| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. szept. 14. 9h:19' EZ A 419. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD 420. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 532. tárgyat a 820. tárggyal |
| t 9097 | támadod a 9097. kalandozót |
| t 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
| kb 1264 297 503 | kiveszel a bankból az 1264. tárgyat (297 darabot) |
| vv 53 227 127 | elmormolod az 53. varázslatot a 227. varázslatot a 127. varázslatot |
| vv 188 59 | elmormolod a 188. varázslatot az 59. varázslatot |
| gyk 28 20 | gyakorolsz a 28. tárggyal 20 pontért |
| be 630 1 | bemész a 630. épületbe |
| m 4 | mozogsz délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal kilukasztod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Bíborarany tőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
| be 687 | bemész a 687. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 27: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 1. pont |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 503.]
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| be 100 | bemész a 100. titkos labirintusba |
| kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
| lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
| kpcs 3 7 | kapcsoló 3 |
| lm 8 6 10 | mozogsz 8 6 10 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr jobb oldalát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {GYD:} Bíborarany tőrrel jól megszúrod a lidércúr testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) {GYD:} Bíborarany tőrrel megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a bolyongó lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 12, gyógyulás: 58, összesen: +46 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem jobb lábát. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) {KCC:} Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 40, gyógyulás: 92, összesen: +52 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem fejét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem bal oldalát. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Bíborarany tőrrel megérinted a csontgólem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 52, gyógyulás: 86, összesen: +34 ÉP}
| lm 11 905 12 | mozogsz 11 905 12 |
| t 389 1 | támadod a 389. szörnyet |
| lm 12 12 | mozogsz 12 12 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus jobb karját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a zombi mágus testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Bíborarany tőrrel eltalálod a zombi mágus rothadó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. 10000 életpontot vesztettél. A zombi mágus karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás!
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 10029, gyógyulás: 4, összesen: -10025 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[183,32] Továbbmész a város utcáján.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a korinthai amőba testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a korinthai amőba testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Bíborarany tőrrel meghorzsolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 3871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 44, gyógyulás: 142, összesen: +98 ÉP}
| kpcs 3 12 | kapcsoló 3 |
| lm 900 16 13 | mozogsz 900 16 13 |
| lm 905 14 900 | mozogsz 905 14 900 |
| kpcs 3 14 | kapcsoló 3 |
| lm 17 20 19 | mozogsz 17 20 19 |
| lm 23 22 6 | mozogsz 23 22 6 |
| lm 7 11 18 | mozogsz 7 11 18 |
| kpcs 3 18 | kapcsoló 3 |
| lm 16 21 22 | mozogsz 16 21 22 |
| lm 24 24 | mozogsz 24 24 |
| kpcs 3 24 | kapcsoló 3 |
| lm 27 3 13 | mozogsz 27 3 13 |
| lm 27 33 38 | mozogsz 27 33 38 |
| kpcs 3 38 | kapcsoló 3 |
| lm 37 42 905 | mozogsz 37 42 905 |
| lm 44 44 44 | mozogsz 44 44 44 |
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| be 687 | bemész a 687. épületbe |
| m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [186,31] Még mindig a városban vagy.
(Továbbmész...) [185,32] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.). [33 pontot használtál fel, van még 379.]
| m 4 2 3 | mozogsz délre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,26] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [189,27] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kvazár karddal megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Bíborarany tőrrel jól megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY) Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet. |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
| KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY) A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
| A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY) A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni. |
| GAZDA (24. ELLENFÉL) Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként. |
| Erő: | 37 (55) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 37 (44) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 44 (55) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/36 év |
| Egészség: | 29 (39) | Életpont: | 449/397 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
| Szerencse: | 39 (56) | Varázspont: | 833/650 | Pénz: | 9365 arany | Kép. pont: | 17 |
| Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 164/30 | Halhatatlanság: | 6 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 29/4 (+5%) | szúrófegyverek: | 25/95 (+3%) |
| vágófegyverek: | 19/21 (+6%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/6 |
| dobófegyverek: | 30/75 (+4%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -28.); vas dobónyíl (#189) (29 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 35/18 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 72/76 (+9%) | 3. mászás: | 17/26 |
| 4. csapdakészítés: | 20/16 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/99 (-300%) | 6. gyógyítás: | 32/88 |
| 7. titkosírás: | 3/74 | 8. felderítés: | 25/21 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 12/9 |
| 10. teológia: | 52/99 (+28%) | 11. taumaturgia: | 55/92 (-786%) | 12. szerencsejáték: | 1/41 |
| 13. versengés: | 9/36 (+9%) | 14. harcművészetek: | 28/23 | 15. szörnyismeret: | 31/51 |
| 16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/71 (-300%) | 18. vadászat: | 7/37 |
| 19. vitalitás: | 1/42 (+11%) | 20. bányászat: | 22/41 | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 4/60 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (95,37,4) |
| csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
| tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | villámmágia (#227) | erőpajzs III (#127) |
| esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | éber kakukk (#3) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | >> | 28. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
| 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 2) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 141 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 5 | bűvös shuriken (#562) | |||
| 1 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
| 1 | rothasztó talizmán (#815) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
| 1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | amniosz (#203) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
| 1 | Morgan pálcája (#503) | 1 | vadászkés (#1264) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||