| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. júl. 10. 9h:33' EZ A 410. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD 411. játékheted kezdete: júl. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 532. tárgyat a 820. tárggyal |
| vv 364 53 | elmormolod a 364. varázslatot az 53. varázslatot |
| v 1 999 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
| f 847 112 | kísérletezel a 847. tárggyal a 112. tárggyal |
| kt 849 5 | elkészíted a 849. tárgyat (5 darabot) |
| flh 998 849 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 849. tárggyal |
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| be 95 | bemész a 95. titkos labirintusba |
| lm 38 905 40 | mozogsz 38 905 40 |
| lm 900 45 45 | mozogsz 900 45 45 |
| v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
| hu 251 464 272 | hulladék: 251 464 272 |
| hu 378 601 241 | hulladék: 378 601 241 |
| bb 2 15 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (15 darabot) |
| h 504 | használod az 504. tárgyat |
| d 4 4 | eldobod a 4. tárgyat (4 darabot) |
| lm 29 34 38 | mozogsz 29 34 38 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor bal karját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel párszor keményen megütöd az ősdentor bal karját. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 38, gyógyulás: 116, összesen: +78 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor fejét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megütöd az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 44, gyógyulás: 104, összesen: +60 ÉP}
| lm 40 5 11 | mozogsz 40 5 11 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a molgan töpörödött testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kvazár karddal párszor kilyukasztod a molgan testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a molgan bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 2485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb oldalát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. 5608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 64, gyógyulás: 90, összesen: +26 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az Ekhnagorhu fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az Ekhnagorhu testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az Ekhnagorhu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. 5400 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 137, gyógyulás: 97, összesen: -40 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragadozó jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragadozó jobb lábát. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a ragadozó jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a ragadozó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 310 életpontot vesztettél. A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 moa smaragdot. [moa smaragd ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP] 3941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 357, gyógyulás: 67, összesen: -290 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az Ekhnagorhu testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Ekhnagorhu jobb vállát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az Ekhnagorhu jobb szárnyát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Ekhnagorhu testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az Ekhnagorhu fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. 5400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 95, gyógyulás: 143, összesen: +48 ÉP}
| lm 12 6 905 | mozogsz 12 6 905 |
| lm 15 900 16 | mozogsz 15 900 16 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan aszott fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a molgan töpörödött testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a molgan aszott fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A molgan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
| lm 7 905 20 | mozogsz 7 905 20 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragadozó jobb karját. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a ragadozó nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragadozó sziklakemény testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a ragadozó bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Karmával néhányszor a ragadozó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 moa smaragdot. [moa smaragd ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP] 3941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 91, gyógyulás: 98, összesen: +7 ÉP}
| kpcs 3 20 | kapcsoló 3 |
| kpcs 1 | kapcsoló 1 |
| lm 900 19 8 | mozogsz 900 19 8 |
| lm 905 25 900 | mozogsz 905 25 900 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske fejét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütöd az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bányászcsákány felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. 5608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Felhasználod a manakristályt. (+792 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 128, gyógyulás: 130, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 99, gyógyulás: 98, összesen: -1 ÉP}
| lm 26 905 27 | mozogsz 26 905 27 |
| lm 900 31 31 | mozogsz 900 31 31 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az ongóliant hadúr testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (3 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 77 életpontot vesztettél. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Te 30 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ongóliant hadúr jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (3 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 85 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 544, gyógyulás: 137, összesen: -407 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[197,29] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.
