276. forduló, 278. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 21. 14h:29'
EZ A 411. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
412. játékheted kezdete: júl. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [197,28] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 térhajlító kavicsot (3500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+85 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 540.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 534.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 534.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 533.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 532. tárgyat a 820. tárggyal
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

vv 364 53 127 elmormolod a 364. varázslatot az 53. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 531.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 527.]

flh 29 189 felt. lőfegyver haszn. 29 a 189. tárggyal
Ok, FLH 29 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

flh 998 562 felt. lőfegyver haszn. 998 az 562. tárggyal
Ok, FLH 998 562 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

m 2 mozogsz keletre
[198,28] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Longnower előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 32 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a korinthai amőba jobb oldalát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 126, gyógyulás: 137, összesen: +11 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [31 pontot használtál fel, van még 496.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (33. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 496.]

ek 7 5 5 t. energia kisütése: 7 5 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 csapdaészlelés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 496.]

lm 905 36 37 mozogsz 905 36 37
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [34. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [35. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [36. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [37. PONTON vagy.] Egyhelyben toporogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 472.]

v 205 37 elmormolod a 205. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 467.]

lm 39 900 5 mozogsz 39 900 5
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [39. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [3. PONTRA.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [5. PONT.] Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [9. PONTON.] [22 pontot használtál fel, van még 445.]

lm 905 11 mozogsz 905 11
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [10. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Az út véget ér - egy zsákutca! [11. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [16 pontot használtál fel, van még 429.]

kpcs 3 11 kapcsoló 3
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

kpcs 1 kapcsoló 1
Oké, mostantól automatikusan meghúzol minden kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (37. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 429.]

lm 38 41 mozogsz 38 41
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [41. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy halálelementál! (ld. enc.) Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [16 pontot használtál fel, van még 413.]

t 279 1 támadod a 279. szörnyet
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

ftv 155 279 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 279. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

lm 41 41 41 mozogsz 41 41 41
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [41. PONT.] Egy halálelementál lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a halálelementál ébentestét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször eltalálod a halálelementál testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a halálelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál bal vállát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a halálelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 66, gyógyulás: 114, összesen: +48 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [41. PONT.] Egy halálelementált pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálelementál nyakát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál bal oldalát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a halálelementál ébentestét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál ébentestét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a halálelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 124, gyógyulás: 124, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [41. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálelementál van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a halálelementál ébentestét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a halálelementál testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a halálelementál nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. 10000 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 10051, gyógyulás: 4, összesen: -10047 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [24 pontot használtál fel, van még 389.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+9771 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,28) a 95. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), korinthai amőba (#420), érclelőhely, halálelementál (#279)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[197,29] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ongóliant testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 102, gyógyulás: 82, összesen: -20 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +92 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 389.]
[0 pontot használtál fel, van még 389.]

lm 41 41 41 mozogsz 41 41 41
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 389.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal
Lehúzod az ujjadról a zafír védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 143 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 103 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 5, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 4 kaját töm magába a mutáns pók. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 618 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 31 (45) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 36 (41) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 43 (51) Védekezés: 90 Menekülés: 20 % Életkor: 32/34 év
Egészség: 29 (37) Életpont: 439/393 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 39 (52) Varázspont: 799/534 Pénz: 5602 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 164/46 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 8
Eddig összesen 2553 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6795 TP-t kaptál. Jelenleg 2806808 TP-d van. A következő szinthez még 193192 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, triklem drakolder. A 273. fordulódban 11217 arany került a bankszámládra. 11441 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 28/64 (+4%) szúrófegyverek: 25/79 (+2%)
vágófegyverek: 18/80 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 8/6
dobófegyverek: 30/31 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -28.); vas dobónyíl (#189) (29 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/2 2. nyomkövetés: 72/2 (+9%) 3. mászás: 17/24
4. csapdakészítés: 19/86 (+6%) 5. csapdaészlelés: 23/93 (+524%) 6. gyógyítás: 32/82
7. titkosírás: 3/74 8. felderítés: 25/23 (+6%) 9. szörnyidomítás: 12/9
10. teológia: 52/9 (+22%) 11. taumaturgia: 54/93 (-783%) 12. szerencsejáték: 1/36
13. versengés: 9/9 (+9%) 14. harcművészetek: 28/18 15. szörnyismeret: 31/31
16. pszi: *19/100 (+7%) 17. zárnyitás: 4/71 18. vadászat: 7/37
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 22/1 (+17%) 21. úszás: 9/42
22. főzés: 4/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot )
mászol max. 133 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) állatvédelem (#192) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364) óriáserő (#53) erőpajzs III (#127)
Pörhemór köre (#205) (95,37,4) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
háló (#186) >> 25. szintű lényekre háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277)
háló (#186) >> molgan (#284) tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) varázsvédelem (#34) >> nanda (#224)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) hhaar burka II (#162) >> 21. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 bűvös shuriken (#562) 1 deus ex machina (#1)
1 drótszőr (#37) 2 gyógykenőcs (#313) 6 kaja (#2)
3 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 ragasztó (#83)
3 tinta (#101) 1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 1 púderkő (#119)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,29) 22. jellempróba, Dornodon oltár, ongóliant (#159)

Üzenet küldése a karakternek