| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. szept. 28. 9h:06' EZ A 422. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 423. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 39, gyógyulás: 34, összesen: -5 ÉP}
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal |
| * 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat a 820. tárggyal |
| kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| v 228 647 | elmormolod a 228. varázslatot |
| le 726 254 | leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 254. tárgyat |
| kf 722 726 | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 726. tárggyal |
| le 1550 309 | leveszed/lerakod az 1550. tárgyat a 309. tárgyat |
| kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
| kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
| le 309 956 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
| kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
| kf 816 1550 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1550. tárggyal |
| flh 29 939 | felt. lőfegyver haszn. 29 a 939. tárggyal |
| m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 7 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 3 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 16, gyógyulás: 64, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [198,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [198,46] A bozótost ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Demizson. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy kentaurusz. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kentaurusz testét. (8 támadással 502 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+50 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a kentaurusz szügyét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Patájával a kentaurusz kissé megtaszít. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 63 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kentaurusz testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a kentaurusz szügyét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kentaurusz rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 76 életpontot vesztettél. A kentaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence (ld. enc.). Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 3927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 172, gyógyulás: 6, összesen: -166 ÉP}
| m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [199,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy ryuku gólem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [199,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kvazár karddal végigvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kvazár karddal megkarcolod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 41, gyógyulás: 107, összesen: +66 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru bal oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru tigristestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 25, gyógyulás: 53, összesen: +28 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 354 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod az adamantit gólem testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Hatalmas mancsaival az adamantit gólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször eltalálod az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az adamantit gólem bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az adamantit gólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 779, gyógyulás: 145, összesen: -634 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [201,51] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi jobb első lábát. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi egyik csápját. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 0, gyógyulás: 125, összesen: +125 ÉP}
(Továbbmész...) [202,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath bal vállát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi fejét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 25, gyógyulás: 43, összesen: +18 ÉP}
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk nyakát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk fejét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 18, gyógyulás: 80, összesen: +62 ÉP}
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a bávatag golombár testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a bávatag golombár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (42 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ében dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
| m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rohansz. {KCC:} Kvazár karddal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A 6 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kvazár karddal végigvagdosod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 32, gyógyulás: 97, összesen: +65 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 7 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 15, gyógyulás: 105, összesen: +90 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc jobb lábát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a magnetikus praglonc fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 18, gyógyulás: 50, összesen: +32 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor bal oldalát. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod az ősdentor testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[201,53] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.
| szk 159 | keresed a 159. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal |
| * 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
| ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY) Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást. |
| Erő: | 37 (55) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 37 (44) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 44 (52) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/33 év |
| Egészség: | 34 (44) | Életpont: | 450/661 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 39 (54) | Varázspont: | 828/98 | Pénz: | 8680 arany | Kép. pont: | 16 |
| Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 164/17 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 11 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 29/44 (+8%) | szúrófegyverek: | 26/15 (+6%) |
| vágófegyverek: | *19/103 (+16%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/6 |
| dobófegyverek: | 31/13 (+9%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -28.); hajító csillag (#939) (29 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 35/66 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 73/28 | 3. mászás: | 17/26 |
| 4. csapdakészítés: | 20/40 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/5 | 6. gyógyítás: | 32/93 |
| 7. titkosírás: | 3/83 | 8. felderítés: | 24/70 (-39%) | 9. szörnyidomítás: | 12/25 |
| 10. teológia: | 53/74 (+20%) | 11. taumaturgia: | 64/84 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
| 13. versengés: | 9/45 | 14. harcművészetek: | 29/23 | 15. szörnyismeret: | 32/5 (+34%) |
| 16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/81 (+10%) | 18. vadászat: | 7/47 (+10%) |
| 19. vitalitás: | 1/86 | 20. bányászat: | 22/92 (+17%) | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 5/0 (+20%) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: kártyabarlang (8) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (95,37,4) |
| erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
| 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (teljesítve) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | álompor (#396) | 9 | drótszőr (#37) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 3 | kerek kő (#19) | 1 | quwarg tojás (#360) | 4 | ragasztó (#83) | |||
| 4 | szögletes kő (#17) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 18 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 336 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | Fekete Kehely (#283) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
| 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | 6 | kaja (#2) | |||
| 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
| 1 | vasérc (#152) | |||||||