| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. júl. 20. 15h:06' EZ A 411. JÁTÉKHETED, 276. FORDULÓD 412. játékheted kezdete: júl. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 532. tárgyat a 820. tárggyal |
| vv 364 53 | elmormolod a 364. varázslatot az 53. varázslatot |
| fkt 19 15 1 | felt. készítesz a 19. tárgyat (15 darabot) |
| fkt 114 20 1 | felt. készítesz a 114. tárgyat (20 darabot) |
| ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
| flh | felt. lőfegyver haszn. |
| flh 10 249 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 249. tárggyal |
| flh 18 138 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 138. tárggyal |
| flh 23 189 | felt. lőfegyver haszn. 23 a 189. tárggyal |
| flh 29 849 | felt. lőfegyver haszn. 29 a 849. tárggyal |
| flh 998 849 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 849. tárggyal |
| flh 999 351 | felt. lőfegyver haszn. 999 a 351. tárggyal |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| kt 849 5 | elkészíted a 849. tárgyat (5 darabot) |
| m 8 | mozogsz északra |
| kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
| v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
| lm 19 19 | mozogsz 19 19 |
| lm 38 40 8 | mozogsz 38 40 8 |
| lm 905 25 900 | mozogsz 905 25 900 |
| lm 26 905 27 | mozogsz 26 905 27 |
| lm 28 905 33 | mozogsz 28 905 33 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
| v 205 33 | elmormolod a 205. varázslatot |
| lm 36 40 | mozogsz 36 40 |
| kpcs 3 40 | kapcsoló 3 |
| kpcs 1 | kapcsoló 1 |
| lm 900 41 | mozogsz 900 41 |
| t 279 1 | támadod a 279. szörnyet |
| ftv 155 279 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 279. szörnyet |
| lm 41 41 41 | mozogsz 41 41 41 |
| lm 39 | mozogsz 39 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord jobb oldalát. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a csontváz lord testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 124, gyógyulás: 106, összesen: -18 ÉP}
| v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
| lm 31 31 31 | mozogsz 31 31 31 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant hadúr jobb lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az ongóliant hadúr bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 65 életpontot vesztettél. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 76 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 519, gyógyulás: 91, összesen: -428 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[197,29] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| kf 533 564 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 564. tárggyal |
| m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megcsapod az ongóliant testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd az ongóliant testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 103, gyógyulás: 102, összesen: -1 ÉP}
| t 123 96 154 | támadod a 123. szörnyet a 96. szörnyet a 154. szörnyet |
| t 362 283 278 | támadod a 362. szörnyet a 283. szörnyet a 278. szörnyet |
| t 9097 9095 | támadod a 9097. kalandozót a 9095. kalandozót |
| szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal |
ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL)A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót. |
HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására). |
| Erő: | 31 (45) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 36 (41) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 43 (51) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/34 év |
| Egészség: | 29 (37) | Életpont: | 439/331 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
| Szerencse: | 39 (52) | Varázspont: | 799/623 | Pénz: | 5597 arany | Kép. pont: | 12 |
| Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 164/36 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 28/60 (+4%) | szúrófegyverek: | 25/77 |
| vágófegyverek: | 18/80 (+5%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/6 |
| dobófegyverek: | 30/30 (+1%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -28.); ében dobónyíl (#849) (29 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 38/2 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 71/93 (+18%) | 3. mászás: | 17/24 |
| 4. csapdakészítés: | 19/80 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/69 (+48%) | 6. gyógyítás: | 32/82 |
| 7. titkosírás: | 3/74 | 8. felderítés: | 25/17 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 12/9 |
| 10. teológia: | 51/87 (+17%) | 11. taumaturgia: | 62/76 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 1/36 |
| 13. versengés: | 9/0 | 14. harcművészetek: | 28/18 | 15. szörnyismeret: | 31/31 |
| 16. pszi: | 19/93 (+17%) | 17. zárnyitás: | 4/71 | 18. vadászat: | 7/37 |
| 19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 21/84 (+51%) | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 4/60 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
| szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | erőpajzs I (#12) |
| csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) | óriáserő (#53) |
| Pörhemór köre (#205) (95,33,4) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
| tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
| 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | deus ex machina (#1) | 2 | drótszőr (#37) | 5 | Éjvadász karma (#847) | |||
| 2 | gyógykenőcs (#313) | 6 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ragasztó (#83) | 3 | tinta (#101) | |||
| 4 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 313 | arany (#50) | 1 | agyartőr (#420) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
| 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | vasérc (#152) | |||||