| lm 905 34 900 | mozogsz 905 34 900 |
| lm 36 905 40 | mozogsz 36 905 40 |
| kpcs 3 40 | kapcsoló 3 |
| kpcs 1 | kapcsoló 1 |
| lm 900 41 | mozogsz 900 41 |
| t 279 1 | támadod a 279. szörnyet |
| lm 41 41 41 | mozogsz 41 41 41 |
| lm 39 | mozogsz 39 |
| v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
| lm 18 905 19 | mozogsz 18 905 19 |
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| m 8 | mozogsz északra |
| kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
| szk 533 | keresed az 533. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal |
| ÉBEN DOBÓNYÍL (849. TÁRGY) Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy dobónyíl hegyének, bozótos terepen keresnél megfelelő nyelet a dobónyílnak, és a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes dobófegyvert kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében dobónyíl Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +5 támadást kapsz. A csata után, melyben használtad, szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után. |
| ÁRNYÉKKULCS (566. TÁRGY) Már ha egyáltalán tárgynak lehet nevezni ezt a fekete homályt. Még az is meglepő, hogy amikor megfogod - olyan, mintha a semmit markolnád - a kezedben marad! Vigyázz rá nagyon, mert például az Iszonyat Citadellájában is van olyan ajtó, amit kizárólag ezzel a kulccsal tudsz kinyitni, sehogy máshogy. A kulcs a sikeres használata után egyszerűen elpárolog. |
ONGÓLIANT HADÚR (178. SZÖRNY) Először is, lapozd fel az ongóliant enciklopédiáját! Olvasd el újra, és képzeld el az alapján, hogy milyen hihetetlenül hatalmas, erős, brutális szörny az ongóliant. A biztonság kedvéért képzelj mellé egy embert is, hogy lássad, az milyen picike és sebezhető hozzá képest. És most képzelj el a normál ongóliantnál kétszer szélesebb vállú, és két fejjel magasabb óriás-ongóliantot! Igen, igen, közel jársz ahhoz, hogy milyen irtóztató szuperóriás is az ongóliant hadúr. Párviadalra csak az hívja ki, aki úgy gondolja, fejlettsége csúcsán áll. A leghíresebb és leghatalmasabb ongóliant hadurat, Grungdagot kizárólag Toborzásgátló Vlagyimir volt képes legyőzni. |
| Erő: | 31 (45) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 36 (41) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 43 (51) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/34 év |
| Egészség: | 29 (37) | Életpont: | 439/325 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
| Szerencse: | 39 (52) | Varázspont: | 799/665 | Pénz: | 2449 arany | Kép. pont: | 12 |
| Tudatpont: | 21/18 | Pszi pont: | 164/29 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 28/56 (+11%) | szúrófegyverek: | 25/77 (+6%) |
| vágófegyverek: | 18/75 (+5%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 8/6 (+12%) |
| dobófegyverek: | 30/29 (+2%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); mérg. vas dobónyíl (#190) (26 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 37/86 | 2. nyomkövetés: | 71/75 (+8%) | 3. mászás: | 17/24 |
| 4. csapdakészítés: | 19/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/21 (+66%) | 6. gyógyítás: | 32/73 (+3%) |
| 7. titkosírás: | 3/74 | 8. felderítés: | 25/11 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 12/9 |
| 10. teológia: | 51/70 (+33%) | 11. taumaturgia: | 62/65 (+839%) | 12. szerencsejáték: | 1/36 |
| 13. versengés: | 9/0 | 14. harcművészetek: | 28/18 | 15. szörnyismeret: | 31/31 |
| 16. pszi: | 19/76 (+20%) | 17. zárnyitás: | 4/71 | 18. vadászat: | 7/37 |
| 19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 21/33 (+34%) | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 4/60 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), aranyfecske (#283), viharóriás (#278) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (95,24,3) |
| erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
| óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
| tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
| 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | amul kulcs (#565) | 17 | aranytű (#272) | |||
| 4 | bot (#4) | 1 | deus ex machina (#1) | 5 | drótszőr (#37) | |||
| 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hro formázó minta (#601) | 21 | kaja (#2) | |||
| 1 | kvazár páncél (#251) | 1 | mászókampó (#165) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
| 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | nehéz harci kesztyű (#464) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 5 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
| 3 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) | 6 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1053 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | fokhagyma (#403) | 1 | manakristály (#500) | 20 | pirkit (#153) | |||
| 1 | rézdarab (#70) | 6 | sáfránypor (#211) | 3 | vasérc (#152) | |||