal a 820. tárgyat |
| v 170 2 | elmormolod a 170. varázslatot |
| ftv 193 786 | felt. tám/véd. varázslat a 193. varázslatot a 786. szörnyet |
| d 4 2 | eldobod a 4. tárgyat (2 darabot) |
| d 56 37 | eldobod az 56. tárgyat (37 darabot) |
| kno 5 4 | képesség-növelés 5 |
| vv 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
| m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnylord testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az árnylord bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 97, összesen: +97 ÉP}
(Továbbmész...) [375,80] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Banyapók. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Banyapók testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók szőrös potrohát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Banyapók jobb vállát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Banyapók szőrös potrohát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a Banyapók testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 52, gyógyulás: 114, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [376,81] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy lávatavat. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy ében hadúr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr fejét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr jobb vállát. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ében hadúr páncélozott testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 66, gyógyulás: 118, összesen: +52 ÉP}
| m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 11, gyógyulás: 93, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [375,83] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kátránygödröt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magnetikus praglonc. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc plazmáját. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a magnetikus praglonc fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a magnetikus praglonc egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 0, gyógyulás: 148, összesen: +148 ÉP}
| im 0 2 | imádkozol |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az árnylord testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnylord nyakát. (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az árnylord jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az árnylord, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnylord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 27, gyógyulás: 72, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [375,85] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében hadúr. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ében hadúr testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ében hadúr vágása nem talált el. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel meghorzsolod az ében hadúr testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd az ében hadúr jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 70, gyógyulás: 114, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [375,86] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánybarlangot. (ld. enc.) Észreveszel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
| be 620 | bemész a 620. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragd drakón jobb szárnyát. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a smaragd drakón testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a smaragd drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 55, gyógyulás: 123, összesen: +68 ÉP}
| m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [377,88] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[378,88] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy viharóriás barlangot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
| be 612 | bemész a 612. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a viharóriás villámló testét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a viharóriás testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a viharóriás testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 134, gyógyulás: 135, összesen: +1 ÉP}
| f 2 27 260 | kísérletezel a 2. tárggyal a 27. tárggyal a 260. tárggyal |
| f 390 201 27 | kísérletezel a 390. tárggyal a 201. tárggyal a 27. tárggyal |
| bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
| bpb | bef. parancs berakása: |
| kf 254 1572 453 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 1572. tárggyal a 453. tárgyat |
| v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| szk 278 | keresed a 278. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
| ÉLETKÖVES GYŰRŰ (1572. TÁRGY) A sors fintora, hogy ez a csodálatos tárgy éppen a ragály hírnökének maradványai közül kerül elő. Ki tudja, talán éppen a skarlátia terjesztésével ellopott életenergia kicsapódása ez az apró, hófehér kövecske, mely a skarlátdémon egyik ujján talált gyűrűnek a foglalatában tündököl. Az életköves gyűrű hatalma lenyűgöző: ha ujjadra húzod, amellett, hogy immúnis leszel a skarlátia nevű betegségre (csupán akkor, ha viseled, amikor megkapnád, utólagos KFeléskor nem segít a betegséget elmulasztani), +6 egészséget és +40 max. ÉP-t is kapsz. Az életköves gyűrű viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned. |
