| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. okt. 3. 9h:18' EZ A 423. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD 424. játékheted kezdete: okt. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat a 820. tárggyal |
| * 7. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| * 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal |
| v 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
| le 726 254 | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 254. tárgyat |
| kf 726 722 | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat a 722. tárggyal |
| v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
| be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
| kb 528 1 | kiveszel a bankból az 528. tárgyat (1 darabot) |
| ff 528 28 568 | felt. fegyverváltás: 528 28 568 |
| ftv 12 249 | felt. tám/véd. varázslat a 12. varázslatot a 249. szörnyet |
| m 1 5 4 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a dombi óriásyeti fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Hatalmas mancsaival a dombi óriásyeti lábadat és hasadat üti. (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 157, gyógyulás: 35, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [200,54] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orbitális mackósajt került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt nyakát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 56 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 71, gyógyulás: 49, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [200,55] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
| m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát jobb lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi góliát jobb lábát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 13, gyógyulás: 43, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [201,57] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [202,58] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült drakolich került az utadba. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ében dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai jobb lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rontasz. {GYD:} Óriásölővel felnyitod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, egy gyöngymangó és 5 arany. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 126, gyógyulás: 4, összesen: -122 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 32 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona jobb oldalát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar katona testét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a varkaudar katona testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar katona jobb oldalát. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar katona csillogó páncélját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 212, gyógyulás: 193, összesen: -19 ÉP}
| im 0 2 | imádkozol |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath fejét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 63, gyógyulás: 45, összesen: -18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy gyöngymangó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 61, gyógyulás: 43, összesen: -18 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. (8 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyengén megütöd a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 28, gyógyulás: 141, összesen: +113 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 55, gyógyulás: 39, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [204,58] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [204,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar vajákos. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 221 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (7 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 46 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 464, gyógyulás: 110, összesen: -354 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| ef 3 | energia fejlesztése 3 |
| t 9095 | támadod a 9095. kalandozót |
| t 9095 1 | támadod a 9095. kalandozót |
| szk 256 | keresed a 256. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal |
| * 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT)A lélek védelme a következő táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül. |
| VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY) Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót. |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY)Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
| Erő: | 37 (55) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 37 (44) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 44 (52) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/33 év |
| Egészség: | 34 (44) | Életpont: | 452/220 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 39 (54) | Varázspont: | 862/78 | Pénz: | 10323 arany | Kép. pont: | 16 |
| Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 164/11 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 11 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 29/49 (+5%) | szúrófegyverek: | 26/19 (+4%) |
| vágófegyverek: | 20/24 (+21%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/6 |
| dobófegyverek: | 31/18 (+5%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -28.); hajító csillag (#939) (29 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 35/82 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 73/61 (+33%) | 3. mászás: | 17/26 |
| 4. csapdakészítés: | 20/46 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/5 | 6. gyógyítás: | 32/93 |
| 7. titkosírás: | 3/83 | 8. felderítés: | 24/76 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 12/25 |
| 10. teológia: | 53/98 (+24%) | 11. taumaturgia: | 65/5 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 1/64 (+11%) |
| 13. versengés: | 9/54 (+9%) | 14. harcművészetek: | 29/23 | 15. szörnyismeret: | 32/25 (+20%) |
| 16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/81 | 18. vadászat: | 7/47 |
| 19. vitalitás: | 1/86 | 20. bányászat: | 23/43 (+51%) | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 5/18 (+18%) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (95,37,4) |
| erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | feltámadás (#168) |
| éber kakukk (#3) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Harci jártasságod tesztje: sebezz jobbkezes fegyverrel (vagy egyszerűen csak puszta kézzel) egyetlen kör alatt 150 pontot! |
| 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (teljesítve) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | ében dobónyíl (#849) | |||
| 3 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 2 | ragasztó (#83) | 1 | varázskő (#305) | 15 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 68 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 41 | mákrózsa virág (#56) | 1 | óriásölő (#528) | 1 | rézdarab (#70) | |||
| 3 | szögletes kő (#17) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vasérc (#152) | |||