FATTYLORD (791. SZÖRNY)A Chara-din fattyak íratlan vezetői ezek a tőlük csupán méretben különböző szörnyetegek. Míg egy Chara-din fatty átlagos magassága az egy métert sem éri el, a fattylordoké ennek három-négyszerese is lehet. Többnyire magasabbak a legnyúlánkabb embernél is. Ha harcról van szó, istenüktől örökölt mágikus hatalmukat vetik be, illetve egy falándzsát használnak, aminek végén szikrázó, hegyes tüskék gondoskodnak a megfelelő sebzésokozásról. Állítólag ebbe a fegyverbe is szorult némi mágia. Ha nem harcról van szó, csupán egy-egy engedetlen Chara-din fattyat kell megfegyelmezni, szintén e fegyver erejét használják - miután alacsonyabbrendű fajtársaik rendkívül félik a lándzsa hatalmát, ez hosszú évszázadok alatt az uralkodásuk szimbóluma is lett. A fattyak lordjának legyőzése elsőrangú feladatod legyen, hiszen még ha Chara-din hívő is vagy, a szörny nem fog kegyelmezni neked. Akkor már jobb, ha te csapsz először. |
BANYAPÓK (305. SZÖRNY) Ah, a legendás Banyapók! Minden pókok és földi ocsmányságok szülőanyja! Vagy legalábbis annak egyenes ági leszármazottja... Ez a gigantikus pók olyan bűzt áraszt magából, hogy ettől már eleve rosszul leszel. Amikor pedig körbevesz a toxikus méregfelhő, már képtelen vagy arra, hogy védekezz a torkod köré záruló csáprágók ellen... Szerencsére, a történelemben már volt rá példa, hogy valaki legyőzte a Banyapókot! Rohanj alá, és döfd a dárdádat a kövér, védtelen potrohába! Nem! Ne a bunkóval püföld, meg a karddal hadonássz! Ezek a módszerek nem működnek! Természetesen, a Banyapókot csakis mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY)Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is. |
KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán. |
| SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled. |
TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT)Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel. |
| SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán. |
SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY) A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni. |
| SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY) A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni. |
| ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY) Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra... |
| FOKHAGYMÁS OLDALAS (8. RECEPT) Kár, hogy az oldalason olyan kevés a hús, pedig milyen jó ízt adna neki! Talán, ha belegöngyölnéd egy kisebb szeletbe... Tovább játszva a gondolattal, remek ötleted támad egy új recept formájában. Először is két kaja kell hozzá, ebben biztos lesz olyan hús, amit az étekhez felhasználhatsz. Ezeket fokhagymával kell pácolnod, majd rátekerned egy bordacsontra. Csak úgy serceg a hús zsírjában! Néha öntesz alá egy kis vizet (2 cseppet), hogy kellően átpuhuljon. Most, hogy ez kb. 10 TVP-nyi idő alatt megvan, már csak a kóstolás marad. Ha elfogyasztod az így elkészített ételt, kicsit furcsán fogod érezni magad. Mintha lelkileg közelebb kerültél volna az űzött vadhoz, és talán kicsit az őt üldöző vadászhoz is. Ennek következtében a következő bónuszokat kapod a köröd végéig: +5 felderítés, +5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdaészlelés, +5 csapdakészítés, +5 vadászat. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. |
| Erő: | 38 (55) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 37 (45) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 44 (52) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/33 év |
| Egészség: | 37 (53) | Életpont: | 502/408 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 39 (56) | Varázspont: | 960/268 | Pénz: | 386 arany | Kép. pont: | 12 |
| Tudatpont: | 21/18 | Pszi pont: | 164/48 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 14 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 29/70 (+9%) | szúrófegyverek: | 26/47 (+7%) |
| vágófegyverek: | 20/76 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/6 |
| dobófegyverek: | 31/36 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << óriásölő (#528) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -28.); hajító csillag (#939) (29 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 37/42 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 74/55 (+15%) | 3. mászás: | 17/26 |
| 4. csapdakészítés: | 20/70 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 20/5 (+400%) | 6. gyógyítás: | 32/96 |
| 7. titkosírás: | 3/83 | 8. felderítés: | 24/92 | 9. szörnyidomítás: | 12/25 |
| 10. teológia: | 54/74 (+17%) | 11. taumaturgia: | 65/65 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 1/96 |
| 13. versengés: | 9/72 | 14. harcművészetek: | 29/23 | 15. szörnyismeret: | 32/59 |
| 16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/82 | 18. vadászat: | 7/47 |
| 19. vitalitás: | 1/86 | 20. bányászat: | 25/17 (+90%) | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 5/18 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
| földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (95,37,4) |
| feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
| Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) |
| óriáserő (#53) | fürkésző szemek (#213) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
| szörnycsábítás (#83) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
| méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
| 2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
| 3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 2 | bot (#4) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
| 1 | hajító csillag (#939) | 10 | kaja (#2) | 24 | mákrózsa virág (#56) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 118 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
| 1 | púderkő (#119) | 1 | sárkányfog (#617) | 2 | sötét ital (#284) | |||